Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Lip 23, 2025 12:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Śro Sie 27, 2008 2:08 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Ja już to kiedyś pisałem ale napiszę jeszcze raz. Nie łatwiej jest użyć oryginalnej głowicy?
Wyfrezować cały środek to jest do średnicy tulei cylindra Nagwintować drobnym zwojem i wkręcić odpowiednio obrobiony kawałek alu o pożądanych kształtach. Kiedyś tak robili by zmniejszyć komorę spalania. No i wiele łatwiej jest wtedy porównać objętość.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 9:24 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 23, 2008 3:23 pm
Posty: 72
Miejscowość: Kępice
Pojazd: Ogar 200
A gdyby starą głowice oddać do zakładu w którym spawa się aluminium ? By zaspawali cały stary otwór na świecę, a potem tylko na tokarce obrobić komorę spalania, zrobić otwór na świecę i nagwintować.

_________________
Polska jazda -> http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/15734
BikePics -> http://www.bikepics.com/members/konius/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 12:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
http://c.wrzuta.pl/wi248/2333407a000ec7 ... ZcmdV&ft=f widzieliście to? zrobione na podstawie głowicy dezameta... do tego widać spawany tłumik?
ciekawy ogr


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 1:37 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Link popraw bo nie działa ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 2:23 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
wystarczy odświeżyć :P
ale macie tak:
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 12:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 29, 2008 9:21 pm
Posty: 11
Pojazd: ogar
a nie pomyślałeś że głowica z 023 zmniejszy chłodzenie cylindra bo go cała zasłania ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 12:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
Ma ktos moze wymiary tej głowicy (słońce) dokłądnie chodzi mi o długość tych promieni glębokośc komory spalania i jak gruba ma byc ta komora ?

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 9:10 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Ta głowica w 223 spełnia wazną funkcję, nie pozwala na zmieszanie się świeżej mieszanki ze spaloną. Prawdopodobnie moment obrotowy spadnie gdy założycie "hemi" głowicę do tego silnika.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 9:23 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
czyli należałoby poprawić kąty wpadania mieszanki do komory spalania ?

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 9:25 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
I to w górną część :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 10:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Raczej nie poprawicie tego, kanały w 223 sa powiedzmy równoległe do tulei, więc zbyt dużo nie zdziałacie.
Mozna zrobić głowicę ala "hemi" ale moc którą zyskacie - osiągniecie dopiero przy wysokich obrotach, a na dodatek wykres mocy będzie bardzo stromą górką. Efekt? - znaczny wzrost mocy w rezo, ale poniżej muł.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 11:08 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 23, 2008 1:25 pm
Posty: 95
Miejscowość: Radziechowy
Pojazd: Ogar 200
Gość od tej słoneczkowej pisał że ona sama daje wzrost mocy o 0.5KM więc chyba coś daje
"Samotná hlava zvýší výkon asi o 0,5 koně." chyba że coś źle zrozumiałem.

Kod:
http://fichtl.kx.cz/index.php?str=upravy,tuning-azmarek

_________________
http://www.youtube.com/user/muciekk500
Układy zapłonowe, regulatory napięcia, instalacje elektryczne, diagnostyka
http://www.motocdi.com ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 9:05 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Tak, popisać sobie może, to sam stopień sprężania w górę = moc w rezo w górę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 1:51 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
r4g3 napisał(a):
Ta głowica w 223 spełnia wazną funkcję, nie pozwala na zmieszanie się świeżej mieszanki ze spaloną.


Dlatego cylinder jest zamontowany poziomo, a przerobienie tego jest nierealne

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [223] ala HEMI
PostWysłany: Śro Kwi 08, 2009 9:22 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 22, 2009 4:42 pm
Posty: 31
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Pojazd: Romet Ogar 200
Ta głowica do jawki odpada!! Bo będzie mniejsze chłodzenie cylka ;-)

/MVVS - Zdanie zaczynamy wielką literą oraz piszemy "będzie" a nie "bendzie"... Podstawy...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 21 Queries | GZIP : Off ]