Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:33 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning Mechaniczny
PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 5:11 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 09, 2008 4:50 pm
Posty: 81
Miejscowość: Poznan
Witam może ktoś mi doradzi jaki można zrobić tuning w skuterze Kingway coliber tuning mechaniczny prosze o odpowiedźi.Pozdrawiam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 6:53 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Najpierw ściągnięcie blokad.
Przemo140, jak zrobisz tuning mechaniczny, to nie licz się z długą i bezawaryjną pracą silnika ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Mechaniczny
PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 7:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 10:04 pm
Posty: 299
Miejscowość: Wola Filipowska
Pojazd: Romet 50 T-1
Przemo140 napisał(a):
Witam może ktoś mi doradzi jaki można zrobić tuning w skuterze Kingway coliber tuning mechaniczny prosze o odpowiedźi.Pozdrawiam.
Tuning skutera to nawiększa głupota!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 8:08 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 01, 2008 6:57 pm
Posty: 52
Miejscowość: Sękocin k. Warszawy
Pojazd: Benzer Ohio
pawelrys napisał(a):
Tuning skutera to nawiększa głupota!!

Przeważnie , ale się szybko psuje.
Tuningi można takie jak:
cylinder,
tłumik,
sprzęzyny sprzęgła,
sprzęgło,
wał,
rolki albo wariator,
gaźnik,
stożek.
Ja nie polecam tuningu takiego hinola bo to nie pożyje za bardzo, szkoda kasy.

_________________
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 8:50 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 08, 2006 9:58 pm
Posty: 126
Miejscowość: KleszczÃłw ŁĂƒłdzkie
A myślałem że to większej klasy forum a tu widze że antySkuter !! Czy wy nie możecie być normalni (np. jak ja! Mam rometa i mam skuter i licze się z wszystkimi kierowcami kazdego motocykla)?
Też mam chinczyka po tuningu mechanicznym, wyciskam prędkość 70 (w stresie 75-80) bez najmniejszego problemu niezaleznie od wiatru czy terenu. Przejechałem juz 12,5tys i to jest jazda na wysokich obrotach (8-9tys rpm). Zdarłem opony na paleniu gumy. Silnik chodzi świetnie, bez zadnych problemów, czysto i jest to 4t... A może koledzy wyzej jeszcze raz się wypowiedzą bo widze że MAJĄ WIĘKSZE DOŚWIADCZENIE W SKUTERACH !?

_Przemo140, napisz jaki masz silnik 4T czy 2T.
Jeśli 4T to:
-Wymiana cylindra na 65-80ccm (powyzej 80 będzie konieczna wymiana głowicy)
-Popracuj nad gaźnikiem, zaleznie od pojemności dysza o rozmiarze #90 w góre.
-Jeśli chcesz mieć szybkie przyśpieszanie przy jednocześnie dobrym v-maxie zmień wariator na lepszy jakościowo i gabarytowo.
-Sprzęgło- Jeśli chcesz że by rwał glebe na starcie zmień na sportowe sprzęgło + dzwon.

-Wydechu nie musisz zmieniać bo w silnikach 4T nie ma znaczącej różnicy.
-Wał w 4T jest seryjnie wzmacniany więc wytrzyma do 90ccm.

No i to chyba wszystko, jeśli masz pytania czekam.
Cytuj:
Ja nie polecam tuningu takiego hinola bo to nie pożyje za bardzo, szkoda kasy.


jak na 14-nasto latka.... a robiłeś wogóle cos takiego ze mozesz się wypowiedzieć?

_________________
Dlaczego w "Pojazd:" nie ma jawy 350TS?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 9:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 10:04 pm
Posty: 299
Miejscowość: Wola Filipowska
Pojazd: Romet 50 T-1
Diabloo napisał(a):
A myślałem że to większej klasy forum a tu widze że antySkuter !! Czy wy nie możecie być normalni (np. jak ja! Mam rometa i mam skuter i licze się z wszystkimi kierowcami kazdego motocykla)?
Też mam chinczyka po tuningu mechanicznym, wyciskam prędkość 70 (w stresie 75-80) bez najmniejszego problemu niezaleznie od wiatru czy terenu. Przejechałem juz 12,5tys i to jest jazda na wysokich obrotach (8-9tys rpm). Zdarłem opony na paleniu gumy. Silnik chodzi świetnie, bez zadnych problemów, czysto i jest to 4t... A może koledzy wyzej jeszcze raz się wypowiedzą bo widze że MAJĄ WIĘKSZE DOŚWIADCZENIE W SKUTERACH !?

_Przemo140, napisz jaki masz silnik 4T czy 2T.
Jeśli 4T to:
-Wymiana cylindra na 65-80ccm (powyzej 80 będzie konieczna wymiana głowicy)
-Popracuj nad gaźnikiem, zaleznie od pojemności dysza o rozmiarze #90 w góre.
-Jeśli chcesz mieć szybkie przyśpieszanie przy jednocześnie dobrym v-maxie zmień wariator na lepszy jakościowo i gabarytowo.
-Sprzęgło- Jeśli chcesz że by rwał glebe na starcie zmień na sportowe sprzęgło + dzwon.

-Wydechu nie musisz zmieniać bo w silnikach 4T nie ma znaczącej różnicy.
-Wał w 4T jest seryjnie wzmacniany więc wytrzyma do 90ccm.

No i to chyba wszystko, jeśli masz pytania czekam.
Cytuj:
Ja nie polecam tuningu takiego hinola bo to nie pożyje za bardzo, szkoda kasy.


jak na 14-nasto latka.... a robiłeś wogóle cos takiego ze mozesz się wypowiedzieć?
Po cholerę tuningować skuter czy jakikolwiek motorower gdyż: <Czytaj>
-po pierwsze traci żywotność silnika na tym
-po drugie kosztuje to trochę kasy
-jak jeździ to po co grzebać
-po czwarte tuningować motorower po co?? żeby jechać te 20 km/h więcej przy dobrych wiatrach i żeby spalanie wzrosło do 4litrów??Jak lepiej można kupić ścigacza 50 lub 125 rejestrowanego na 50 i poczuć dopiero moc a nie bawić się w tuning skutera,który na mocy i tak dużo nie zyska, totalna porażka!! Skutery są zrobione do jazdy ekonomicznej a nie, szybkiej sportowej!! <stiupid>


Ostatnio edytowany przez pawelrys, Śro Lip 02, 2008 7:08 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 10:30 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 09, 2008 4:50 pm
Posty: 81
Miejscowość: Poznan
Witam ja mam skuter 4t i blokad mi zostalo 2 na gaxniku i we filtrze paliwa z tlumika juz ja sciaglem i roki wymienilem na lzejsze.Pozdrawiam:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 9:04 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 22, 2008 9:40 pm
Posty: 41
Miejscowość: Jawiszowice
Diabloo, co do tej głowicy to już przy 70ccm należało by zmienić głowice. Kumpel założył do swojego skutera (Zipp Vapor) 70 cylinder i była taka kompresja że podobno rozwaliło mu cały starter, a po za tym teraz sie mu to cały czas psuje. Może nie był to fachowy tuning ale robił wszystko tak jak ma być.
Przemo140,
Ja bym ściągną blokady, i ewentualnie ten cylinder tylko kupował bym komplet z głowicą

_________________
http://www.bikepics.com/members/mat3ush/86s51/
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S,51/29705


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 9:51 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 01, 2008 6:57 pm
Posty: 52
Miejscowość: Sękocin k. Warszawy
Pojazd: Benzer Ohio
I poco to tuningować!

_________________
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 11:36 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 09, 2008 4:50 pm
Posty: 81
Miejscowość: Poznan
Zyby mial lepsza moc i lepszy dzwiek i zeby ziemie rwal.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 3:20 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 10:04 pm
Posty: 299
Miejscowość: Wola Filipowska
Pojazd: Romet 50 T-1
McCoob napisał(a):
Emil, pawelrys, czy was się ktoś pyta czy warto tunigować skuter? I czy jest to głupota? Skoro nie, to po co walić w klawiaturę? Jak wam nie pasuje, to nie tunigujcie swoich pojazdów, wielki problem, bo widzę, że wam żal *pupa ściska!

Co do tunigu... Jak tuning to porządny, podzespoły muszą być renomowanych firm np. Polini, Hebo itd. Możesz dać większy cylek, gaźnik, jakiś dobry stożek, sporowe wario, odpowiednie od wymagań rolki, i dla pewności kevlarowy pasek.
Bo nie mogę patrzeć jak ktos robi coś tak głupiego ;[


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 6:13 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 01, 2008 6:57 pm
Posty: 52
Miejscowość: Sękocin k. Warszawy
Pojazd: Benzer Ohio
Tak samo , szkoda fury!!! skuter to nie ścigacz tylko do spokojnego pojeżdzenia.Mnie żal nie ściska bo niechciał bym mieć chinola i pakować w niego haj.

_________________
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 8:44 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 08, 2006 9:58 pm
Posty: 126
Miejscowość: KleszczÃłw ŁĂƒłdzkie
a jak ja patrze na ciebie pokemonie i dzieciaku neostrady to mnie ściska. Wg ciebie jeździc rometem co ma ze 30lat wyciąga 60 i pali 6litrów na 100km? Nie masz pojęcia na temat tuningu ani nawet na temat napraw. Wyobraź sobie ze mój "chinol" przed tuningiem jeździł max 55km/h i nie miał mocy. Wpakowałem w niego 190zł i nie ma takiej górki pod którą jedzie mniej niż 60. Spalanie oszczędne 2,2 - 2-7l i w stresie do 3-3,5 (ale to juz ekstremalnie), w czasie palenia gumy silnik domyka obrotomierz do 12 tys rpm i pomyśl sobie że to wszystko za 190zł i przebiegiem 12,6tys km. Ty pewnie jeździsz rowerem a ludzią kit wciskasz na forum więc prosze Cię że byś sie nie wypowiadał w takich tematach. Z powodu opanowania forum skutery.net , jednoslad.pl i forum.gery.pl przez takie dzieciaki jak ty bez wachania przestałem na nich pisać. I teraz też tak zrobie jeśli osoby takie jak ty będą wypowiadać sie na takie tematy. Wpadnij jak dorośniesz i będziesz miał więcej doświadczenia. Takie jest moje zdanie. NarQa

Chciałem dodać że skutery z dobrą konfiguracją silnika chodzą wprost świetnie, równo, cicho i basowo.

@edit@
Osobiscie wstydził bym się podjechać do dziewczyny rometem, jawką czy nawet simsonem.

Ok jeśli to 4T to:
pomyśl o cylindrze (większa pojemośc to standard), nie pakuj odrazu 80ccm bo po co Ci? Do czego chcesz go uzywać? Jeśli masz zamiar duzo jeździć i zalezy Ci na ekonomice pojazdu to polecam 65 -70ccm. Inne podzespoły są do tej pojemności przystosowane jednak na seryjnym wariatorze nie wyciągniesz więcej niż 70km/h a jeśli nawet to obroty silnika będą bardzo wysokie. Rolki nic nie dają (a jak dadzą to tylko muła). Myśle że wario o większych wymiarach powinno wystarczyć (nowe rolki do waria będziesz miał w komplecie). W sumie to juz powinno wystarczyć na początek. Powiedz mi jeszcze do czego chcesz go uzywać (jazda dla przyjemnosci, do dziewczyny, z kolegami itp), czy chcesz palić gume, rwać asfald i inne szpany czy jesteś raczej opanowany?

o i nie zapomnij o dyszy w gaźniku, dla 65ccm max to #90. Nie zakładaj stożka bo do niego musisz mieć bardzo wyregulowany gaźnik bo w innym przypadku skracasz żywotność silnika.Czekam na odp pozdr

_________________
Dlaczego w "Pojazd:" nie ma jawy 350TS?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 10:22 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 09, 2008 4:50 pm
Posty: 81
Miejscowość: Poznan
Witam cie Diabloo roki wymienilem 3,5 grama tlumik odblokowalem czyli go przebilem i powiedz mi jak moj skuter moze rwac asfalt.Pozdrawiam:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 02, 2008 11:36 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 08, 2006 9:58 pm
Posty: 126
Miejscowość: KleszczÃłw ŁĂƒłdzkie
a jakie miałeś wcześniej rolki seryjne? że by rwał asfalt musi mieć mocy a jesli zastosowałeś tylko te modyfikacje (rolki, tłumik) to za wiele Ci nie da.

Jeśli chcesz że by motór rwał asfalt czyli szybki start to musisz pomyśleć nad spręzynkami sprzęgła (nie mylić z dociskową aczkolwiek ją też pasuje wymienic na mocniejszą dla lepszego momentu obrotowego), sprzęgło musi łapać od wysokich obrotów a najlepiej w okolicach 7,5tys (najwyzsza moc silnika) dla porównania teraz łapie od 4. Ale nie moze być tak prosto, jeśli wymienisz na seryjnym sprzęgle to kiepskiej jakości wykładziny się spalą a później przepali Ci się dzwon więc radze robić to pod sportowe sprzęgło.

_________________
Dlaczego w "Pojazd:" nie ma jawy 350TS?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Kinroad Chopper 50] Tuning Mechaniczny

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

arturkosa

15

9111

Pią Mar 13, 2009 9:44 pm

Raymax Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Mechaniczny obrotek jak to zrobić ?

ślonzok

3

2101

Pon Cze 23, 2008 9:56 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak poprawić stan wizualny i mechaniczny Rometa kadeta m780?

manetka

4

3141

Śro Maj 14, 2008 4:56 pm

manetka Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

brabus9o

15

8056

Pią Sty 13, 2006 5:04 pm

SMOG Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ten tuning

omnia2005

13

6080

Nie Cze 11, 2006 5:13 pm

Zonk Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 22 Queries | GZIP : Off ]