Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:53 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Pytanie o tłok po szlifie cylinda.
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 2:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Siema, odrazu mówie ze ten temat wystawiam poniewaz chce pomó koledze, a ja sam nie jestem pewny, czy dobrze mu tłumacze. Otóz kolega chce w Charcie zobic szlif i wsadzic nowy tłok. Ja mu powiedzilem aby oddał cylek do tokarza, aby mu zeszlifował, o tyle o ile chce, i potem kupil niemiecki tłok (ak20) pod wymiar (sednice cylka) i jeszce cos porobil pzy nim, tzn odchudzil go o kilka gamów pilnikami i obciał nózke tłoka o ok. 1.5mm od stony gaznika.
Czy taki tlok (od simka) mozna wsadzic do charta?? czy musi byc ZMD'owski??

Chce byc pewny w 100% ze mu dobrze powiedzialem i dlatego pytam.

[ Dodano: 14 Maj 2008, 17:25 ]
Aha i napiszcie na ile od razu ma zrobic sylif??? Moze 40mm?? Tak aby cos zostalo jeszcze tuleji na 2-3 szlify...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 9:57 pm 
tłók od s51 ma inaczej ustawione denko . moze nizej moze wyżej , teog nie wiem. Zamki powinny sie zgadzać .

Co do slzifu to kupujesz tłok i dajesz go razem z cylnidrem . Innej opcji nie ma


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 5:29 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
To co, mam stay tlok do szlifu oddac razem z cylkiem i oni mi go dopasuja???
...z tego tak zozumiałem... :/ :/ ale nie ozumiem jak mi dopasuja, jak tlok musi byc wiekszy... :/ ;/ ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 5:57 am 
kuzwa daj im cylnider i tłok o wymiar ( lub kilka wiekszy ) i tyle.

Jak nie dasz tłoka to oni ci nie zrobią


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 9:32 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Cylinder dajesz ale do tego nowy tłok bo nie określisz odpowiedniego pasowania...

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 1:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Rozumiem, ale dalej mam pytanie, czy mój kolega moze kupic tłok od simka do Charta i bedzie on poprawnie działał??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 3:09 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
A jaki ma sens kupowanie tłoka Simka i pakowanie go do Charta?? Nich założy ten nadwymiarowy Chartowski i może z nim coś zadziałać (mniejsza masa itp)

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 7:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Nie bardzo rozumiem, pzeciez tlok moze miec max luz 0.03mm w tuleji, a jak kolega odda do szlifu to pzeciez tloka nie pogrubią... Tak mi sie wydaje przynajmniej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 7:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
Najpierw kupujesz tłok na wymiar, dajesz go razem z cylindrem i pierscieniami do szlifu, i ci go dopasują.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 7:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Tylko tłok kup o co najmniej jeden wymiar większy od tego co masz teraz :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 7:54 pm 
tu chdozi o wysokość tłoka . pewnei dalej nie czaisz ?


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 9:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
BaczekSTWA napisał(a):
Nie bardzo rozumiem, pzeciez tlok moze miec max luz 0.03mm w tuleji, a jak kolega odda do szlifu to pzeciez tloka nie pogrubią... Tak mi sie wydaje przynajmniej.


Tłoka nie pogrubią bo obrabiasz cylek :P i jak Ci go zabardzo rozjadą to szkoda szlifować bo na jedno wyjdzie jak masz teraz <lol>

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 16, 2008 11:33 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Nawet jak kupisz tłok na pierwszy szlif który powinien mieć 38,25mm to rownie dobrze może mieć 38.15 albo 38.35 albo jeszcze inaczej i nawet jak kupujesz tłok na zamówienie to może być 0,05mm inny niż ten co zamówiłeś a to nie bedzie dobry tłok do tego wymiaru njaki zrobił ci tokaż dlatego oddaje się tłok z cylindrem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 16, 2008 5:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Dobra, wszystko wiem, mozna zamknąc temat.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Skad wytrzasnąć tłok do cylindra po szlifie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Conqeror

19

6606

Czw Kwi 06, 2006 1:34 pm

r4g3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Krzysiek14141

2

2131

Pią Sie 15, 2008 10:41 am

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok pomocy

krk

4

3157

Nie Maj 28, 2006 10:22 am

bolzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tłok 1 szlif

sumarek

7

3445

Nie Paź 22, 2006 3:38 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów gotowany tłok

Garry1

10

3742

Pon Lis 19, 2007 4:09 pm

Wojtek_17. Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 21 Queries | GZIP : Off ]