Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Zablokowanie sworznia.
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/zablokowanie-sworznia-t34545-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Dukes [ Sob Paź 06, 2012 1:33 pm ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

To zależy od tzw. złośliwości rzeczy martwych. Generalnie powinno się zawsze zakładać tyle pierścieni ile rowków na tłoku. Jedni jeżdżą tak od szlifu do szlifu, inni mają problemy po kilku kilometrach. Nie próbowałem nigdy jeździć bez jednego pierścienia ale wiem jak wyglądają rowki w tłoku po kilkunastu tysiącach km gdy pierścienie są na swoim miejscu. Często są zanieczyszczone nagarem, a przecież mimo wszystko pierścienie w nich pracują. Więc pomyśl sobie co się dzieje gdy pierścienia nie ma. Wszystko zalepia się olejem, syfem z paliwa, powietrza. Wiadomo, to temat rzeka, tak jak pisałem jedni uważają, że to ok, drudzy będą do końca twierdzić, że też mają swoją rację. Zawsze masz dwa wyjścia, założyć albo nie. Ja bym założył mimo wszystko żeby później był jeden powód mniej do zmartwień gdy silnik strzela focha :D

Autor:  dav6030 [ Sob Paź 06, 2012 2:17 pm ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

A jeszcze chcę się zapytać, załóżmy że dzisiaj złożę tłok (trzy pierścieniowy) z dwoma pierścieniami. A za kilka dni będę chciał dołożyć tego trzeciego. Czy można tak zrobić ?

Autor:  Dukes [ Sob Paź 06, 2012 5:01 pm ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

Jeśli rowek będzie czyściutki to raczej nie powinno być żadnych przeciwwskazań, ale szkoda Twojej roboty dwa razy ściągać i uszczelniać wszystko.

Autor:  dav6030 [ Sob Paź 06, 2012 6:44 pm ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

Załamał się i drugi, zamówiłem 8 następnych może uda mi się to złożyć lokurva

Autor:  seebbek [ Sob Paź 06, 2012 6:54 pm ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

Ale masz przesunięty wał czy ugięty korbowód ?

Autor:  dav6030 [ Sob Paź 06, 2012 7:07 pm ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

Raczej przesunięty wał. Chociaż wydaję mi się że gdyby to było przez to, to tłok był by zdarty z boku, a nie na dole i górze.
Dobrze mówię ?

Autor:  Kamis [ Pon Paź 08, 2012 9:04 am ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

Jak zatarła się tulejka to zupełnie normalne że tłok tak wygląda.

Autor:  dav6030 [ Pon Paź 08, 2012 1:55 pm ]
Temat postu:  Re: Zablokowanie sworznia.

No, pocieszyłeś mnie. Sprzedawca w sklepie już chciał mi wepchać "nowy wał" czytaj teraźniejszej produkcji.

--------- Pon Paź 08, 2012 8:42 pm Połączono ---------

A powiedźcie jeszcze czy dziurka tulejki i dziurka w korbowodzie, musza ze sobą się dokładnie schodzić czy może być trochę zasłonięta ?

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/