Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 30, 2024 6:26 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 3:31 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 04, 2006 10:41 am
Posty: 98
Miejscowość: Chełm
ok, zebatka odkrecona :) teraz pozostaje ja sciganac (scigacza nie mam :/, wiec jakby ktos mogl mi wytlumaczyc o co chodzi z tym "na wage" bylbym wdzieczny), a teraz jeszcze kwestia sprzegła, otórz, zdjąłem lancuszek, tarcze zdjałem, i zostalo (nie jestem pewny) kosz sprzegłowy (?) jak z tym sobie poradzic ? laikiem jestem w tych sprawach, wiec wybaczcie mi "niefachowy" jezyk :P pozdrawiam

_________________
srutu tu tu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 5:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
odkręcić nakrętke :P na wałku pośrodku jest nakrętka odkręć ja wczęsniej zablokuj skrzynkę. daj na jedynkę i zaklinuj zębatkę napędową. chociaz u mnie była na tyle luźna że nie musiałem tego robić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 6:00 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Tą śrubę na koszu kluczem nasadkowym 14mm odkręcaj. Zablokuj tak jak napisano.

Metoda na wagę:
-dwie breszki, lub dwa śrubokręty solidne, że hej!
-nakręcić dwa obroty nakrętkę na wał(zabezpiecza przed wybiciem zębatki w zęby lub w kosmos),
-dajesz te dwa wybrane przyrządy w ten sposób, że jednym końcem zapierasz pod zębatkę opierasz na karterze i naciskasz w dół, parę razy i puszcza.
[ot]U Marcina kiedyś zębatka była tak wdupiona na huj(przepraszam za słownictwo), że nic nie pomogło, ani brechy metrowe, ani grzanie, ani sranie. Musieliśmy ciąć szlifierką kątową wał - i tak był zepsuty. [/ot]

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 09, 2006 5:02 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 04, 2006 10:41 am
Posty: 98
Miejscowość: Chełm
mam pytanie, czy opisane wyżej przeze mnie problemy z silnikiem mogą być spowodowane zbyt dużymi luzami ? bo silnik już rozpołowiony, automat cały, wszystkie biegi wchodzą, ale jedno co mnie zaciekawiło, to to ze kosz sprzęgłowy odkręciłem za pomocą palców :P, wiec może ta moja usterka spowodowana jest luzami w silniku ?

_________________
srutu tu tu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 09, 2006 5:49 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Raczej nie, przyjrzyj się wodzikowi i zębom automatu. Sprawdź, czy pierscien osadzający łożysko wałka sprzęgłowego jest na swoim miejscu.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 09, 2006 6:51 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 04, 2006 10:41 am
Posty: 98
Miejscowość: Chełm
zęby automatu są ok, tylko to co przeskakuje po nich podczas zmiany biegów, czasami wyskakuje do góry, ze ta "dźwigienka" jest nad zębami automatu, tak jakby była za luźno zamocowana i wyskakiwała, tylko nie wiem czym to jest spowodowane :P może trochę mało zrozumiale to wyjaśniłem, ale nie wiem jak się to konkretnie nazywa :P ;/ może zrobić rysunek ? :D

_________________
srutu tu tu


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Skrzynia biegów

Rybson

7

4256

Sob Mar 11, 2006 2:31 pm

Cyprus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Skrzynia biegów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

arek344

18

7019

Sob Mar 08, 2008 1:25 am

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Skrzynia biegów

pawel3200

6

2513

Pią Kwi 24, 2009 1:51 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów CZ 175 - skrzynia biegów

Hanus

5

3239

Pon Gru 14, 2009 10:03 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Skrzynia biegów ogar 200

czajnik1pl

5

3672

Pią Wrz 01, 2006 8:34 am

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.066s | 21 Queries | GZIP : Off ]