Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 10:46 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [SIMSON] Przerobienie na większą pojemność
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 6:58 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
Mam parę pytań bo czegoś nie rozumiem.... był jeszcze jeden typ silników S70??? czy to są tylko do przeróbek??????? załóżmy że mam simsona enduro S51, i chce go przerobić na 70 ccm... czyli kupuje


taki wał: http://allegro.pl/item650764094_simson_ ... i_s70.html" target="_blank



taki cylinder: http://allegro.pl/item648349784_kniazw_ ... imson.html" target="_blank



ide z tymi częściami do warsztatu i mówie żeby mi to włożyli??? <wow> ]


troche dziwi mnie ten tłok gdyż ma tylko 1 pierścień... <Czytaj>




tutaj jeszcze jeden cylinder: http://allegro.pl/item654485565_tuning_ ... dysza.html" target="_blank
na ten trzeba też rozwiercać??? bo pamiętam że jak w komarze wymieniałem to nie musiałem.... :|


wał wejdzie bez przeróbek???


tłumik zostawić oryginał czy pseudosport???


jak dodatkowo można zabezpieczyć sima przed kradzieżą???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 11:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Gru 08, 2007 10:42 pm
Posty: 710
Miejscowość: Nowa Ruda
Pojazd: Był:
Ogar 205
Motorynka
Jawa 50
Aprilia rs 80
A teraz:
Golf II 1.3 NZ
Moim zdaniem jedno pierścieniowy lepszy, ponieważ będzie mniejsze tarcie i powinien osiągać wyższe obroty. Co do tego czy części będą pasować to myślę, że tak ale niech się wypowie ktoś kto zna te silniki.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS,80/35388"

http://bikepics.com/members/koki92nr/98rs80/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 11:52 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
właśnie.... <brawo> niech się wypowie.... chodzi mi o osiągnięcie 80 km/h, czy zestaw 60 ccm, z tym jednopierścieniowym tłowiem wystarczy??? <piwko>
wał, jak bym wiedział czy ten 70 wejdzie bez przeróbek, to też bym wybrałwłaśnie TEn!!!!
oczywiście lepiej aby weszła ta 70 cylek... bo przecierz bym jeździł non stop około 70-75, a silnik by się nie męczył... a v-max może być te 90-95 km/h.... w wyścigach by się przydał... czy simson skuter ma 4 biegi??? i pujdzie tyle samo co ten enduro???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 1:08 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
McCoob, a 60 ccm???

a wał??? co z wałem??? widziałem kartery, S70, jak bym je kupił, to cylek bez przeróbek??? tryby wejdą bez przeróbek??? ile mnie by wszstko wyszło????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 1:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Adamas1 60ccm to tak na prawdę 55ccm... Wejdzie bez roztaczania karterów.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 3:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Cytuj:
60ccm to tak na prawdę 55ccm

W przypadku simsona akurat prawdziwe 60cmm.
Adamas1
Te zestawy co ty podałeś to lepiej sobie daruj. Zainwestowałbym w coś lepszego pod względem jakości. Może ten 1 zestaw cylinder itd. jeszcze uszedłby.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 4:28 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
aha, ok. a jak bym dał to wszystko do warsztatu to sobie powinni poradzić z wierceniem??? a karterów nie idzie rozwalić??? bo zawsze można zakleić dziury nie??? a mam pytanie... ile kilometrów, jak ma wyglądać pierwsze odpalenie... tak można???:
50 km ; 20 km/h ;[
50-300 ; 30 km/h <zniesmaczony>
300-500 ; 40 km/h :(
500-800 ; 50 km/h <piwko>
800-1000 ; poniżej 60 km/h ;-)
1000 -------> ie sie chce, czyli można np. wyścif jakiś czy coś zaliczyć??? <rotfl> <hahaha> <dresik>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 6:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Jak byś przez pierwsze 50 km jeździł 20km/h to byś na pewno zatarł bo chłodzenie było by fatalne.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 8:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Miałem na myśli almota, i tam jest 41 z groszami, czyli coś 60, dokładnie jakieś 59 i coś. Jutro pomierzę dokładniej i dam ostateczną odp.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 10:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Adamas1
Jak docierasz motor to do 500km po prostu nie dajesz mu pełnej manety tylko coś koło połowy, może ciut więcej ale nigdy do oporu.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 5:43 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
aha ;P dzięki.... pod koniec lipca ise okaże co zrobie <ok>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] pytania dotyczące przerabiania silnika
PostWysłany: Śro Cze 10, 2009 7:06 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Mylicie "docieranie" polega na nieprzegrzewnaiu silnika. Ilość km jakie musisz pokonać zalezy od oleju głównie. "Docierając" np na full syntetyku w 500 km byś nie "dotarł". U mnie w ogóle silnik nie był oszczedzany jazda na miksolu zero docierania zero zatarć. Trzeba wiedzieć co się robi. Przede wszystkim grzać silnik.

Co do planów do "daj se dupie siana", z kupnem cylów z allegro 60cm3 z allegro nie bedzie jeździć dużo lepiej od serii DDR. Moment obrotowy poprawi się w niewielkim stopniu. "Wysokości okien" w cylindrze nizej niż seria... Wykonanie też wiele pozostawia do życzenia. Decyzja nalezy do Ciebie.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] Przerobienie na większą pojemność
PostWysłany: Sob Paź 23, 2010 3:44 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 11, 2010 9:18 pm
Posty: 93
Miejscowość: Biskupiec
Pojazd: Gotowe:
-Aprilia sr 50
-Honda Cx 500

W trakcie remontu:
-Honda Cb1100 R

Do remontu:
-BMW r-35
-WFM 125

Byłe:
-Kawasaki Klx 250
_Gilera Stalker 50
Wydech również trzeba zmienić bo będzie się dławił.

_________________
Moje pszczółki!:D

http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moja-ma-a-kolekcja-maszynek-t31723.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] Przerobienie na większą pojemność
PostWysłany: Nie Paź 24, 2010 10:17 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Przestań pisać głupoty jak nie wiesz. Seryjna 70cm3 DOSŁOWNIE niczym się nie różni od seryjnej 50cm3. Aby ją założyć wystarczy:
-wyfrezować kartery pod wymiar tulei z 70cm3,
-założyć wał s70 (i na s51 by chodziło tylko, że będą łożyska siadały tak samo jakbyś założył wał s70 do cylindra 50cm3, bo wał s70 nie jest jakiś wzmacniany czy coś tylko wyważony z tłokiem od 70cm3 czyli cięższym tłokiem),

I tylko tyle, gaźnika większego nie trzeba, cylindry 70cm3 mają taki sam dolot i ogólnie wszystkie kanały jak i okna w cylindrze jak w 50cm3, więc gaźnik 16mm wystarcza, jedynie można by było dać większą dyszę np. 72. "Zmień wydech bo będzie go dławiło" - Chłopie co go będzie dławiło? Wydech też zostaje i będzie dobry.

A kosz sprzęgła zmienia się po to na s70 gdyż ma inne przełożenie, sama pojemność nie da ci prędkości, da ci moc i zakładasz ten kosz masz przełożenie "na prędkość" i jedzie szybciej. Nie jest to żadne sportowe sprzęgło, śmiać mi się chce jak ktoś tak pisze, bo tak w ogóle to sprzęgło to jest całkiem inna baja, a kosz sprzęgła to kosz sprzęgła.

A gdy zaczynamy robić tuning to jest tak samo jak w każdej innej pojemności. Po przeróbkach cylindra dobieramy sobie odpowiedni gaźnik, wydech, zapłon, dociski sprzęgła, przełożenia i wtedy mamy tą moc i prędkość.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [SIMSON] Przerobienie na większą pojemność
PostWysłany: Nie Paź 24, 2010 11:46 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 11, 2010 9:18 pm
Posty: 93
Miejscowość: Biskupiec
Pojazd: Gotowe:
-Aprilia sr 50
-Honda Cx 500

W trakcie remontu:
-Honda Cb1100 R

Do remontu:
-BMW r-35
-WFM 125

Byłe:
-Kawasaki Klx 250
_Gilera Stalker 50
Może i masz rację, ale jak z kolegom zmieniałem tłok i kiedy miał oryginalny tłumik i się dławił po prostu.

_________________
Moje pszczółki!:D

http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moja-ma-a-kolekcja-maszynek-t31723.html


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. większa pojemność

tomekk

7

3208

Pon Lis 28, 2005 6:52 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów SIMSON Większa prędkość ?

Piotr14

13

5020

Czw Maj 22, 2008 1:41 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson S51] Przerobienie silnika na S70

simsonista :)

14

14703

Nie Maj 17, 2009 6:22 pm

simsonista :) Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Większa zębadka na tył Simson S51. Możliwe?

pawzl

5

3146

Pią Kwi 13, 2012 7:19 am

pawzl Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Większa moc !!

marko16

10

4003

Pią Lut 26, 2010 1:28 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.061s | 20 Queries | GZIP : Off ]