Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 3:10 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Romet Chart 210] Gaźnik...
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 7:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
;[ KURDE juz nie mam sił do mojego simsonka... dzisiaj ustawiłem poprawna przerwe na przerywaczu iskre ma ładna...a jednak ciagle strzela w tłumik zapłon ustawiony 1.8mm przed gornym martwym punktem..ok ciezko było z odpaleniem ale odpalił jezdziłem przez godzine tylko ciagle obroty były małe i niechciał sie zbierac..wstapiłem do kumpla i chcielismy sobie pojezdzic ja na simku on na skuterku ok odpalam i odpalam i nie idzie u niego wszystko probowałem wlewac paliwa do cylindra itp...ale tylko sie nachwile odezwał i zdech...dodam ze przedtem probowałem regulowac gażnik kręcą ta śrubka co jest na niej taka sprezyna i teraz pytanie jak ja wkrece to co sie stanie bedzie miał wieksze obroty czy mniejsze i od czego ona jest od powietrza czy od paliwa??no i pomozcie co mam zrobic cylinder tlok super kompresja no juz nie wiem....gażnik był czyszczony 2 razy pływak i klin ok....


Ostatnio edytowany przez CharcikX, Śro Sty 30, 2008 9:06 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 9:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 16, 2007 8:46 pm
Posty: 246
Miejscowość: Łódź
Pojazd: 126BIS,
Yamaha DT50 z silnikiem 80

simson S51 ENDURO, motorynka M1, jawka, crossik chiński.
CharcikX napisał(a):
ciagle strzela w tłumik

jak strzela w tłumik to za uboga mieszanka. pokręć tą śrubką bez sprężynki wkręć ją na fula a następnie wykręć 2,5 obrota (1 - obrót 360stopni) i zobacz co bedzie
ta śruba ze sprężynkom jest od minimalnych obrotów a nie od składu mieszanki...

_________________
http://change.menelgame.pl/change_please/3994348/


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 9:58 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
ale włąsnie wszyscy mowią ze jest jeszce druga sruba a ja nie wiem gdzie ona jest moze mi ktos pokaza na rysunku??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 10:55 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
krzysztofer00, co ty piszesz? Przecież regulacja gaźnika to nie jest tylko przekręcenie śrubki <Czytaj> . To "metoda prób i błędów" - cytat :D
Cytuj:
a następnie wykręć 2,5 obrota (1 - obrót 360stopni) i zobacz co bedzie

Każdy silnik inaczej zachowuje sie na regulację. <spoko> .

Może lewe powietrze? Albo brudny zapłon?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 11:53 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
CharcikX napisał(a):
ale włąsnie wszyscy mowią ze jest jeszce druga sruba

Druga śruba znajduje się między łączeniem gaźnika i cylindra, z reguły jest zakryta plastikiem. Przynajmniej tak miał gaźnik 16 N3-4 :).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 11:57 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
aha własnie tam jest takie cos..dzieki <wstydnis>

[ Dodano: 27 Styczeń 2008, 23:52 ]
jeszcze jest mi potrzebne wiedziec jedna rzecz od czego jes ta sruba obok złacza z cylindrem a od czego ta obok iglicy??? <wstydnis>


Ostatnio edytowany przez CharcikX, Sob Sty 26, 2008 1:58 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Romet Chart gażnik pomocy!!

mk666

3

2569

Pon Maj 19, 2008 10:14 pm

mk666 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] chart gażnik (iglca)!!!!!

mk666

1

1678

Pią Lip 11, 2008 4:35 am

blocki_wsw Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet Chart] Gaźnik

Pelas

7

3058

Śro Sty 07, 2009 6:36 pm

Womax Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] gaźnik z Ogara

tomek3317

12

3197

Czw Sty 24, 2008 6:28 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet Chart] gaźnik i problemy

Hubu999

6

2400

Śro Maj 19, 2010 8:40 pm

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.070s | 24 Queries | GZIP : Off ]