Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 3:48 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Szlif cylindra z 50 do 60 ccm
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 10, 2007 7:06 pm
Posty: 23
Miejscowość: Wiskitki
Mam pytanie czy opłaca sie robić szlif cylindra 50ccm tak aby pasował tłok od cylindra 60ccm i czy taki cylinder po szlifie dał by więcej mocy niż standardowa 60ccm


Ostatnio edytowany przez Dark_Man_2, Czw Sty 31, 2008 9:49 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:30 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Dark_Man_2, jedno i drugie będzie "60ccm" więc dlaczego jedno miało by dawać więcej mocy a drugie mniej ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:32 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 10, 2007 7:06 pm
Posty: 23
Miejscowość: Wiskitki
Bo czeska 50 ma większe kanały płuczące


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:33 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Dark_Man_2, to pisz odrazu że chodzi Ci o czeski cyclek a nie na raty ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:36 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 10, 2007 7:06 pm
Posty: 23
Miejscowość: Wiskitki
To jak z tą mocą???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 5:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Cytuj:
To jak z tą mocą???

Trudno powiedzieć, ale na 100% będzie trwalszy od tej 60 z Allegro ;).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 11:14 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
moc na czeskim po szlifie powinna być dużo większa, ponieważ 60 trochę różni się konstrukcją

1. plusy
- w czeskim kanały płuczące są szersze.
- w "60" tłok jest obniżony o 1mm, zastosowanie go w oryginale spowoduje, że moc maksymalna osiągana będzie na wyższych obrotach.

2.minusy
-zostanie ci tylko 1mm tuleji
-tłok z 60 jest ciężki i najczęściej 3 pierścieniowy


Po dotarciu radziłbym Ci odchudzić tłok i skrócić nóżkę o 1mm, aby silnik mógł osiągnąć obroty na których występuje moc maksymalna


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 4:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 10, 2007 7:06 pm
Posty: 23
Miejscowość: Wiskitki
Dzięki i pozdro dla wszystkich

_________________
Romet Ogar 200
+ cylinder 60ccm
+ rozwiercony króciec
+ rozwiercony dławik
+ skrócony kolektor
= v max około 70 km/h
(na razie tylko tyle)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 4:27 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
wyjaśnione... <Czytaj> Block


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Szlif cylindra

Norbi

7

6177

Pią Maj 11, 2007 10:16 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra

Janek1991

3

3098

Wto Sie 07, 2007 12:24 pm

wiktor Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Szlif cylindra

dawid529

2

2137

Nie Lut 03, 2008 7:01 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra a pojemność skokowa

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Kubik

71

21575

Pon Mar 24, 2008 6:00 pm

Buby Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. szlif??

michu605

3

2250

Czw Lis 22, 2007 8:19 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 20 Queries | GZIP : Off ]