Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 10:36 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 2:36 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 05, 2008 8:30 pm
Posty: 141
Miejscowość: Hecznarowice
Raczej nie wada papierowych ustrzelek lecz to jest kwestia założenia ich. Ja zawsze zakładam papierowe uszczelki i jest ok. Nic nie cieknie. Baciu nie wiedziałem że ci olej cieknoł do przestrzeni korbowej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 4:19 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
baciu14 napisał(a):
piesiec napisał(a):
Jak mam silnik uszczelniany na silikonie to nic się nie dzieję


ja mam silikony i jest o wieeeeeeele lepiej niż na papierowych. nic nie cieknie, a jak miałem papiery to olej przelewał się to komory wału korbowego - taka wada tych uszczelek...
Gó**o, a nie wada uszczelek. Wada Twoich karterów jak juz...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 10:59 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 05, 2007 8:44 pm
Posty: 121
Miejscowość: Lębork
Silnik na sylikon <rotfl> <hahaha> dobre sylikon prędzej czy później się wypali kolego. Uzyj hermetyka. Mówisz że ogar leci Ci "tylko 60 km/h" biedny jesteś <rotfl> przypominam że to tylko ogar 200 ;/

_________________
10 lipiec 2007 zakup Jawy 50 Mustang
23 lipiec 2007 pierwszy dzień docierania cylindra 60 ccm3
24 sierpien 2007 Jawa 50 zarejestrowana
<b>Nie ma Boga... jest motór</b>
Po remoncie, teraz docieranko ;]
Brak czasu szkoła+praktyki ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 11:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Fouks napisał(a):
Silnik na sylikon <rotfl> <hahaha> dobre sylikon prędzej czy później się wypali kolego. Uzyj hermetyka.

Wg. mnie i większości userów silikon to najlepsze rozwiązanie... Są silikony do 360°C i one nie mają prawa się wypalić, po za tym jest lepiej się na nim składa silniki, bo dłużej zasycha i lepiej się go nakłada niż hermetyk...

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 4:07 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 24, 2007 11:29 am
Posty: 46
Miejscowość: hehe
Jaa no :| Po czym poznać, że mogło się tłok przytrzeć ? :[ :/
Czasami słyszę tak jak by coś się charatało ale to chyba tarcze sprzęgłowe. A cylinder dzwoni, czyli to chyba normalne ;)

JUŻ NIE CHODZI MI O PRĘDKOŚĆ, TYLKO O MOC !!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 5:44 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
piesiec napisał(a):
TYLKO O MOC !!


założ zębatke 11z, przeczysć uklad wydechowy, załóż dysze o przelocie 68 i 38 i masz już wiekszą moc :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 9:23 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 24, 2007 11:29 am
Posty: 46
Miejscowość: hehe
Odkręciłem cylinder. :) Cylinder ok, jest jedna mała rysa. A tłok jak na fotach :)

Image

Image

Jutro założę inną zębatkę ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 1:03 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Fouks napisał(a):
Silnik na sylikon dobre sylikon prędzej czy później się wypali kolego.
Użyj mózgu kolego. Wiesz że jest coś takiego jak sylikon do silników?? Wytrzumuje temperatury podad 350 stopni C...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 2:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 05, 2008 8:30 pm
Posty: 141
Miejscowość: Hecznarowice
Dużo na tych fotach nie widać. Zobacz czy zabezpieczenia sworznia dobrze siedzą. I czy czasami nie ma w głowicy albo cylku "igiełki" z łożyska z wału korbowego. To są najczęstsze awarie. Ja miałem tak, że mi ten śrut z wału wpadł do cylka i niby jeździłe ale był słaby. Nawet 20 km przejechałem z taką awarią.Coś dzwoniło w cylku. Głośno chodził. I w końcu się rozleciał większość śrutów wleciała do cylka i rozwaliła wszystko: cylek, tłok i oczywiście pierścienie. Zobacz czy na głowicy nie masz takich śladów uderzenia czegoś. Jeżeli tak to musisz wymienić wał korbowy. To jest wada poziomo ustawionego cylka. Coś nie zagra z wałem to już musisz dawać cylka do szlifu albo kupić nowy. - ortografia - MG 200


Ostatnio edytowany przez pawelp1993, Sob Lut 09, 2008 12:53 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 09, 2008 12:55 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
pawelp1993 napisał(a):
śrut
Śrut?? :|
pawelp1993 napisał(a):
Jeżeli tak to musisz wymienić wał korbowy.
Jest jeszcze takie cos jak regeneracja :]

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 09, 2008 1:54 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
A nie wpadł nikt na pomysł że może wałki od skrzyni siedzą za mocno w tulejkach? Ja tak miałem to za nic nie mogłem ruszyć kołem... Nie wiem ale jeżeli tak jest to silnik do rozpołowienia... CISZA

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 09, 2008 2:32 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 05, 2008 8:30 pm
Posty: 141
Miejscowość: Hecznarowice
Magnum 200 napisał(a):
pawelp1993 napisał/a:
śrut

Śrut??


Sory źle napisałem!! Chodzi o igiełki z łożyska wału. Pokręć nim zobacz czy są wszystkie, jeżeli nie to musisz rozpoławiać.
Magnum 200 napisał(a):
pawelp1993 napisał/a:
Jeżeli tak to musisz wymienić wał korbowy.

Jest jeszcze takie cos jak regeneracja


Nie polecam regeneracji! Ja miałem niby zregenerowany a po 2tyś km. znów się rozleciał. Lepiej dołuż i kup nowy lub starszy w dobrym stanie z allegro! Jest to dość częsta usterka tych silników! Wał się sypie.


Ortografia Krzyssiek91


Ostatnio edytowany przez pawelp1993, Nie Lut 10, 2008 3:49 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 1:26 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
pawelp1993 napisał(a):
Nie polecam regeneracji! Ja miałem niby zregenerowany a po 2tyś km. znów się rozceciał. Lepiej dołuż i kup nowy lub starszy w dobrym stanie z allegro! Jest to dość częsta usterka tych silników! Wał się sypie.
Mój kumpel robił regeneracje i juz chyba z 10 tys. przejechał. Jak do dupy zrobili to sie rozsypał.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 4:37 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 05, 2008 8:30 pm
Posty: 141
Miejscowość: Hecznarowice
Magnum 200 napisał(a):
pawelp1993 napisał/a:
Nie polecam regeneracji! Ja miałem niby zregenerowany a po 2tyś km. znów się rozceciał. Lepiej dołuż i kup nowy lub starszy w dobrym stanie z allegro! Jest to dość częsta usterka tych silników! Wał się sypie.

Mój kumpel robił regeneracje i juz chyba z 10 tys. przejechał. Jak do *pupa zrobili to sie rozsypał.


Ile zapłacił za regeneracje?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 4:46 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
140

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Poważny problem z Ogarem (205)

xtoczekx

10

2221

Pon Maj 10, 2010 7:57 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Poważny problem

alfa89

5

1841

Pon Paź 22, 2007 4:10 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Poważny problem !

Demon111

9

2557

Sob Wrz 20, 2008 2:36 pm

Demon111 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów poważny problem ze światłami

Demon111

9

3001

Pią Maj 30, 2008 8:20 pm

kroczus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Inne ] JAWA50!!! Powazny problem ciekawy !!!! JAWA 50!!! J

Lenar90

3

1634

Sob Mar 08, 2008 10:27 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 77 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 21 Queries | GZIP : Off ]