Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 9:00 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 7:06 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Cytuj:
po co planować jak chcesz o tej samej grubości podkładkę?

Po to, żeby kompresja była taka sama <Czytaj> . Gdy damy podkładkę pod cylinder, to stopień sprężania się zmniejszy ;) .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 9:28 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
mmateuszzz napisał(a):
Po to, żeby kompresja była taka sama



To po jakiego grzyba przerabiać, skoro to nic nie da?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 2:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 20, 2006 3:04 pm
Posty: 640
Miejscowość: Łódź
Pojazd: Romet Chart 210:
=XawiD=, nawet pogorszy. Tak samo z kanałem dolotowym, jak go ktoś powiększy, to może słabiej zasysać paliwo, przez co, zamiast większej dawki, będzie szła mniejsza.

_________________
Dawniej ChaRCik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 5:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Z ta podkladka pod cylinder chodzi o zmiane kąta otwarcia kanałów a nie o kompresję


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 5:35 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Ale cylinder będzie minimalnie wyżej, wiec stopień kompresji zmaleje....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 6:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
mmateuszzz, jak może być wyżej, skoro odcinasz cylinder o 1,5mm, a następnie dajesz o tej samej długości podkładkę... -1.5+1.5=0!


Kamis, ale czy bezpiecznie jest podnieść tyle kanałów?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 8:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
tu chodzi o zmiane fazy rozżądu o jakieś 13°(jeśli dobrze policzyłem). Ja bym radził się dobrze przyglądnąć tłokowi mam kilka w domu (większość podróbki ale są też firmowe) i wysokość tych tłoków do tulejki w góre i duł sa różne i to nawet o 1,5mm więć to troche.
Ciekawe jakie powinny mieć dokładne wymiary(jeden mi z cylindra wystawał okło 0.7mm).


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Przecierz to wszystko jak dobrze pamiętam opisywał pan T. Sałek.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
To dobrze pamietasz było w np. artykule o tuningu s38


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:18 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
=XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user.... ;/
=XawiD= napisał(a):
1.5+1.5

To wychodzi 3 :P Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5 ;)

Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. <spoko>

romek_s51, Sz. P. Moderator zapomniał o "0". Ale i tak wychodzi 0 i jeden OT :D

Magnum 200, a od czego odjął to 1,5? Od spacji? :>

I nie jestem matematykiem..... To, że mam zawsze 6 z majcy o niczym nie świadczy <Czytaj> .


Ostatnio edytowany przez Driver Pią Lut 15, 2008 7:28 am, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
mmateuszzz napisał(a):
=XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user.... ;/
=XawiD= napisał(a):
1.5+1.5

To wychodzi 3 :P Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5) ;)

Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. <spoko>

z tego co napisałeś też wychodzi zero.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 9:19 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
=XawiD= napisał(a):
-1.5+1.5=0!
<Czytaj>

[ Dodano: 14 Luty 2008, 20:46 ]
mmateuszzz napisał(a):
Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5
Weź sie lepiej za matematyke niz za wypisywanie bzdur i robienia z siebie naczelnego matematyka forum :]

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 2:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Bo tu chodzi o to żeby wyszło 0 he he Ale to zero ma się tylko do zmiany wysokości na której dalej znajduje się cylinder. Kanały bedą wyżej o 1,5mm przez to nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała) i jej piłowania. Lepiej pobawić się z tłokiem (mniejszy koszt) a da się prawie to samo zrobić.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 2:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
kamil_ziomek napisał(a):
Kanały bedą wyżej o 1,5mm


Aby kanały były wyższe, to musisz Dać podkładkę DODATKOWĄ pod cylinder, a wtedy o nieszczelność łatwo...

I jak podniesiesz wszystkie kanały... Tłok wszystko da radę zamknąć?


kamil_ziomek napisał(a):
nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała)


U śmieszyłeś mnie.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 12:11 am 
Jak dasz podkładke o 1,5 mm to silnik będize sie zamulał . Nawet sie w to niebaw . Tak samo jak zrobisz nacięcia na tłoku .

Kiedyś miałem b mocnego Komara którym dało się bezmęczarni jechać we dwóch . Cylinder był dosć nowy i dotary 800 km. Uwalił mi się pierścień który troche poszerzył kanał . Ja tylko dałem nowy tłok i pierścienie . Aż byłem zdziwiony że takie S38 jest aż tak mocne.

Co do poszerzenia to poatrz z wiertarką


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów 4 kanały w komarku

peteero

8

2573

Nie Lut 17, 2008 5:09 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. biegi w komarku

pawlo13

6

1970

Wto Cze 24, 2008 8:37 pm

pawlo13 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kanały płuczące

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 5, 6, 7 ]

MaximusResetus

97

31705

Pon Paź 29, 2007 7:41 am

Derek123 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów DODATKOWE KANAŁY

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawelrys

23

7016

Pią Cze 06, 2008 7:56 am

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Dwa nowe kanały tak jak w 225!

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Matexx

23

7404

Śro Kwi 01, 2009 8:41 pm

Matexx Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 26 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]