Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 13, 2024 7:38 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Rozwiercanie dyszy w bing 17
PostWysłany: Sob Mar 29, 2008 10:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
Witam mam gaźnik bing 17 ale jest w nim dysza 68 albo 65 a ja mam cylinder 60 DDR z 5 kanałami i dolotem przerobionym na 19 mm i zastanawiam się jak rozwiercić dyszę bo koszt nowej to około 25 zł z przesyłką może, mi ktoś poda jakiś rozmiar wiertła, żeby była dysza jak ma gaźnik 16n3 (taka do 70ccm) i mam jeszcze jedno pytanie lepiej kupić gaźnik 16N1-11 i rozwiercić go na 19mm czy lepiej kupić 19N1 i mieć wszystko z głowy??

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 29, 2008 11:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
jasiu111_2007 napisał(a):
cylinder 60 DDR z 5 kanałami


DDR to nie jest :P <Czytaj>

Lepiej kupić dysze niż bawić się w rozwiercanie bo dokładne to nie będzie ;) A tu potrzebna jest precyzja <Czytaj>

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 9:36 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
A założę się z tobą że jest i to nawet o 100 000 zł , jest to zwykła 50 ccm zeszlifowana na 40.96 mm i przerobiony

kanał wydechowy poszerzony i podniesiony na wysokość 25mm od góry tuleji, przystosowany pod kolanko wydechowe fi32mm, wypolerowany,
- okno wydechowe poszerzone i podniesione na wysokość 25mm od góry tuleji,
- kanał dolotowy rozwiercony na 19mm i powiększony na całej swojej długości,
- okno dolotowe poszerzone i podwyżone o 5mm,
- kanały płuczące powiększone, wyrównane,
- okna kanałów podwyższone na wysokość 34,5mm,
- dodatkowe kanały dorabiane były na wybitej tuleji więc wszystko jest zrobione w pełni profesjonalnie.

ale w temacie jest napisane rozwiercanie a nie kupywanie nowej dyszy .

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 11:52 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
SzyMZek, mógł zrobic szlifa 50 DDR na 60 dalej produkcji DDR cyl będzie :)

Z tym co się zgodze nie idzie większych dysz do binga kupic ?

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 12:20 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
jasiu111_2007 nie musisz się tutaj podniecać co tam masz w cylinderku :P Ja rozumie DDR jako oryginał a że da się przeszlifować na 60 to wiem bo sam się nad tym zastanawiałem ;)
jasiu111_2007 napisał(a):
ale w temacie jest napisane rozwiercanie a nie kupywanie nowej dyszy .

Napisałeś że masz możliwość kupienia a to będzie łatwiejsze do zrobienia niż zabawa w rozwiercanie domowym sposobem ;)

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 9:53 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Poszukaj zegarmistrza może się tego podejmnie. przy romecie dysza głowna ma 0,45mm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 2:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
kamil_ziomek napisał(a):
Poszukaj zegarmistrza może się tego podejmnie. przy romecie dysza głowna ma 0,45mm

A co ma piernik do wiatraka? :| Co go obchodzi dysza od rometa? spulany Ale z zegarmistrzem dobrze radzisz ;) Jeżeli jest możliwość i kasa to lepiej od razu kupić 19n1 i mieć z głowy.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 04, 2008 7:49 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Smyku1, albo 16n1 na 19n1 przerobic :D

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 8:38 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
Samemu lepiej nie podejmuj się rozwiercania dyszy, do tego potrzebna jest aptekarska dokładność.


Ktoś dobrze poradził z zegarmistrzem, sam znam jednego który za drobną opłatą rozwierci co tylko klient chce.


Jednak mimo wszystko polecałbym ci rozwiercenie 16n1 bądź kupno 19n1 czy Amala. Bing ma przelot 15mm a skoro dolot masz 19mm to ten uskok jest naprawdę duży i nie polecałbym tego zakładać.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 10:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
Hej mam pytanie próbował ktoś juz zeszlifować tenko tłoka o 1,5 mm ??
jaki rezultat ??

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 6:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
pr0fun napisał(a):
Hej mam pytanie próbował ktoś juz zeszlifować tenko tłoka o 1,5 mm ??
jaki rezultat ??

Chodzi Ci o to, żeby denko było bardziej wypukłe... Jednak 1,5mm to chyba za dużo. Opiłowanie denka zmienia jak wiadomo czas otwarcia okien i z tym trzeba uważać. Jeżeli chcesz już to robić to lepiej jest stosować sprawdzone metody i spiłować o 1mm. Ale jeżeli chcesz to ryzykuj :D

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 11:20 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
Cytuj:
Hej mam pytanie próbował ktoś juz zeszlifować tenko tłoka o 1,5 mm
jaki rezultat


Nie o tym temat po co się wogule wypowiadasz.

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 23, 2008 6:24 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
jasiu111_2007, heh moderator się znalazł ;/

Dołączył: 19 Kwi 2008 kolega jest nowy i mu sięto wybacza.

pr0fun, używaj opcji w google.pl site:moto.kirc.pl i tu pizesz słowo które chesz znaleść np pumba92.

Hmm podcinanie nóżek tłoka daje troche ale podnoszenie wydechu przenosci prace silnia na wyższe obroty więc jak używasz niskich często to uważaj.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów kto ma dostep do dyszy 70?

dzik

10

4320

Pią Cze 16, 2006 2:10 pm

roso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozwiercanie gaźnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bosek3

22

9358

Wto Lut 20, 2007 6:03 pm

birs Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozwiercanie gaźnika

paabson

8

3986

Wto Mar 20, 2007 11:23 am

Ktoś Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Rozwiercanie gardzielu

parcelak

9

3465

Sob Sty 19, 2008 10:28 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozwiercanie dławika

Kry19

13

4223

Nie Mar 16, 2008 9:59 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 22 Queries | GZIP : Off ]