Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 19, 2025 4:24 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [223] ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 6:29 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Część rozmowy toczyła się już na czacie ale zeby to wszystko nie poszłow zapomnienie zostawmy ślad w postaci tematu.

Dla tych co jeszcze nie wiedzą o co chodzi.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 8c301.html" target="_blank" target="_blank

Silniki hemi to silniki z głowica o kształcie pół sferycznym co sprawia że siła wybuchu odbijając się od głowicy prawie w pełni kierowana jest na tłok dzięki czemu silnik uzyskuje dużo więcej mocy. Jak już pewnie nie jeden z Was zauważył głowica w simsonie czy wsk (bo tylko te widziałem :) ) też jest pół sferyczna. Może dlatego mimo ostrego tuningu 023 ciężko jest dogonić nam osiągami simsony... A jak widać głowica jawki ma jakiś... dziwny... kształt. zły jednym słowem :/

Trzeba by pomyśleć nad zmianą kształtu głowicy, może coś da, a sądząc po tym jak legendarne stały się silniki HEMI dzięki kształtowi swojej głowicy, zmiana kształtu głowicy w 023 też może dużo dać.

ps. może głowicę jawki źle narysowałem ale dawno jej nie widziałem :P

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Ostatnio edytowany przez MaximusResetus, Sob Sie 23, 2008 6:50 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 023 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 6:32 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
W 023, czy 223? :> Bo chyba mówimy o silniku jawki ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 023 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 6:35 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 8:53 am
Posty: 277
Miejscowość: okolice Mińska Mazowieckiego
Pojazd: Romet Chart 210
Benzer Aston 50
ciekawe czy przy takim tuningu glowicy nie spadnie stopien sprezania

_________________
BikePics
PolskaJazda


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 023 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 6:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 22, 2007 9:30 am
Posty: 595
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Opel Corsa B 1,4 / Aprilia SR 50 LC 1999
Hmmmm... Najlepiej sprawdzić ;D

_________________
http://dl.getdropbox.com/u/597098/userbar722678.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 023 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 6:48 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
No 223 sie mi pomyliło.
=Brian= zależy. trzeba by sie wzorować na simsonie najlepiej.

fakt simson to nie hemi ale głowica bardzo podobna, dająca podobne efekty.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Ostatnio edytowany przez MaximusResetus, Sob Sie 23, 2008 6:49 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 023 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 6:49 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Przeróbka kształtu i planowanie ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 8:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
takie kształty mają te słynne głowice "słoneczka", więc coś to daje, skoro dają je do tuningu jawek, więc nie wpływa to tylko na chłodzenie tak jak to większość mówi, a na poprawę osiągów... czyli to działa!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 10:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 22, 2007 9:30 am
Posty: 595
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Opel Corsa B 1,4 / Aprilia SR 50 LC 1999
Ale wtedy trzeba wzmacniać korbowód i chyba tłok jeżeli dostanie mocniejszego wybuchu niż to przewidzieli konstruktorzy...

_________________
http://dl.getdropbox.com/u/597098/userbar722678.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 10:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Wybuch będzie ten sam, tylko siła będzie rozłożona na cały tłok.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 8:54 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Olo no tak ale kay chyba co innego miał na myśli, znaczy ze większa siła będzie działać na tłok. Ale nie myślę żeby to była siła aż tak ogromna żeby seryjny wał i korbowód tego nie wytrzymał... bez przesady :)

A teraz drugie pytanie. Czy jakikolwiek z użytkowników odlewał już coś z aluminium?? Z tego co wyczytałem aluminium topi się w temperaturze 660,4'C więc nie aż tak wysokiej,ale jak taką temperaturę uzyskać w domowych warunkach na długi czas? Jedno co mi przychodzi to zapalić w centralnym i władować koksu, a od popielnika jeszcze zamontować nawiew powietrza. Koks spala się w dość wysokiej temperaturze, myśle ze wystarczy do stopienia aluminium. Formę zrobić z gipsu by można, starą jakąś głowicę przetopić i odlać. Potem obróbka na tokarce, 4 otwory wiertarką na szpilki i głowica jak talala <lol>

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 9:14 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 7:07 pm
Posty: 106
Miejscowość: Gliwice-Łącza
Pojazd: Motoryna,Simek,Romet,Jawa Babeta(3 kolowa) xD,Komar <3
600+ stopni nie osiagalne w domowych warunkach :P, moze jakis acytylen czy propan butan.. ale z ognia takiego zarowego to watpie.

_________________
Nie wiek sie liczy, lecz doswiadczenie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 11:15 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 22, 2007 9:30 am
Posty: 595
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Opel Corsa B 1,4 / Aprilia SR 50 LC 1999
MaximusResetus
Ja bym poszedł do jakiegoś zakładu który to przetapia ;] oni zrobią Ci profesjonalnie itd.
http://marketeo.com/pl/offerDetail/72509_Aluminium-_przetop_odlewy_Cynki_inne.html

_________________
http://dl.getdropbox.com/u/597098/userbar722678.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 12:20 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
A nie lepiej zeszlifować ten materiał, który już jest? :) I splanować.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 12:50 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Sie 06, 2008 5:17 pm
Posty: 3
Pojazd: Ogar200
Ja słyszałem że głowica od simsona ze względu na taką samą średnicę podchodzi do cylindra jawki - więc możnaby ją dopasować - problem może być tylko w przespawaniu żeberek chłodzących na odpowiedni kąt - jak dla jawki <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 12:52 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
To to już całkowicie odpada, inny rozstaw szpilek :P


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 20 Queries | GZIP : Off ]