Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 10:36 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Gaźniki
PostWysłany: Śro Maj 21, 2008 12:29 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Lut 20, 2008 10:28 pm
Posty: 12
Miejscowość: Łęczna
No dobra to teraz tak na serio. Jaka jest różnica między 16n1 ,a 16n3 poza tym ,że ma mniejsze spalanie? I skoro 19n1 jest lepszy od 16n3 czy da rade rozwiercić 16n3 do 19mm? Czy może ścianka jest za cienka? Tylko bez jaj i tekstów typu co za noob ,żal itp. Bo ja bez wała nie wiem ;P. A wiedza się przyda na przyszłość.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 21, 2008 7:10 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Niestety 16n3 nie rozwiercisz do 19mm dla niego max to 17,5. 16n3 rożni się od 16n1 nieco budową, 16n3 ma lepszą regulację i tak jak pisałeś jest ekonomiczniejszy i ma mniejszą emisję spalin ponoć. 16n1 jest to gaźnik o starszej budowie. I są dwa warianty: Jeżeli zależy Ci na mniejszym spalaniu kupuj 16n3, jeżeli myślisz o jakimś tuningu w moto lepiej jest kupić 16n1.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 21, 2008 2:05 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Smyku1 napisał(a):
jeżeli myślisz o jakimś tuningu w moto lepiej jest kupić 16n1.

tylko wtedy gdy zapragniesz mieć gaźnik 19 mm, 16n3 i 16n1 w standardowym przelocie nie mają żadnej różnicy w mocy.

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 21, 2008 2:54 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
ja mam 16n3 i powim naprawde że w porównaniu z ikovem silniczk chodzi o niebo lepiej nie chodzi mi o siłe bo jeszcze nie sprawdziłem ale tak prawie nie kopci a do tego w miare równo i ciszej pracuje. Ale go nierozwiercisz dużo chociażby dlatego że ma wąską przepustnice

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 21, 2008 2:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Garry1 napisał(a):
tylko wtedy gdy zapragniesz mieć gaźnik 19 mm, 16n3 i 16n1 w standardowym przelocie nie mają żadnej różnicy w mocy.

O to właśnie mi chodziło ;)

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 21, 2008 3:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:40 pm
Posty: 121
Miejscowość: Wronki
leho napisał(a):
Jaka jest różnica między 16n1 ,a 16n3


http://img369.imageshack.us/img369/5250/ganikisimqf1.jpg

_________________
OGAR-nij sie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 22, 2008 12:17 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Lut 20, 2008 10:28 pm
Posty: 12
Miejscowość: Łęczna
W standardowych te same ,ale jak to jest. 19n1 to rozwiercony 16n1 ,ta? a 16n3 idzie rozwiercić tylko do 17,5mm co jest chyba wystarczające na średnio tuningowanym silniku. Mam rację? A noi last pytanie jakie są różnice konstrukcyjne między 16n1 ,a 16n3? Czy tylko różnią się dyszami?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 22, 2008 8:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
leho napisał(a):
a 16n3 idzie rozwiercić tylko do 17,5mm co jest chyba wystarczające na średnio tuningowanym silniku. Mam rację?

Średnio, tzn. jaki?
leho napisał(a):
A noi last pytanie jakie są różnice konstrukcyjne między 16n1 ,a 16n3? Czy tylko różnią się dyszami?

PISAQ napisał(a):

<Czytaj> PISAQ Ci odpowiedział ;) Porównaj sobie w tej tabelce :P
leho napisał(a):
19n1 to rozwiercony 16n1 ,ta?

Zgadza się ;]

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 23 Queries | GZIP : Off ]