Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

schemat
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/schemat-t7152-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 9:10 am ]
Temat postu: 

dyko napisał(a):
one są już do świateł <co?>


tak.

ładny schemat ojs ;)

Autor:  dyko [ Sob Sie 25, 2007 9:18 am ]
Temat postu: 

Aha, a te 2 cewki do świateł, to mają inne napięcie od tej zapłonowej, jak tak, to jak rozpoznać która to zapłonowa, bo ja mam je odłączone?

Autor:  DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 9:43 am ]
Temat postu: 

http://img154.imageshack.us/img154/9949/beztytuuat4.jpg

Jeśli nie było nic zmieniane w prądnicy to z pewnością ta jest w/n.

Autor:  dyko [ Sob Sie 25, 2007 9:50 am ]
Temat postu: 

Ale ja te cewki zdjąłem, nie wiem po co :/ , nie ma jakiegoś innego sposobu na poznanie, która to?

Autor:  DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 9:57 am ]
Temat postu: 

oj kolego to teraz masz problem :P Przyjrzyj im sie dobrze, z tego co pamiętam cewka w/n różni sie trochę zwojem.

Autor:  dyko [ Sob Sie 25, 2007 10:11 am ]
Temat postu: 

A może podłącze je wszystkie po kolei i zobacze, która da największą iskrę :P ? ? ?

Autor:  ojs [ Sob Sie 25, 2007 5:57 pm ]
Temat postu: 

DJabeł napisał(a):
ładny schemat ojs

Dzięki made in paint :P
dyko napisał(a):
jak rozpoznać która to zapłonowa, bo ja mam je odłączone?

Zapłonowa rożni się grubością :) jest grubsza od świetlnych, a pozatym świetlne są zawsze lutowane razem :) a z zapłonowej powinien Ci iśc czarny kabel zakończony taką niby podkładką ;)
DJabeł napisał(a):
Jeśli nie było nic zmieniane w prądnicy to z pewnością ta jest w/n.

Jakiej W/N ?? jak już to zapłonowej :) W/N jest pod bakiem ;)
Pozdro ;]

Autor:  dyko [ Sob Sie 25, 2007 7:39 pm ]
Temat postu: 

Dzięki za ten schemat, mam iskrę :), ale i tak nie mogę odpalić, bo zapłon mam niewyregulowany, a to dla mnie jakieś za dokładne :(. Wtykam najpierw szczelinomierz 0,4mm między styki, z ciska go i jak dokręcam tą śrubę, to szczelinomierz wypada (styki się bardziej rozwierają, i wychodzi gdzieś 0,6mm). Poza tym jak ustawie tłok 1,8 mm przed gmp i potem kręcę tym iskrownikiem, to magnes mi się rusza, a za nim tłok i wielkie g... z prawidłowo wyregulowanego zapłonu :(.

[ Dodano: 25 Sierpień 2007, 21:48 ]
A poza tym, to nadal nie wiem, do czego służy kondensator :P, z akumulatorem miałem strasznie silną iskrę, a kondensatora nie zakładałem :P.

Autor:  ojs [ Sob Sie 25, 2007 9:00 pm ]
Temat postu: 

korneliuszo napisał(a):
w chwili rozwarcia styków pojawiają się oscylacje napięcia po stronie pierwotnej, lecz że świeca jest obciążeniem obserwujemy to jako pik i płaską linię (pik powoduje jonizację gazu między elektrodami i przez to iskra trwa do czasu skończenia płaskiej powierzchni).
Po tym okresie powstają oscylacje, które zanikają (rezystancja cewki) i z nich nie czerpiemy niczego.

Kondensatory są też przeciwzakłóceniowe, lecz włączane pomiędzy zasilanie a masę (blisko elementu generującego zakłócenia)

Wpisz w opcje SZUKAJ frazę: "kondensator służy do" i będziesz miał mase wyników :)

Autor:  DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 11:09 pm ]
Temat postu: 

ojs napisał(a):
Jakiej W/N ?? jak już to zapłonowej :) W/N jest pod bakiem ;)

hehe! mykło mi sie :P

Autor:  dyko [ Nie Sie 26, 2007 7:56 am ]
Temat postu: 

Ok, tak się tylko pytam :P

Autor:  kroczus [ Pią Sie 31, 2007 1:53 pm ]
Temat postu: 

z akumulatorem miałem strasznie silną iskrę, a kondensatora nie zakładałem :P .

miałeś bardzo mocną iskrę a moto nie chce palić?lepiej chyba założyć tego konda

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/