Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Lip 22, 2025 12:23 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jak ztuningowac KINGWAYA COLIBERA a jednoczesnie nie zepsuc
PostWysłany: Nie Paź 28, 2007 9:29 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Paź 28, 2007 9:24 pm
Posty: 6
Miejscowość: Lisów
Jak go z tuningować propozycje a nie spieprzyć i żeby silnik chodził potem jeszcze tydzień. prosił bym tez jakby gdzieś znaleźliście zegary do niego.


Ostatnio edytowany przez KInGWAY$, Pon Paź 29, 2007 9:16 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 9:17 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
KInGWAY$ napisał(a):
chodził potem jeszcze tydzień

Skoro po tuningu chcesz aby silnik pracował tylko tydzień, to przyznam że masz ambitny plan :P.
Najlepiej udać się z nim do serwisu- według mnie tam najlepiej Ci doradzą.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 4:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
hmm jeżeli chcesz żeby tylko 1 tydzien chodził to kup sobie jakąś mieszanke wodoro-azotową (żart) i będziesz śmigał 120 najmniej :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 4:32 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Paź 28, 2007 9:24 pm
Posty: 6
Miejscowość: Lisów
źle mnie zrozumieliście ja chce aby po tuningu silnik pracowałby wieki :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 8:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
To jest czterosuw??
on ma chyba zweżone kolanko od wydechu przy cilindzrze- zmienić
gażnik piwinien być bliżej cylindra blokada w krućcu -sam coś wymysl
zmień filtr na taki co puści więcej powietrza.

Turbosprężarka daje do 35% mocy więcej.( tylko w czterosuwie i 2t z zaworami)
Podtlenek azotu 50% więcej
Ale tego chyba nie zrobisz turbospreżarka z małym doładowaniem da coś mocy i nie skruci zbytno żywotności. <dresik>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 5:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lut 14, 2007 7:34 pm
Posty: 157
Miejscowość: Abudabi
Pojazd: Solo, Hercules, Yamaha R6 '00
ja bym zmienił tłumik na sportowy
cyl. na 65 lub 70ccm,sprzęgło i wariator ale tylko wtedy gdybym miał na to pieniądze.

[ Dodano: 14 Styczeń 2008, 16:50 ]
McCoob napisał(a):
turbo?? Nitro?? To może mu od razu silnik odrzutowy zamontuj?? Pomyśl trochę!!


a co może twoim zdaniem się nie da?Wszystko się da za odpowiednie pieniądze!

_________________
MARS
1980r.
2biegowy automat
vmax 60km/h

v i s u a l tuning-60%
mechanic tuning-20%


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:28 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
kamil_ziomek napisał(a):
2t z zaworami
Że co??!!

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Magnum 200 napisał(a):
2t z zaworami

czyt. chiński 4t ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:35 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
No chyba że :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
a tak na serio to pewnie chodzi i zawory membranowe albo wydechowe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:37 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Też myslałem że chodzi o membrane.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 9:10 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lut 14, 2007 7:34 pm
Posty: 157
Miejscowość: Abudabi
Pojazd: Solo, Hercules, Yamaha R6 '00
McCoob napisał(a):
bajtek-90, zamontuj prawdziwe nitro do tego parcha :> Masz moje błogosławieństwo :]


Ja tylko pisze że da rade,ale że kawałek tandetnego chińskiego plastiku się rozsypie to nie moja sprawa.

Poza tym takie prawdziwe nitro jest tyle samo warte co ten coliber- 2500Zł
dlatego moim zdaniem najlepiej zainwestować w sportowy wał i cylinder o większej pojemności.

_________________
MARS
1980r.
2biegowy automat
vmax 60km/h

v i s u a l tuning-60%
mechanic tuning-20%


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 11:44 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Nie ma sportowego wału do tego silnika. Możesz kupić większy cylinder, większy gaźnik i wariator. Ale to ci i tak nie da dużo.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 6:59 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Ja prpopnuje zainwestowac w lepsze moto...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 9:08 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lut 14, 2007 7:34 pm
Posty: 157
Miejscowość: Abudabi
Pojazd: Solo, Hercules, Yamaha R6 '00
Magnum 200 napisał(a):
Ja prpopnuje zainwestowac w lepsze moto...



w sumie to byłoby najlepsze...za te pieniądze na pewno kupiło by się neos'a albo sprowadzonego aeroxa

_________________
MARS
1980r.
2biegowy automat
vmax 60km/h

v i s u a l tuning-60%
mechanic tuning-20%


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak tuninfować żeby nie zepsuć silnika (tanio i łatwo)

Adam@pl

1

2354

Pią Mar 30, 2007 4:55 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak ztuningowac

Pawel1178

6

2362

Nie Sie 12, 2007 11:20 am

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. V-max 39,4 kh/m Pomóżcie jak ztuningowac

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

ciaolol

32

11778

Pon Paź 22, 2007 3:48 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Powiedzcie jak można ztuningować rometa 205 wizualnie

dedaj4001

6

3352

Wto Lip 08, 2008 10:06 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 23 Queries | GZIP : Off ]