Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 3:09 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Moja Drynka umiera... Czyli milion problemów z Motorynką...
PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 9:16 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 27, 2007 9:38 am
Posty: 83
Miejscowość: Łódź
Mam sporo problemów z motorynką… Niedawno, gdy odpaliliśmy ją po zimie to w miarę ładnie śmigała. Jeździłem nią trochę po czym zaczęła przerywać i po mimo tego ze dodawałem gazu traciła moc, gaz raz wskakiwał a raz nie, były coraz większe przerwy w gazie po czym zgasła i nie odpaliła… Kupiłem i zamontowałem nową świecę, fajkę i przewód napięcia ( nie wiem czy dobrze to zrobiłem ), wyczyściłem gaźnik i po wielu próbach odpaliła… Ale jest kilka problemów, a mianowicie: Jak rozkręcałem gaźnik, to coś źle skręciłem i manetka gazu w ogóle nie odbija… gaz jest na Maksa cały czas… Jak to naprawić ? To po pierwsze. Po drugie: Po wyczyszczeniu gaźnika cały czas strzela w gaźnik… Co z tym zrobić ? Po trzecie: Gdy chwile postoi to obroty powoli schodzą i w końcu gaśnie… Jak temu zaradzić ? Po czwarte nie daje pełnej mocy… Po piąte: Jeszcze przed „ rozkręceniem ” motorynki działało światło, a teraz nie działa… Tzn. Raz na 10 odpaleń zadziała. Po 6 raz jest iskra, a raz jej nie ma… tak po prostu… Iskra jak już jest to jest słaba…. Acha i jeszcze pierwszy bieg często wyskakuje… BARDZO, ale to BARDZO was proszę o pomoc w remoncie i ożywieniu mojej drynki… Już naprawdę nie wiem co mam robić…  Pomóżcie mi, napiszcie co i jak mam zrobić oraz co kupić i co jest powodem czego… Dziękuje wam wszystkim z góry i jeszcze raz BARDZO proszę o POMOC… ;( ;( ;(
Wytłumaczcie jak najlepiej potraficie… Z góry dzięki…

_________________
Raz na wozie raz pod wozem... :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 9:31 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 9:03 pm
Posty: 85
Miejscowość: świebodzin
wyreguluj zapłon i wygotuj gaźnik w wodzie z octem potem przeczyśc wszystkie styki i rozbież przerywacz następnie go lekko papierkiem przeczyśc na stykach i złóż powino działac daj jeszcze na środek iglice na zawleczce

_________________
jawencja to motorek wart podziwu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 11:03 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
KitteN napisał(a):
Jak rozkręcałem gaźnik, to coś źle skręciłem i manetka gazu w ogóle nie odbija… gaz jest na Maksa cały czas…
Musisz przepustnicę ustawić tak, żeby do tego rowka w niej wszedł taki szpic, który jest na ściance tam gdzie wkładasz przepustnicę ;)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 1:06 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 10:48 pm
Posty: 331
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Pojazd: Ducati Dakarino 50, Romet pony M2
sprawdz kompresje

_________________
http://www.bikepics.com/members/11malina11/
Off Road...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 6:54 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Na iglicy to półokrągłe wycięcie musi iść w stronę filtra powietrza. Wyjmij najpierw iglicę, i dodaj gazu. Odbija?

Co do tego, że nie odpala... Wyczyść styki przerywacza, wygotuj gaźnik. Potem regulacja...

Jak z klinem na wale?

Zdejmij głowicę i zobacz co tam się dzieje... Może już cyl. się kończy i cza dać go do szlifu? Może w okolicach uszczelki pod głowicą są ślady mieszanki? Wymień uszczelkę i skręć mocno, zobacz co z kompresją...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 7:58 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
Przepustnica w gaźniku ma wcięcie, którym powinieneś trafić na taki "klin" wystający ze ścianki. Sprawdź czy dobrze założyłeś.

Ustaw zapłon, wymień kondensator, bo prawdopodobnie skończył już swoją kadencję ;)

Wyreguluj gaźnik.

Przyczyną strzelania może być źle wyregulowany gaźnik, lub zapłon :)

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 9:31 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 27, 2007 9:38 am
Posty: 83
Miejscowość: Łódź
A jak naprawić wyskakujący pierwszy bieg ? Co z niedziałającym światłem ? I jak dobrze wyrególować gaźnik oraz ustawić zapłon ? Z góry dzięki..

_________________
Raz na wozie raz pod wozem... :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 1:31 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
KitteN napisał(a):
A jak naprawić wyskakujący pierwszy bieg
Wkręcasz albo wykręcasz ten wodzik idący od automatu do skrzyni biegów, ale nie pamiętam ;/ ...
KitteN napisał(a):
I jak dobrze wyrególować gaźnik oraz ustawić zapłon
Literatura na forum... http://moto.kirc.pl/topics4/jak-zrobic- ... vt1975.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 4:59 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
mmateuszzz napisał(a):
Wkręcasz albo wykręcasz ten wodzik idący od automatu do skrzyni biegów, ale nie pamiętam ;/ ...


Wykręcasz.

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 7:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 10:04 pm
Posty: 299
Miejscowość: Wola Filipowska
Pojazd: Romet 50 T-1
Najlepiej wymień kondensator i platynki (przerywacz) koszt około 16-18zł a następnie wyreguluj zapłon i zmniejsz przerwę na świecy przez to prawdopodobnie "strzela w gaźnik"

_________________
Wszędzie dobrze ale na Romecie najlepiej :D

Romet 50 T-1
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... _205/23302
WFM M06-S34


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [MOTORYNKA] Pare Problemów...

Thomas

1

1209

Czw Maj 28, 2009 9:05 pm

flow Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka problemow z motorynką

kamis11

12

3438

Pią Maj 14, 2010 2:03 pm

kamis11 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka problemów z motorynką

Fouree

10

2438

Pon Sty 10, 2011 5:01 pm

przem578 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Motorynka] Hardcore czyli Klin rozpadł się w pył...

666666

4

1627

Pią Sie 03, 2007 2:54 pm

Krzyssiek91 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Motorynka, czyli problem na kazdym kroku :(

kmisnik

6

1855

Sob Sty 05, 2008 11:00 pm

kmisnik Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 115 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.065s | 22 Queries | GZIP : Off ]