Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 10:34 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Trwałość polskiego silnika.
PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 3:56 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 3:14 pm
Posty: 187
Miejscowość: Pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Romet Ogar 205
Romet Pony 50 M-2 x2
Ile tys kilometrów wytrzymuje oryginalny silnik Dezamet 023, ile mu daje producent?
Bo mój Ogar z tym silnikiem po 8tys. km zaczął się sypać... :(
Czytałem gdzieś że Jawka 223 powinna wytrzymać 18tys. km.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 4:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
W jakim sensie wytrzymać ? Puki go nie rozwalisz młotkiem albo nie zrzucisz z balkonu to wytrzyma ile chcesz, trzeba tylko zmieniać części. Jeśli chodzi Ci o wytrzymalośc w sensie remontu to średnio 10 tysiaków na oryginalnych częściach zrobisz i potem szlif, ale jasne, ze takie części jak wął wytrzymują dużo wiecej bez napraw. Wszystko zależy tez od użytkowania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 5:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Ja czytałem kiedyś na necie z dobrego źródła, że silnik 027 (od charta) gdy się użytkuje prawidłowo i minimum 1800km się dociera jezdzac max. 35-40km/h i w jedną osobę, a po okresie docierania się nie katuje silnika na maxa to silnik powinien wytrzymać około 40 000 km i potem trzeba zrobić remont generalny silnika (łożyska, szlif, simmeringi wymienić itp)

Jak znajde to wrzuce linka.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 5:43 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 3:14 pm
Posty: 187
Miejscowość: Pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Romet Ogar 205
Romet Pony 50 M-2 x2
Chodzi o to ile km bez remontu powinien wytrzymać silnik. 027 to dobry silnik <piwo>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 07, 2008 7:49 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
jak dobrze użytkujesz to każdy silnik ( oczywiscie na oryginalnych czesciach ZMD) powinien wytrzymać te 30 000-50 000km.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 07, 2008 6:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
BaczekSTWA, z tymi 50 000 przesadzasz... Silnik charta bez zaglądania do cylindra może zrobić 25 000km... Ale to jest powinność. Wiadomo jak jest :P

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 07, 2008 6:32 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Jak dbasz, to masz <Czytaj>
8tyś to dobrze, bo gorzej, jakby po 4 sie sypał...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 07, 2008 7:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
To wszystko zależy od części, masz oryginalne ZMD to zrobisz dużo, a jak podróbę to zależy na jaki egzemplarz trafisz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 07, 2008 7:40 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 10:04 pm
Posty: 299
Miejscowość: Wola Filipowska
Pojazd: Romet 50 T-1
yazimoo napisał(a):
To wszystko zależy od części, masz oryginalne ZMD to zrobisz dużo, a jak podróbę to zależy na jaki egzemplarz trafisz.
Właśnie całkiem inny jest silnik oryginalny a po remoncie na obecnych częsciach:/


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Yamaha DT 80 Modyfikacje tłoka - trwałość silnika.

Driver

10

4976

Pią Lut 12, 2010 9:21 am

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów części do polskiego silniki dezamet ale 3 biegowego

50T1

3

2016

Nie Lut 10, 2008 12:29 am

50T1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów remont silnika

Moto-rynka

8

5735

Śro Lut 07, 2007 8:50 pm

Dżepetto Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozgrzewanie silnika

Luki

14

5269

Śro Cze 06, 2007 5:15 pm

Dacjan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ......Polerka silnika....

piter920

5

3469

Pią Maj 25, 2007 4:57 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.071s | 21 Queries | GZIP : Off ]