Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Projektowanie cylindra! https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/projektowanie-cylindra-t22952-15.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | ślonzok [ Czw Sty 14, 2010 7:47 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Z jednostek 1.2 1.4 jak już pisałem. Masz za małe okno wydechowe robisz dodatkowe tak aby pole okien było takie jakie Ci wyszło z obliczeń jednostek... |
Autor: | BEBAK [ Czw Sty 14, 2010 9:10 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
marcintroc01 napisał(a): Cześć. Jak obliczyć dodatkowe okna wydechowe ? Poradnik. |
Autor: | yazimoo [ Pią Sty 15, 2010 1:26 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Daniel mylisz się, jednostki 1.2 i 1.4 nie mają nic wspólnego z oknem wydechowym. Powierzchnia wydechu powinna być ciut większa niż powierzchnia okien płuczących. Weźmy nawet takiego seryjnego cylka DDR, powierzchnia płuków (15x8x2=240mm2), wydechowe (12,5x22=275mm2) więc jest dobrze bo wydech ma trochę większą powierzchnię od okien płuczących. |
Autor: | ślonzok [ Pią Sty 15, 2010 1:31 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
O to mi chodziło, z tych jednostek liczysz płuki a potem wydech dopasowujesz do płuków zawsze dawałem 1.2 dlatego że spalone paliwo zwiększa swoją objętość... |
Autor: | BEBAK [ Pią Sty 15, 2010 1:50 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Józek dobrze mówi, DDR jest zrobiony z głową Bo to też sprawdzaliśmy na lekcji geografii |
Autor: | Conqeror [ Sob Sty 30, 2010 11:22 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Dajcie link do tego programu bo zaraz ocip.... > Steuerzeiten Berechnung V1.1. Wżyciu go znaleźć nie moge |
Autor: | yazimoo [ Nie Sty 31, 2010 12:40 am ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
http://www.speedyshare.com/files/206613 ... zeiten.exe |
Autor: | BEBAK [ Nie Sty 31, 2010 3:42 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Conqeror Może i tak. Ale po co? W górę podnosi się przecież tylko po to aby dobrać powierzchnie pod gaźnik A w dół to już wiesz |
Autor: | yazimoo [ Nie Sty 31, 2010 4:16 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Conqeror kąt otwarcia się nie zmieni przez podniesienie górnej krawędzi, to chodzi tylko o powierzchnie okna A powierzchnia okna ssącego równa się powierzchni gaźnika razy 1.4. |
Autor: | Conqeror [ Nie Sty 31, 2010 4:42 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
W sumie po wszystkich wyliczeniach mój cylinder przypomnia takiego jaki powinien być . Tylko niektore minimalnie elementy sie zmieniaja . Jednak chyba teoria ma co nieco racji bo na tym schemacie ktorym mam bardoz fajnie sie jezdzi ( mimo że cylinder był robiony na oko ) |
Autor: | kamilbob [ Czw Lut 11, 2010 6:01 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Powiedzcie jeszcze czy okno wydechowe musi być symetryczne? To znaczy czy musi być na środku, czy może być przesunięte trochę na bok(tak jak np. ssący w 223)? |
Autor: | yazimoo [ Czw Lut 11, 2010 7:03 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Teoretycznie nic się nie stanie ale lepiej jak będzie na środku. |
Autor: | Conqeror [ Czw Lut 11, 2010 7:33 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Ja miałem delikatnie przestawione gdyż zamek zachaczał o płuka . Na moc nie narzekałem . Oto chodzi by ładnie w kanał przechodził bez żadnych progów |
Autor: | MarGo [ Śro Gru 15, 2010 10:06 pm ] |
Temat postu: | Re: Projektowanie cylindra! |
Warto dodać że okno wydechowe powinno mieć eliptyczny kształt... |
Strona 2 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |