Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Wrz 22, 2024 12:34 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 12:39 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Sty 23, 2008 5:57 pm
Posty: 5
Miejscowość: kwidzyn
Rure przeczyściłem

Jak gażnik wyregulować ? mam jedynie ustawione pobieranie paliwa ...

jak go dobrze wyregulować? (prosze o pomoc nie teoretyczną tylko praktyczna opisać własnymi słowami jak to ustawić gdzie co jest)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 1:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
SuperGlue napisał(a):
Jak gażnik wyregulować ?

Zapraszam do poradnika, tam wszystko znajdziesz ;).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 3:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
SuperGlue, to ci opisze :)

To tak zakładam, że gaźnik czysty dysze nie pozapychane i paliwo dochodzi. Iglica na srodku powinna być. Srubka od powietrza dokręcona do konca i delikatnie popuszczona pół obrotu gdzies max doświadczalnie dobierzesz zobaczysz jak będzie świeca wyglądała po kilkunastu kilometrach jak kolor ceglasty to jest ok jak czarny to za duzo paliwa to odkręcisz jeszcze powietrza. Dysza obrotu biegu jałowego odkręcona prawie do konca lecz z umiarem troche pochodzi silnik jakies 3-5 min jak sie rozgrzeje i ustawisz tak aby na luzie nie gasnął na światłach. :) Miłej regulacji.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 3:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Napewno dostaje za dużo powietrza lub za mało paliwa (zbyt uboga mieszanka) ja radze jeszcze sprawdzić układ dolotu powietrza do gażnika (puszkę)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 5:13 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Sty 23, 2008 5:57 pm
Posty: 5
Miejscowość: kwidzyn
Pumba92 napisał(a):
SuperGlue, to ci opisze :)

To tak zakładam, że gaźnik czysty dysze nie pozapychane i paliwo dochodzi. Iglica na srodku powinna być. Srubka od powietrza dokręcona do konca i delikatnie popuszczona pół obrotu gdzies max doświadczalnie dobierzesz zobaczysz jak będzie świeca wyglądała po kilkunastu kilometrach jak kolor ceglasty to jest ok jak czarny to za duzo paliwa to odkręcisz jeszcze powietrza. Dysza obrotu biegu jałowego odkręcona prawie do konca lecz z umiarem troche pochodzi silnik jakies 3-5 min jak sie rozgrzeje i ustawisz tak aby na luzie nie gasnął na światłach. :) Miłej regulacji.



teraz tak dziękuje że mi opisałeś ale ja go kopne kopniak do góry wraca a z gaźnika z tyłu u wejścia powietrza na raz mi wylatują spaliny (strzeli i zgaśnie wygląda to tak jak by ktoś do butelki wsadził petarde i ona wybuchła chałas i pełno dymu) po ustawiałem tak jak mi radziłeś lecz nic to nie dało... wręcz jest jeszcze gorzej silnik mi zaczą reagować za szustym kopnięciem a miałem od kopnięcia...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 5:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
SuperGlue, mi tak elegancko chodzi nigdy nie jąkał sie. Hmm no to przykręc dysze od obrotów daj mu więcej powietrza za dużo paliwa jest.
Pisałem aby doświadczalnie dobrać trzeba pokombinować nie u każdego sie da tak samo.

Nie mówie ze na takich ustawieniach ale tak odpalałem jak mi sie zapychał i regulowałem ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 6:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
To jest co najmniej dziwne że spaliny uciekają do gaźnika. Możliwe są według mnie 3 sytuacje:

- zbyt wczesny albo późny zapłon (oj i to dużo)
- uszkodzenie tłoka (sterowanie rozrządem)
- przerabianie cylindra na wysokoobrotowy (kanały płuczące na b.małej wysokości od krawędzi tulei) - co do tego myślę że raczej tak nie zostało zrobione.

Wydaje mi się że sam gaźnik nie mógł tego spowodować. Choć strzelanie w gaźnik u moich kumpli z rometami się zdarzało... :/ Nie wiem co na to powiedzieć. Albo -śCIęTY KLIN?



ACHA I ROZWIEJE WąTPLIWOśCI ... GAźNIK NIE MA NIC DO STRZELANIA BO NIBY DLACZEGO? MIESZANKA SIę SAMA ZAPALA PRZEZ ZłY SKłAD? tO NIEMOżLIWE.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 7:27 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Sty 23, 2008 5:57 pm
Posty: 5
Miejscowość: kwidzyn
- zbyt wczesny albo późny zapłon (oj i to dużo)
najprędzej to

- uszkodzenie tłoka (sterowanie rozrządem)
wymieniałem głowice ale tłoka nie dotykałem

- przerabianie cylindra na wysokoobrotowy (kanały płuczące na b.małej wysokości od krawędzi tulei) - co do tego myślę że raczej tak nie zostało zrobione.

Rometa kupiłem na złomowisku lecz silnik działał musiałem pare części powymieniać ale zaraz po wstawieniu nowego gaźnika tak się stało

Co wymieniłem :
Głowica
Gaźnik
Śieca
Magneto (to coś z magnesami chyba tak to sie nazywa)
Koła (ale to nic nie jest związane z tym)
Zębatke przednią
Kranik
Linke od gazu
Linke od hamulca
Lampe (jeszcze nie podłanczałem nie wiem jak podłączyć)
no i uszczelki

Troche na niego wydałem i niechciał bym aby wracał na złom :/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 11:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
On palił wogóle?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 9:08 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
r4g3, wnioskując z postu powyrzej :
SuperGlue napisał(a):
miałem od kopnięcia...


Czyli nie wiem co było nie tak wogóle sie pogubiłem sam :D

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 9:47 am 
Offline

Rejestracja: Śro Sty 23, 2008 5:57 pm
Posty: 5
Miejscowość: kwidzyn
no to pokolei

kupiłem go wstawiłem koła magneto linki musiałem zębatke wymienic bo była łysa zaczą normalnie chodzić lecz jak chciałem jechać to znów nie mogłem bo odrazu gasł zaóważyłem że świecy nie mogłem dokręcić bo gwint był zjechany więc wymieniłem głowice i świece normalnie działał chciałem go dopicować wstawiłem nowy gaźnik i tu klaps zaczą strzelać :/ chciałem z allegro jeszcze zamówić zestaw naprawczy (tłok itd...)ale musze sie wstrzymać dopuki nie naprawie tej usterki

palił mi wcześniej od pierwszego kopnięcia teraz tak gdzieś kolo 6 :/

ktoś ma jakieś pomysły ?? wszytkie części jakie wstawiałem były nowe prosto ze sklepu

jeśli chodzi o to od kopnięcia to wcześniej za każdym kopnięciem mi strzeliło wnioskuje z tego że silnik przez chwile pracuje lecz po chwili przestaje bo cofające sie spaliny mu przeszkadzają a teraz mi strzela po ~szustym kopnięciu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 10:47 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
SuperGlue, czyli nie rozwiązałeś tego problemu? Ja tak jak r4g3 stawiam na zapłon:
Cytuj:
- zbyt wczesny albo późny zapłon (oj i to dużo)
.

Pokombinuj i daj znać. A to, że nie chce palić od kopa, to może być źle ustawiony gaźnik (zły stosunek powietrza do paliwa) lub zapłon na 90%.

Gdzie go odpalasz? Na polu? Może jak zimny to nie chce palić. Spróbuj na pych :D
...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 11:25 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Boże, czemu nie wpadłeś na to że jak zmieniłeś magneto (pewnie na jakies polskie prywaciarskie gówno) to zapewne zmieniła się przerwa (raczej napewno) i w związku z tym punkt zapłonu. ? Toć na sto procent to zapłon. Ojoj. Ludzie starajcie się sami eliminować problemy. Jak coś się stanie sprawdzcie najpierw wszystkie ustawienia później dopiero piszcze na forum.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 12:17 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
r4g3 napisał(a):
Boże, czemu nie wpadłeś na to że jak zmieniłeś magneto


Bóg mógł sie pomylić <spoko> .

Ale po co eliminować problemy, gdy może w jego sytuacji chodzi o zapłon lub gaźnik ;/ ....

Ja już nie będę pisał w tym topicu. Poczekam na efekty pracy SuperGlue.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 12:02 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Wrz 20, 2007 7:34 pm
Posty: 53
Miejscowość: Radzionków
Pojazd: Derbi Senda X-Race SM :D
Ja tez tak mialem ze spaliny mi zamiast wylatywac z rury to z gaznika ale ustawilem zaplon i juz tak nierobi ;) . I sprawdz klin bo moze ci sie zerwal ;)

Pozdro ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [ Romet Ogar 205] romet ogar problem z zapaleniem

szymon213

12

4205

Nie Sie 12, 2007 9:54 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Ogar 205] Ogar nie wchodzi na obroty, ma mało siły.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

marcin 11125

16

9177

Śro Maj 07, 2008 8:45 pm

marcin 11125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Ogar 205] Inaczej chodzący ogar po wlaniu paliwa

gorek321

9

4183

Sob Cze 07, 2008 1:56 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Ogar 205] romet 0gar 200 stuka i charczy

użytkownikledzi

7

3093

Pią Cze 27, 2008 10:07 am

użytkownikledzi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Ogar 205] ogar 200 wazne pytanie pomózcie @!!!!!

pasio

8

3905

Nie Paź 14, 2007 9:09 am

Konrad Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 66 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.060s | 21 Queries | GZIP : Off ]