Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 28, 2024 10:32 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 3:41 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 10:54 pm
Posty: 1049
Miejscowość: miłoszyce
Pojazd: BMW e36 1,8
Romet Chart 210
Ogar 200
WSK 125 Kos
nalej troche bezyny do cylindra i zobacz wtedy jak odpali bedziesz wiedział ze to gaznik

_________________
BMW - Bawarskie Maszyny Wyścigowe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 4:07 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
A może za duży odstęp na świecy? Skoro chce, ale nie może, to też może być kompresja nie tak :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 4:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
Driver96 napisał(a):
A może za duży odstęp na świecy?


Nie, ostęp jest ok.. )0,5mm...

Matej150 napisał(a):
nalej troche bezyny do cylindra i zobacz wtedy jak odpali bedziesz wiedział ze to gaznik


OK... Zobacze w piątek lub sobote, bo na tygodniu mi sie nie chce wychodzić...

Driver96 napisał(a):
Skoro chce, ale nie może, to też może być kompresja nie tak


A co może być nie tak? Bo jak próbuje odpalić to dym wylatuje z tłumika i przy cylindrze a kolankiem. ;/ Czy to może wpłynąć na złą kompresje? A gładź cylindra i tłok jest OK. :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 5:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
No jak Ci ucieka miedzy kolankiem a cylindrem, to juz ma złą kompresję, spróbuj uszczelke nową dać (najlepiej taki miedziany pierscien, który sie sam "wyłozy")

A na swiecy powinien byc odstep chyba w granicach 0.7-1.2mm - tak mi sie wydaje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 5:08 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
BaczekSTWA napisał(a):
A na swiecy powinien byc odstep chyba w granicach 0.7-1.2mm - tak mi sie wydaje.
Mi się jednak wydaje, że powinna być przerwa rzędu 0.5-0.6mm ;)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 6:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Ja tylko napisałem, ze ucieka mu na 100% kompresja, silnik odpali, lecz troszeczkę mocy straci przez to ;)


Wstyd żeby nie znać podstaw J.Polskiego /Jacek-J129


Ostatnio edytowany przez BaczekSTWA, Wto Maj 27, 2008 6:56 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 27, 2008 7:53 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
BaczekSTWA napisał(a):
No jak Ci ucieka miedzy kolankiem a cylindrem, to juz ma złą kompresję, spróbuj uszczelke nową dać (najlepiej taki miedziany pierscien, który sie sam "wyłozy")
Kur#@@$ jakie głupoty!!! zarobion

Kompresja najczęściej ucieka z pod głowicy. <Czytaj> Wymiana uszczelki i mocniejsze dokręcenie pomoże.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 28, 2008 11:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
Driver96 napisał(a):
Wymiana uszczelki i mocniejsze dokręcenie pomoże.


Uszczelka jest nowa, posmarowana sylikonem...

[ Dodano: 28 Maj 2008, 19:19 ]
Jak uszczelka jest OK to czego to moze być wina?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 28, 2008 8:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Cytuj:
BaczekSTWA napisał/a:
No jak Ci ucieka miedzy kolankiem a cylindrem, to juz ma złą kompresję, spróbuj uszczelke nową dać (najlepiej taki miedziany pierscien, który sie sam "wyłozy")
Kur#@@$ jakie głupoty!!!

Kompresja najczęściej ucieka z pod głowicy. Wymiana uszczelki i mocniejsze dokręcenie pomoże.


Wez sie nie odzywaj jak nie wiesz, kompresja moze uciekac spod głowicy, spod cylindra oraz miedzy kolankiem a cylindrem. A jak ucieka kompresja z laczenia kolanka z cylindrem to jak niby ma to "naprawic"- to oczywiste że dac nową uszczelke.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 28, 2008 8:59 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 11, 2008 5:54 pm
Posty: 9
Miejscowość: Kolno
Witam miałem podobny problem z moją motorynką.zachowywała się dokładnie jak twój sprzęt.Iokazało się że iskra pojawiała sie raz na świecy raz na stykach.nie jestem pewien czy mam racje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 28, 2008 9:12 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
BaczekSTWA, ale głupoty :| Gdyby kompresja uciekała pomiędzy kolankiem, a cylindrem to według twojego twierdzenia uciekałaby również na założonym kolanku. Czyli rozumując najlepiej zaspawać otwór w cylindrze zarobion Pierdoły.

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 11:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
Ubisunt napisał(a):
Witam miałem podobny problem z moją motorynką.zachowywała się dokładnie jak twój sprzęt.Iokazało się że iskra pojawiała sie raz na świecy raz na stykach.nie jestem pewien czy mam racje.


Iska u mnie jest za każdym razem na swiecy...

Wymienię uszczelkę przy kolanku i zobvaczymy czy to coś da?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 12:59 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
Wątpię że to coś da. Spróbuj zmniejszyć przerwę na świecy jeszcze bardziej :)

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 1:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
MarcinO napisał(a):
Wątpię że to coś da.


Nawet jakby nie dało, to przynajmniej jak wymienię nie będą mi spaliny wylatywały...

MarcinO napisał(a):
Spróbuj zmniejszyć przerwę na świecy jeszcze bardziej :)


OK...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 7:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
MarcinO, nie badzo Cie rozumiem, przeciez dobrze napisałem, że trzeba to uszczelnic dając (dopasowaną) podkładke między kolanko a cylek.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Nie odpala

marek25aa2

10

4352

Śro Gru 21, 2005 10:04 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie odpala

batata

4

2604

Sob Sie 05, 2006 2:11 pm

batata Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie odpala

marcintbg

4

2544

Pią Wrz 22, 2006 1:25 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie odpala

mimik

6

3294

Sob Wrz 23, 2006 8:23 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Nie odpala

Kermit

3

2159

Sob Lut 17, 2007 4:09 pm

Kermit Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 44 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 24 Queries | GZIP : Off ]