Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 28, 2024 9:18 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 6:21 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Lis 05, 2009 12:28 pm
Posty: 3
Miejscowość: Jastrowie
Pojazd: Rower
Witam .

Planuję zakup motorynki Pony m2 . Chciałbym się dowiedzieć jak to jest z awaryjnością tego sprzętu, silnik 023 kwadraciak .
Dbam o sprzęt, ale jeżeli ma mi się cały czas sypać, to co to za interes .
Prosiłbym o szczere odpowiedzi .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 6:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Jeśli bedziesz dbał to na pewno bedzie śmigać ;)
Nie szalej, nie pal gumy, a napewno posmigasz ;)

_________________
Romet 50t-1
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/50,T-1/59332"

Jawa 350 TS
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Jaw ... port/84155"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 7:05 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 11:51 am
Posty: 739
Miejscowość: Grodzisk Maz.
Pojazd: .
ZID PTAHA 36cc `94,
Simson Sperber Sr 4-3`67,
Mr. 2 Żak,
Komar 3 2350`71,
Hercules KX5 `87,
Ogar 200`88,
WSK M06-L`64,
Penta Dakarino 50LC `98
Aprilia ETX 125 `00
Jak dbasz tak masz. Jeżeli będziesz dbał, nic samo z siebie nie będzie się ciągle psuć.

_________________
Sprzedam nowe elementy gumowe do motocykli i motorowerów.

Na warsztacie: Ducati Dakarino 50LC

GG:5573098


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 7:15 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Lis 05, 2009 12:28 pm
Posty: 3
Miejscowość: Jastrowie
Pojazd: Rower
Nie palę gumy, nie męczę sprzętu, jeśli chodzi o te sprawy .
Dziennie robię z 10-15 kilometrów, i stąd to pytanie . Bo boję się że kupię za te 500 zł i będzie jak nie zapłon to coś innego .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 8:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Jeli kupisz od kogos kto dbal, i ty sam bedziesz dbal to mysle ze nie bedzie zadnego problemu z nia ;)

_________________
Romet 50t-1
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/50,T-1/59332"

Jawa 350 TS
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Jaw ... port/84155"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 10:36 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Lis 05, 2009 12:28 pm
Posty: 3
Miejscowość: Jastrowie
Pojazd: Rower
Motorynka wygląda na zadbaną, silnik także .
Jeśli zdecyduję się na jej kupno, to wezmę kogoś kto się zna na tych sprawach .
Da się jakoś sprawdzić czy silnik jest w dobrym stanie ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 11:40 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 27, 2009 10:00 pm
Posty: 476
Miejscowość: Częstochowa
Pojazd: Romet Chart 210 88'
Romet Pony 50M2 87'
Jawa 50 typ 23 80'
Polski Fiat 126p 77' & 81'
FSO Polonez Caro 1.4 16v 95'&97', 1.6 GLI 96'
Jak dbasz tak masz, jeżeli wszystko jest oryginalne, nie robione młotkiem i przecinakiem to pośmiga bez awaryjnie.
A co do sprawdzania silnika, to sprawdź czy ma moc, czy nic nie dzwoni ani szumi(aż nad to, bo minimalne szumienie i stukot to po prostu tak pracuje 023), bynajmniej nie powinno to być bardzo głośne, silnik powinien palić od kopa, reagować na dodanie gazu podczas jazdy - jeśli nei to pewnie jest zjechany lub źle wyregulowany ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Śro Lis 11, 2009 10:49 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 3:45 pm
Posty: 343
Miejscowość: Giżycko
Pojazd: Romet Pony
Simson Sr 50
A ja powiem że mój się psuł niemiłosiernie przed remontem ale powymieniałem to co było uszkodzone i od tej pory jeździ elegancko. <cfaniak>

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Pony_50/24812" target="_blank

http://bikepics.com/members/juhas102/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Śro Lis 11, 2009 10:53 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 27, 2009 10:00 pm
Posty: 476
Miejscowość: Częstochowa
Pojazd: Romet Chart 210 88'
Romet Pony 50M2 87'
Jawa 50 typ 23 80'
Polski Fiat 126p 77' & 81'
FSO Polonez Caro 1.4 16v 95'&97', 1.6 GLI 96'
No widzisz, jeżeli wszystko jest sprawne, oryginalne, nie trzyma się na przysłowiowym "drucie", to romet potrafi być bez awaryjny. Ja zrobiłem ogarem przeszło 3000km, jedynie dwa razy przypchał się gaźnik, dwa razy przestawiły platynki i trzy kabelki musiałem polutować.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Śro Mar 10, 2010 8:21 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Mar 09, 2010 4:58 pm
Posty: 9
Pojazd: Ogar 200
Jeśli nie trafił na bubel tylko na porządny,zadbany na orginalnych częściach silnik to zapewne ci się nieposypie <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak to wkońcu jest z awaryjnością rometów...
PostWysłany: Śro Mar 10, 2010 10:52 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Ja pierdole... ojapier Patrz na daty!!!

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów produkcja rometów

reisen286

5

1914

Pią Sie 08, 2008 5:05 am

mlodyellow Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ceny Rometów

kamilbob

13

4690

Sob Lut 21, 2009 9:45 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Oznaczenie silnikow rometow..

Krzyssiek91

14

3976

Pią Lip 20, 2007 10:58 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co jest ??!!

11Malina11

2

1787

Czw Kwi 03, 2008 9:51 pm

11Malina11 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów co to jest????

Marcin92

2

1812

Sob Sie 30, 2008 10:23 pm

Marcin92 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 75 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]