Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:39 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 2:55 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
przem578 napisał(a):
70cm3 to jeszcze można w charcie zrobić ale 4 biegi raczej nie bardzo
Były produkowane silniki 027 70ccm w wersji z 4 biegami (zazikupl taki posiada ;))

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 3:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Mvvs napisał(a):
Były produkowane silniki 027 70ccm w wersji z 4 biegami (zazikupl taki posiada ;) )

Wiem, ale mi o to chodziło, że do zwykłego silnika dałoby się zrobić 70ccm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 5:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
W sumie dałoby rade, ale jak juz taka tuleje dawac to lepiej od simka 70/4(5,6) na membranie i z tymi przeróbkami co wyzej pisałem. Gorzej z tymi 4 biegami, bo do tego inne kartery trzeba, a seryjne 70ccm (ZMD) ciezko znalezc i wogule ten silnik to jakis "dziwny" jest ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 5:26 pm 
BaczekSTWA napisał(a):
Gorzej z tymi 4 biegami, bo do tego inne kartery trzeba, a seryjne 70ccm (ZMD) ciezko znalezc i wogule ten silnik to jakis "dziwny" jest


więc sie nie pierdo... i kupić s51 a 027 sprzedać . Nie trzeba kupowac całego silnika . bez cylnidra to odrauz można kupić s70


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 5:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Cylek 50ccm od charta przerobisz na 70ccm, zrobisz 5 kanałów + membrana, dasz gaźnik amala 19 i wydech spawany to przekroczysz 95kmh, ale wał po 40min takiej jazdy się rozsypie. Chyba, że byś wzmocnił, ale sumując wszystko to wyjdzie ok 600-700zł. Lepiej kupić silnik simsona i dać cylek 70/4, amal 19, wydech spawany i wał z wypełniaczami. Przybywa ci nie tylko prędkość, ale i przyśpieszenie(bo masz 4b)

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 8:46 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
To najlepiej kupić od razu silnik od jakiejś RG 80 i jechać 105 na oryginalnym silniku i nie pakować kasy w takie przeróbki po których silnik sie rozsypie... Ale zależy co kto lubi...

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 19, 2008 11:29 am 
mlodyellow napisał(a):
To najlepiej kupić od razu silnik od jakiejś RG 80


mi i tak wyszło jeszcze tanio ( hehehe ) : 400 zl silnik , tłok i slzif ( 147,20 zl) spawanie malwoanie, elemnty ramy ( 85 zl ), oleje ( 50zl). Konkretna kasa ale również konkretne osiągi

Na silnik simsona po tuningu też by sie tyle w sumie wydało a osiągi gorsze


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 20, 2008 3:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:16 pm
Posty: 206
Miejscowość: Damasławek
ziuton i ille leci ogarek

_________________
jesli ktos chce kupic siedzenie do komara z tych pierwszych modeli spisac na e-maila na priv lub na gg 5% tuning
pomalowane napisy na oponach

dzisiejsze odkrycie http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jaco ... tom50.html

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:YT4 ... pl/780.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 21, 2008 9:26 am 
to nie o tym temat. Zaciągnoł mi wode pod głowica .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 8:26 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 06, 2007 5:23 pm
Posty: 87
Miejscowość: suwalki
Pojazd: suzuki katana
ja bym odrazu pakował na twoim miejscu silnik 80 cm od yamahy lub hondy taniej by wyszło i mniej bawienia sie z tym


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 9:18 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
sidor, A dopasowałeś już skok wału do cylindra? Rozwierciłeś i nadspawałeś kartery? Jaki tłok do tego kozaczq ? Jaki gaźnik ? Jak wysoko strojony jest ten cylek o którym mówisz? A co ze stopniem sprężania. Jeżeli odpowiesz na te pytania będę wierzył że cokolwiek wiesz na temat pasowania cylindra.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 10:36 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Mateusz529 napisał(a):
możesz wierzyć lub nie ale ja na swoim oryginalnym silniku nic nie tuningowanym wyciągam na prostej spokojnie na full gazie 70km/h z dużej górki jak go porządnie rozbujasz to poleci 75km/h:P


W to wierzę. Zdarzały się seryjne Charty, które osiągały tą dla polaków magiczną prędkość :P.
Sam swoim Chartem jechałem parę razy (na baaardzo długiej prostej Zabrze-Gliwice) 68 / 70km/h z cylkiem 60ccm który nie wiele dawał, i gaźnikiem Simsona z dyszami 60, który też nie wiele dawał ale zawsze coś.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 7:24 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 06, 2007 5:23 pm
Posty: 87
Miejscowość: suwalki
Pojazd: suzuki katana
r4g3, ja mówie o seryjnym silniku yamaha do charta a nie o huj wie czym


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 10:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ja mam wszystko seryjne i jak dobrze się rozbuja to na prostej spokojnie 70km/h. Ale jest inny problem, bo więcej nie da rady, po prostu coś go blokuje. Choćby była góra nie wiem jak wielka to równiutkie 7 dych i koniec, coś nie wiem jak to określić warczy/stuka/dzwoni/szeleszczy/chrobota w cylindrze i tyle w temacie. Tak samo jest na prostej, na zimnym silniku 70km/h zawsze ale po gdzieś 5-10min jazdy jak silnik się rozgrzeje to przy 65km/h właśnie zaczyna się to stukanie itd. i blokada więcej nie da rady, a jak go dłużej przytrzymam na full gaz to zwolni nawet do 60km/h. Czasem to wygląda jakby się blokował tłok/dostawał jakiegoś oporu w cylindrze, a czasem jakby za mało paliwa dostawał i nie mógł więcej wycisnąć i nawet zwalnia. Tłok i pierścienie wymieniałem już kiedyś i potem dobrze dotarłem, i na starych tak było i na nowych też tak jest więc nie wiem co to ma być.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 10:55 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
A cylinder z tłokiem oryginał ?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 30 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 22 Queries | GZIP : Off ]