Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 8:00 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ulepszenie przednich amortyzatorów
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 5:21 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
Macie jakieś pomysły na ulepszenie przednich amortyzatorów w romecie tzn bez wkładania np od simsona.Chodzi mi o to żeby przednie zawieszenie było miększe;) Piszcie jakie macie pomysły. Czy np skrócenie sprężyny dało by coś?? ;]


Ostatnio edytowany przez omenn Pon Kwi 30, 2007 9:59 am, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 5:31 pm 
Skrócenie sprężyny raczej nic by nie dało. Ale możesz dać nowe sprężyny aby były miększe.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 5:39 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Broń Boże skracać spręzyne... Będzie wtedy niski przód.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 6:11 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 28, 2007 5:56 pm
Posty: 17
Miejscowość: suwałki
No ja tez chciał bym mieć w ogarze wyższy przód i bardziej miększy. Ciekawe czy dobrym pomysłem by było zespawanie dwóch sprężyn??? wtedy by się podniósł przód i był by miększy :)

Błędy ortograficzne / Dawideq


Ostatnio edytowany przez WOJTEK17, Śro Lut 14, 2007 11:10 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 6:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Może jakbyś wymienił spręzyny na miększe,to bezsensu lepiej kupić inne zawieszenie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 7:18 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
można by je rozciągnąć... wtedy zawieszenie będzie miększe i wyższe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 7:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
jakby ktoś mógł to niech poda wysokość normalnych lag... bo w 200 mam strasznie wysokie i z inna sprężyna (miękkie), a w 205 mam krótkie i twarde :P
te w 200 są wygodne ale czy były takie w serii?? <mysli>


Ostatnio edytowany przez R-Man, Śro Lut 14, 2007 11:26 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 9:01 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 03, 2007 7:14 pm
Posty: 89
Miejscowość: Bochnia
no właśnie też mam ten problem ;/ bo nieraz jak jadę drogą to są 3 dziury na krzyż i niema jak tego ominąć i wbijam w środek :/ a to troszki jest denerwujące bo podskakuje cały :/


Ostatnio edytowany przez Mariola, Śro Lut 14, 2007 11:27 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 9:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Może zastosowac dłuzszą sprezyne?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 9:13 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
KameQ napisał(a):
Może zastosowac dłuzszą sprezyne?

Jak sie da dłuższa sprężyne to bedzie twardszy< o ile sie nie mylę <z jezorem>
Macie jeszcze jakieś pomysły?? Bo mi to dosyć twarde zawieszenie przeszkadz przy jezdzie bo jak w jade w wieksza dziurę to czuję to aż po plecach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 9:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 28, 2007 5:56 pm
Posty: 17
Miejscowość: suwałki
krótsza sprężyna jest niedobra. najlepiej jest mieć dłuższą ale chyba niema takiej która by pasowała do ogara rozciągnąć tez nie jest dobry pomysł bo jak rozciągniesz to po pewnym czasie sprężyna wróci do wcześniejszej postaci . ja myślę zespawać 2 sprężyny !! ciekawe jaki był by efekt!!


Ostatnio edytowany przez WOJTEK17, Śro Lut 14, 2007 11:28 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 10:17 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
jeżeli metal rozciągnie się do pewnego momentu nabiera nowego kształtu (się uważało na technice :D) także jeżeli się sprężynę rozciągnie dostatecznie mocno to potem nie powinna się "zmniejszyć' popróbujcie sobie ze sprężyną od długopisu to się przekonacie :P


Ostatnio edytowany przez Olo, Śro Lut 14, 2007 11:29 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 10:44 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 03, 2007 7:14 pm
Posty: 89
Miejscowość: Bochnia
to rozciągnijcie zwykłą sprężynę z dlugopisa i sprawdźcie czy wruci do pierwotnego kształtu ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 1:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Dajcie dłuższą sprężynę z mniejszą ilością zwoi, a na pewno będzie miękki przód.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 2:57 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
A od jakiego motorka mozna dac taka sprężyne z mniejszą ilością zwoi??:PP


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Spasowanie przednich lag od chrta do ogara

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

godeik43

25

10640

Czw Mar 01, 2012 9:05 pm

ArcWolFF Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zamiennik amortyzatorów

wolnykuba

6

3113

Wto Mar 27, 2012 7:19 pm

Pelas Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 20 Queries | GZIP : Off ]