Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 9:08 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 9:06 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Pierwszy raz słyszę zeby użyć drucianki do Gaznika :D

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 4:01 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
do stozka
kolega chciał wyciszyc
to skutkuje nawet niezle,wypróbowane
ale jak chcesz zeby lepiej chodził to nic nie wkładaj bo jak użyjesz tej drucianki to bedzie podobny przepływ jak w orginalnym filtrze

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Ostatnio edytowany przez ogar2007, Sob Mar 01, 2008 4:04 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 4:12 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
ogar2007, ja polecam wypróbowanie słownika ortograficznego :]

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 2:43 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 04, 2007 5:14 pm
Posty: 79
Miejscowość: Kraków
A jak sie kawałek drutu oderwie z tego i wleci do cylindra? Według mnie najlepszy jest oryginał ew. stożek normalnie założony bez wkładania jakiś szczotek.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 4:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
można do filtra włożyć kawałem gąbki na kapce kleju i w tedy na 100% nie odleci a już na pewno nie padnie do cylindra

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 3:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Te sposoby to wydaje mi sie ze sprawia,ze właściwości tego filtra ulegną straceniu :(

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 5:36 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 24, 2005 9:03 pm
Posty: 141
Miejscowość: Olesno
Ja dalem kawalek gabki do tego filtra w simsonie to zamulalo go i nie chcial wejsc na wysokie obroty.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 6:15 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Zonk, czyli tak jak podejrzewalem

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 6:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Bo wg mnie to do 50-tki w ogóle nie ma co wkładać stożka. To jest tylko dla szpanu dla ładnego wyglądu... A nic nie daje tylko przysparza problemów skoro motor jeździ dobrze i jest mocny i szybki to po co wkładać do niego taki filtr?? Mocy mu nie przybędzie a jeśli jest za słaby dla właściciela to będzie tylko słabszy i pieniądze pójdą z wiatrem -wessanym do filtra. Jak już się chce zwiększać moc silnika to są inne o wiele skuteczniejsze sposoby, na ładniejszy wygląd też jest parę rozwiązań (szczególnie ,że tu można robić wszystko, każdy ma swoją wizję i może zrobić coś oryginalnego). A z filtrem można po eksperymentować jeśli się już zwięszy moc i dostosuje do niego silnik. To tak jak z paliwem... 95 lub V-Power, V-Power ma te 100 Octanów ale nie ma żadnej różnicy w mocy silnika oprócz nie zbyt przyjaznej wyższej temperatury, i to jest udowodnione dopiero wyścigowe rasowe maszyny osiągają większą moc i prędkość na tych wyścigowych paliwach. Seryjny silnik nie nabierze mocy ani na tym paliwie ani na stożku, no chyba ,że jest to silnik fabryczny lecz wyczynowy.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 6:56 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Sretetete... Jak sie regulowac nie chce to nic nie daje...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 7:31 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Magnum 200 napisał(a):
Sretetete... Jak sie regulowac nie chce to nic nie daje...

zdejmij caly filtr z tlumikiem szmerow ssania i nie ma zadnej roznicy wiec regulowanie guzik da. a zapychanie filtra gabkami czy innymi szmatami tylko muli silnik

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 10:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
regulowanie gaźnika da... ciekawe co??? osiągi będą praktycznie minimalnie większe. Z resztą nie wszystkie gaźniki mają regulowany dopływ powietrza, a te co mają to jak wyregulujesz tak żeby chodził dobrze to będzie to samo co na oryginalnym no dojdzie jeszcze ten tragiczny warkot, za to regulowanie dopływu paliwa pomoze nam wydać więcej na tanksteli bo spalanie się powiększy. Ja w charcie miałem stożek i jeździł fatalnie a jak zakleiłem go do połowy taśmą izolacyjną to się poprawiło. Te filtry ciągną za dużo powietrza jak na 50ccm a regulacja gaźnika da tyle samo co nie kupowanie tego filtra.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 4:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 9:54 am
Posty: 172
Miejscowość: Lubliniec
koledzy Sk@tty1 Kubik popieram wasz w 100 % stożek to daremna kasa i tyle a w dodatku jak go deszcz dorwie to jeszcze większa kapa sie robi

_________________
Moje maszynki http://polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar ... ,205/20832


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 12:32 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Sk@tty1 napisał(a):
regulowanie gaźnika da... ciekawe co??? osiągi będą praktycznie minimalnie większe.
No własnie. Czyli jednak regulacja coś daje :]

[ Dodano: 7 Marzec 2008, 23:33 ]
Sk@tty1 napisał(a):
Te filtry ciągną za dużo powietrza jak na 50ccm
To sie kupuje odpowiedni do 50 ccm, a nie do Tira...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 7:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
no to kupujcie jak wam się chce regulować, zapychać i bawić się z tym żeby mieć to samo co na oryginale.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Wyciszenie motoru

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

KrzysieK

29

9510

Sob Sty 06, 2007 7:54 pm

pasikonik ogier Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wyciszenie tłumika Mińsk 125

Crossista12

4

3033

Wto Kwi 10, 2012 9:06 am

Crossista12 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]