Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 19, 2025 3:45 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 6:41 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 08, 2006 9:58 pm
Posty: 126
Miejscowość: KleszczÃłw ŁĂƒłdzkie
a czy w romecie 205 (silnik 023) da sie wyjąc tą tuleje? jeśli tak to jak?

_________________
Dlaczego w "Pojazd:" nie ma jawy 350TS?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 6:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ciężko będzie ja wybić bo jest zalewana i ma pierścień zabezpieczający przed wybciem
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 6:56 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 08, 2006 9:58 pm
Posty: 126
Miejscowość: KleszczÃłw ŁĂƒłdzkie
Hmm... ale się da? więc jak można to zrobic? na gorąco?

_________________
Dlaczego w "Pojazd:" nie ma jawy 350TS?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 6:30 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 13, 2007 8:13 am
Posty: 18
Miejscowość: OSINY- ŚLĄSKIE
Pojazd: Ogar 200 scigacz i oryginał, Ogar 205 i romet 50-T1
napewno trzeba na gorąco. Ja grzeję cylindry z jawek normalnie na kuchence gazowej około pół godziny, i potem wyskakują prawie same :D W moim cylindrze już mam wszystko gotowe tylko trzeba spowrotem wbić tuleje, czyli tuleja do zamrażalki a cylinder na piec ;]

_________________
Tuning Ogarka 90% :)


http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/30033 ogar kiedyś

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/41012 ogar teraz

OTC - TEAM (OSIŃSKI TUNING CLUB)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 10:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Diabloo wątpię żebyś dał radę wybić tuleje z cylindra rometa, ale jak już tak bardzo chcesz to ponawiercaj otwory wiertłem 3mm dookoła tulei na głębokość około 21mm, rozgrzej cylinder do takiej temperatury, żeby się miał prawie roztpić i wybijaj dużym młotkiem zanim ostygnie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 10:56 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 13, 2007 8:13 am
Posty: 18
Miejscowość: OSINY- ŚLĄSKIE
Pojazd: Ogar 200 scigacz i oryginał, Ogar 205 i romet 50-T1
A i mam jeszcze takie pytanko, Jaki jest największy rozmiar szlifu, tak żeby szło dokupić tłok w normalnym sklepie motoryzacyjnym???

_________________
Tuning Ogarka 90% :)


http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/30033 ogar kiedyś

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/41012 ogar teraz

OTC - TEAM (OSIŃSKI TUNING CLUB)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 3:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Największy tłok to 40, 75 mm, ale nie polecam robić szlifu na taki rozmiar bo później nie będziesz miał możliwości zrobienia następnego szlifu, najlepiej przeszlifuj na 40mm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 4:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
i może być problem z tłokiem 40,75mm w normalnym sklepie motoryzacyjnym

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 4:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
To jeszcze zależy od sklepu, ale 40 mm powinni mieć w każdym


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 4:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 13, 2007 8:13 am
Posty: 18
Miejscowość: OSINY- ŚLĄSKIE
Pojazd: Ogar 200 scigacz i oryginał, Ogar 205 i romet 50-T1
a to ile to będzie ccm ?? jak dam 40 ?? A u mnie to nie wiem czy będzie taki tłok, bo tam pracuje taki dziadek, i przychodzę do sklepu pytam czy jest głowica do jawki a on mówi że niema, a dwie głowice leżały na półce za nim <hahaha>

_________________
Tuning Ogarka 90% :)


http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/30033 ogar kiedyś

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/41012 ogar teraz

OTC - TEAM (OSIŃSKI TUNING CLUB)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 4:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
55ccm

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 4:57 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
waldoz3 napisał(a):
a to ile to będzie ccm ?? jak dam 40
dokładnie 55 cm3 ;)

[ Dodano: 4 Maj 2008, 17:57 ]
Jakie zgranie xD


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 4:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Wyjdzie 55,263 ccm :D

[ Dodano: 4 Maj 2008, 16:58 ]
Uprzedziliście mnie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 7:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 13, 2007 8:13 am
Posty: 18
Miejscowość: OSINY- ŚLĄSKIE
Pojazd: Ogar 200 scigacz i oryginał, Ogar 205 i romet 50-T1
Aha ;] A do jakiego rozmiaru maksymalnie idzie roztoczyć oryginalną tuleję ??? :-)

_________________
Tuning Ogarka 90% :)


http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/30033 ogar kiedyś

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/41012 ogar teraz

OTC - TEAM (OSIŃSKI TUNING CLUB)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 8:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
tyle ile wynosi średnica zewnętrza tulei minus grubość frezu :P

a tak na poważnie to tyle ile tłok III szlifu,bo już czwartego nie ma(albo u czechów ),a potem to już tłoka nie dopasujsz i będą luzy ;]


aaa co do ulamanej nóżki-ona nie spełnia przypadkiem jakiejś roli w układzie paliwowym w w komorze korbowej?

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. CO DALEJ

zol

4

2637

Sob Maj 06, 2006 5:36 pm

zol Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak wybić tuleje z cylindra?

Hanus

7

5806

Sob Cze 06, 2009 8:41 pm

kmisnik Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 20 Queries | GZIP : Off ]