Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:25 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 1:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Miejsce nie głupie, ale nie chciałbym robic dziur w schowkach, ale jak nic lepszego sie nie znajdzie to chyba tak zobie, linke mozna w schowku zwinać i nie będzie widac :P

Tylko jeszce tn kruciec jakos pzerobic musze - a z tym bedzie pewnie najwięcej zachodu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 2:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
BaczekSTWA, tokarz się kłania...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 2:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
=XawiD= napisał(a):
tokarz się kłania...


No i to by były pieniądze w błoto wyrzucone o to można zrobić samemu jak ja.

A ssanie zrobiłem na kierownicy... Do linki zaczepiłem ten przycisk od ssania z simpla, zrobiłem sobie mocowanie z takiego małego cibanta o trochę innej budowie niż zwyczajny cibant, ale trzymało dobrze a linkę sobie podciągałem do góry.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 4:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Sk@tty1, o ssanie mi nie chodziło mówiąc tokarz się kłania. Chodziło mi króciec ssący.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 9:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
No a mi to niby o co... Przecież jasne, że tokarz z ssaniem nie ma nic wspólnego. Ale do do króćca ci tokarz nie potrzebny ja go pilnikiem dopasowałem.

[ Dodano: 25 Maj 2008, 22:02 ]
To jest wiadomość, którą wysłałem do juzera BaczekSTWA na temat króćca. Jemu się przydała więc innym pewnie też:

Przyłożyłem gaźnik do króćca i porównałem jaka jest różnica między otworami, okazało się, że nie wielka, w króćcu charta masz gwinty ale możesz się z nimi pożegnać, musisz rozpiłować najlepiej otwory i w gaźniku i w króćcu. Później w ten sam sposób dopasować gardziel (przykładasz króciec do gaźnika i na dworze lub przy lampie patrzysz do środka i porównujesz jaka jest różnica, potem znowu piłujesz z tym, że teraz już tylko w króćcu). Babrasz to silikonem i potem, sklejasz i skręcasz, jeśli trochę silikonu wciśnie się do gardzieli to nie ma zbyt dużego problemu z wyjęciem chociażby pincetą. Potem już tylko zakładasz do silnika.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 26, 2008 3:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Sk@tty1, ale on ma króciec na binga zarobion Czytaj uważnie.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 26, 2008 8:21 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 18, 2008 12:13 pm
Posty: 53
Miejscowość: Górzno
Najlepiej gdybyś wypełnił wał korkami od wina i żywicą epoksydowa, przerobił cylinder na 4 kanały, membranę jakąś walnąć, plan głowicy, jakiś obliczony pod silniczek dyfuzor, gaźnik co najmniej 20 mm, odchudzić tłok. Najlepiej gdyby silnik kręcił sie do ok. 10000 tys. obrotów to byłyby wtedy dobre warunki do dalszego rasowania. Nie wiem czy da sie tam założyć podkowe

_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/25441

KOMENTUJCIE


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 26, 2008 8:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Kuba97, widzę, że tekst masz wyryty na pamięć... A może objaśnisz co w praktyce daje wypełnienie wału (oprócz zmniejszenia szkodliwej objętości skrzyni korbowej)? Bo jeżeli podajesz jakąś przeróbkę, to powinieneś wiedzieć czemu ona służy.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 26, 2008 8:49 pm 
to podnosi max moc silnika na wyższe partie obrotów . Bynajmniej tak czytałem


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 26, 2008 8:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ziuton, dobrze czytałeś. A bez wypełniaczy masz moc na średnich... Jednak wiesz co to znaczy tuning i na czym polega każda przeróbka... Bo pisanie zrób to zrób to jest łatwe ale jak ktoś zapyta się dlaczego, to słyszymy "bo to dodaje mocy". Buzdura jak chcesz mieć wysokoobrotowca to dajesz wypełniacze, a jeżeli średnio to nie. Co nie znaczy że tylko wypełniacze składają się na osiąganą moc w danych obrotach.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 7:47 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Wypełniacze przenoszą max moc rezonansu na troszkę wyższą partię obrotów. Przydają się podczas strojenia silnika. Ja do swojego silnika wkładam bez wypełniaczy choć cyl bede stroił na jakies 8tys a rezo na 9,5k rpm. Wszystko zalezy co się chce osiągnąć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 11:23 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
=XawiD= napisał(a):
Sk@tty1, ale on ma króciec na binga zarobion Czytaj uważnie.


Wiem... I tutaj najlepszym wyjściem jest zakupienie sobie tak jak ja króćca od tego drugiego gaźnika, bo wtedy jest prościutko to zamontować.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 35 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]