Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 07, 2024 12:59 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Porównanie gaźników - simson
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 10, 2007 7:06 pm
Posty: 23
Miejscowość: Wiskitki
Czy mogli byście podesłać mi fotki gaźnika od simsona 16n1 i 16n3


Ostatnio edytowany przez Dark_Man_2, Śro Sty 30, 2008 6:11 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:28 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
http://www.allegro.pl/item301261363_gaz ... n1_11.html


http://www.allegro.pl/item302565458_gaz ... aniej.html

internet nie gryzie <Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 10, 2007 7:06 pm
Posty: 23
Miejscowość: Wiskitki
A czym one się różnią


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:38 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
jeden jest łątwiej ustawić ale daje gorsze osiągi a drugi trudnej wyregulować a dalej minimalnie lepsze <Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 4:50 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 10, 2007 7:06 pm
Posty: 23
Miejscowość: Wiskitki
Mi chodziło o wygląd ale dzięki

_________________
Romet Ogar 200
+ cylinder 60ccm
+ rozwiercony króciec
+ rozwiercony dławik
+ skrócony kolektor
= v max około 70 km/h
(na razie tylko tyle)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 5:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Dark_Man_2, Z wyglądu praktycznie niczym się nie różnią, oprócz wypustki na wężyk paliwowy :P. 16N3-4 na przykład miał większą dysze główną :).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 2:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Różnią się przede wszystkim przepustnicą. W 16n3 jest wąska a w 16n1 szeroka. Dzięki temu 16n1 mozna rozwiercić do 19mm a 16n3 tylko do 17.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 9:48 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Dark_Man_2 napisał(a):
Mi chodziło o wygląd ale dzięki



z wyglądu tak jak powiedział Jacek-J129


Wszystko zostało wyjaśnione ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 2:30 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Krzyssiek91, nie jeszcze nie.... rozwiń swoją wypowiedź.... który lepszy co i jak. Może coś wywnioskuję...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 3:25 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Jacek-J129 napisał(a):
16N3-4 na przykład miał większą dysze główną
16n1-8 miał 72, 16n3-4 70 :P Przy czym n1-8 miał mniejszą dysze ssania, czyli rozruch tez był trudniejszy :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Typy gaźników od simsona

kamilbob

6

3847

Wto Paź 20, 2009 8:30 pm

kaban99722 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tłumik simson / simson s51 ENDURO jaka różnica

krzysztofer00

3

2966

Wto Gru 30, 2008 12:41 pm

krzysztofer00 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson s50 a simson s51 - usterki i awaryjność

html

7

4539

Wto Sty 06, 2009 10:44 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Simson 130 km/h

KrzysieK

14

5753

Czw Cze 09, 2005 9:36 pm

KrzysieK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson

misio127

4

2296

Sob Cze 16, 2007 11:18 am

Kadziu27 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]