Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Gru 14, 2018 8:49 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Pon Lut 07, 2011 5:03 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Mam mianowicie taki oto problem. Mam skuter zumico quick 4T. Wymieniłem w nim tak : Sprężynę centralna +22%niebieską, sprężynki sprzęgła na czerwone, wariator WM, rolki 6,5g, filtr powietrza polini air box, dysze w gaźniku 85#, gazbox, sportowy wydech blokady niby wszystkie zdjęte nie patrzyłem tylko do krućca. I o dziwo wielkie prędkość jest ta sama, lecz o wiele lepsze przyśpieszenie. O co chodzi? Mam taki moduł odblokowany za 20zł z allegro i nadal to samo.......;(

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Ostatnio edytowany przez MaLIK3232, Pon Lut 07, 2011 7:28 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Pon Lut 07, 2011 5:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Sprawdź ten króciec ...

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Pon Lut 07, 2011 5:24 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
tak czy inaczej wątpię, żeby ten króciec, aż tyle blokował ;o


PS. Przed chwilą wróciłem z jazdy i zauważyłem, że skuter teraz bardzo się grzeje niż przed tuningiem, mhm....i co najlepsze, po zgaszeniu silnika z wydechu przez ok. 3minuty wylatuje "dymek"......Przy startowaniu przez sekundę go troszkę przymula i zaczyna jechać. Czyżby go zalewało? Wspomnę, że seryjną dyszę miałem 79, a teraz mam 85 przy air boxie ;o Nie wiem, nie mam już pojęcia - zgłupiałem.....HELP

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Wto Lut 08, 2011 7:19 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 17, 2010 8:18 pm
Posty: 5
Pojazd: Romet 727
Silnik ma zapewne wysokie obroty i dlatego ci się grzeje. v-max się nie zmienił bo to pewnie są maksymalne osiągi 50ccm :) i zobacz na seryjnym module jak chodzi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Wto Lut 08, 2011 11:57 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 17, 2009 3:40 pm
Posty: 122
Miejscowość: Piła Wlkp.
Pojazd: Qingqi 2T
wydaje mi sie ze ten moduł to jakies gowno skoro osiagi sie wgl nie poprawily , ogarnij ten krociec , wydech ... ? jaki to sportowy do 4t jest skoro moge wiedziec , wyreguluj go dobrze moze przez to sie tak grzeje ;p

_________________
Sprzedam SKUTER !!

Janusz56 napisał(a):
EJ masz może tom podnuzke bocznom Co na zdjęciach widać ?


lokurva Polska mowa być gumowa :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 2:54 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Mam możliwość kupienie malossiego multivara i gaźnik 19mm CVK ? Co o tym sądzicie ? Myślę, że malossi powienien przynieść poprawę osiągów ;D

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 2:56 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
Jeśli Ci się bardzo grzeje ewidentnie możesz mieć za dużo powietrza, wyreguluj paliwo/powietrze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 3:03 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Z tym powietrzem to prawda, też tak sądzę. A co powiecie o tym "zestawie" multivar i gaźnik 19mm CVK. Dodam, że w przyszłości jeszcze kupię airsala 80ccm. Opłaca się ten gaźnik brać do 50ccm. Bo o multivarze chyba nie musimy rozmawiać :D

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning skutera - problem
PostWysłany: Nie Lut 27, 2011 2:12 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Jednak po jeszcze głębszym przemyśleniu i konsultacji decyduję się na poliniego

Jak myślicie regulacja = rolki 6,9g ; sprężynki sprzęgła seria ; docisk niebieski +22% = będzie dobry ? Czy sprzęgło dać całe na serie ?

Jak ten wariator nie polepszy mi osiągów po dobrej regulacji to winą u mnie są blokowane przełożenia ?

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning skutera 2T.

ptasznikKTM

9

6631

Pią Wrz 30, 2011 9:45 pm

Hanus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jaką dyszę do chińskiego skutera?

MaLIK3232

3

2157

Czw Sie 05, 2010 10:28 pm

MaLIK3232 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 80CC do skutera Romet 747

hubi962052

2

4422

Pią Sty 06, 2012 2:18 pm

hubi962052 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Odblokowany gaznik do skutera 50ccm ?

cikel

7

6367

Wto Paź 09, 2012 8:27 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning 2t ];->

Czekoladus

11

7406

Pią Lut 25, 2011 4:10 pm

Czekoladus Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.066s | 20 Queries | GZIP : Off ]