Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Gru 06, 2025 5:51 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 7:06 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Cytuj:
po co planować jak chcesz o tej samej grubości podkładkę?

Po to, żeby kompresja była taka sama <Czytaj> . Gdy damy podkładkę pod cylinder, to stopień sprężania się zmniejszy ;) .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 9:28 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
mmateuszzz napisał(a):
Po to, żeby kompresja była taka sama



To po jakiego grzyba przerabiać, skoro to nic nie da?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 2:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 20, 2006 3:04 pm
Posty: 640
Miejscowość: Łódź
Pojazd: Romet Chart 210:
=XawiD=, nawet pogorszy. Tak samo z kanałem dolotowym, jak go ktoś powiększy, to może słabiej zasysać paliwo, przez co, zamiast większej dawki, będzie szła mniejsza.

_________________
Dawniej ChaRCik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 5:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Z ta podkladka pod cylinder chodzi o zmiane kąta otwarcia kanałów a nie o kompresję


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 5:35 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Ale cylinder będzie minimalnie wyżej, wiec stopień kompresji zmaleje....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 6:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
mmateuszzz, jak może być wyżej, skoro odcinasz cylinder o 1,5mm, a następnie dajesz o tej samej długości podkładkę... -1.5+1.5=0!


Kamis, ale czy bezpiecznie jest podnieść tyle kanałów?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 8:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
tu chodzi o zmiane fazy rozżądu o jakieś 13°(jeśli dobrze policzyłem). Ja bym radził się dobrze przyglądnąć tłokowi mam kilka w domu (większość podróbki ale są też firmowe) i wysokość tych tłoków do tulejki w góre i duł sa różne i to nawet o 1,5mm więć to troche.
Ciekawe jakie powinny mieć dokładne wymiary(jeden mi z cylindra wystawał okło 0.7mm).


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Przecierz to wszystko jak dobrze pamiętam opisywał pan T. Sałek.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
To dobrze pamietasz było w np. artykule o tuningu s38


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:18 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
=XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user.... ;/
=XawiD= napisał(a):
1.5+1.5

To wychodzi 3 :P Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5 ;)

Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. <spoko>

romek_s51, Sz. P. Moderator zapomniał o "0". Ale i tak wychodzi 0 i jeden OT :D

Magnum 200, a od czego odjął to 1,5? Od spacji? :>

I nie jestem matematykiem..... To, że mam zawsze 6 z majcy o niczym nie świadczy <Czytaj> .


Ostatnio edytowany przez Driver Pią Lut 15, 2008 7:28 am, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 7:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
mmateuszzz napisał(a):
=XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user.... ;/
=XawiD= napisał(a):
1.5+1.5

To wychodzi 3 :P Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5) ;)

Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. <spoko>

z tego co napisałeś też wychodzi zero.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 9:19 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
=XawiD= napisał(a):
-1.5+1.5=0!
<Czytaj>

[ Dodano: 14 Luty 2008, 20:46 ]
mmateuszzz napisał(a):
Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5
Weź sie lepiej za matematyke niz za wypisywanie bzdur i robienia z siebie naczelnego matematyka forum :]

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 2:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Bo tu chodzi o to żeby wyszło 0 he he Ale to zero ma się tylko do zmiany wysokości na której dalej znajduje się cylinder. Kanały bedą wyżej o 1,5mm przez to nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała) i jej piłowania. Lepiej pobawić się z tłokiem (mniejszy koszt) a da się prawie to samo zrobić.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 2:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
kamil_ziomek napisał(a):
Kanały bedą wyżej o 1,5mm


Aby kanały były wyższe, to musisz Dać podkładkę DODATKOWĄ pod cylinder, a wtedy o nieszczelność łatwo...

I jak podniesiesz wszystkie kanały... Tłok wszystko da radę zamknąć?


kamil_ziomek napisał(a):
nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała)


U śmieszyłeś mnie.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 12:11 am 
Jak dasz podkładke o 1,5 mm to silnik będize sie zamulał . Nawet sie w to niebaw . Tak samo jak zrobisz nacięcia na tłoku .

Kiedyś miałem b mocnego Komara którym dało się bezmęczarni jechać we dwóch . Cylinder był dosć nowy i dotary 800 km. Uwalił mi się pierścień który troche poszerzył kanał . Ja tylko dałem nowy tłok i pierścienie . Aż byłem zdziwiony że takie S38 jest aż tak mocne.

Co do poszerzenia to poatrz z wiertarką


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów 4 kanały w komarku

peteero

8

3279

Nie Lut 17, 2008 5:09 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. biegi w komarku

pawlo13

6

2538

Wto Cze 24, 2008 8:37 pm

pawlo13 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kanały płuczące

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 5, 6, 7 ]

MaximusResetus

97

37856

Pon Paź 29, 2007 7:41 am

Derek123 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów DODATKOWE KANAŁY

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawelrys

23

8684

Pią Cze 06, 2008 7:56 am

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Dwa nowe kanały tak jak w 225!

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Matexx

23

8956

Śro Kwi 01, 2009 8:41 pm

Matexx Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 20 Queries | GZIP : Off ]