Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:31 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 56 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 26, 2006 7:03 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Magnum zgadzam się z Toba. I jeszcze te fenomenalne hamulce i szerokie oponki


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 26, 2006 7:23 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Rama ogara jest wytrzymalsza od ramy jawki- ma dodatkowe usztywnienie - rura pod bakiem. Jawki faktycznie czasem pływają. A o podkowie było już:)

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 2:24 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
miki1002 napisał(a):
Magnum zgadzam się z Toba. I jeszcze te fenomenalne hamulce i szerokie oponki
O hamulcach nie wspomne. Szczególnie przedni jest do bani :/

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 2:43 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
zależy w jakim są stanie. kumpel ma nówki szczęki i ledwo naciśnięte hamuje jak żyleta.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 2:48 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Szczerze mówiąc to bębnowe hamulce zawsze były do bani ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 3:10 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Olo napisał(a):
ledwo naciśnięte hamuje jak żyleta.

no wlasnie wlasnie dlatego mialem dwa szlify... chamulec powinien byc odpowiednio dozowany tarczowki hydrauliczne mozna tak robic i w polaczeniu z dobra opona mozna swietnie chamowac nawet na piachu... a beben od razu lapie kolo w poslizgu i jesli w pore sie nie obudzimy to juz lezymy i liczymy straty...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 3:14 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No ale o to mi chodziło że jak się chce to potrafi sie zrobić mocny hamulec. A regulacja to inna sprawa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 6:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
jeśli chcesz zrobić extremalny tuning a masz hajs to możesz odesłac cylinder do gostka z www.tuningdwusuw.prv.pl on ci dorobi 6 kanałow płuczacych za jakieś 300zł i bedzie popylac te 90


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 9:17 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 01, 2006 9:21 am
Posty: 13
Miejscowość: Janowiec
100 km/h jawką (ogarem) jest możliwe!!! Ale trzeba by było naprawdę extremalnie stuningować i to jeszcze w czechach (tam produkują inne głowice, cylindry z udoskonalonymi kanałami, itp.)

_________________
edytowałem podpis, przeczytaj regulamin-apollan


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 9:39 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Ja jestem ciekaw ile ten ogar(jawka) będzie palić :D :P gaznik z ogara ma przelot bodajze 17mm a z wsk 22mm :D nie weim dokładnie jak cos to mnie porawcie

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 10:39 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 01, 2006 9:21 am
Posty: 13
Miejscowość: Janowiec
nie koniecznie gaźnik trzeba będzie wymieniać, miałem gdzieć czeskie stronki z opisanym tuningiem, tyle ze nic po czesku nie rozumiem ;(

_________________
edytowałem podpis, przeczytaj regulamin-apollan


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 10:46 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
womax napisał(a):
Ja jestem ciekaw ile ten ogar(jawka) będzie palić


Coś za coś, zawsze się robi kosztem innego. Tak jest z tuningiem a żywotnością silnika.
Część z was napewno nie zrobi Ogarka aby wyciągał 100km/h bo po co?? Silnik będzie palił tyle co Jawa TS 350 i wytrzyma miesiąc.

Kiedyś zabłysła mi myśl aby kupic właśnie Ogarka 200 i zrobić go tak żeby był najszybszy w Polsce :D

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 10:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Zadajmy sobie pytanie:po co mi taka prędkość ??.
Ja Simsonem na maxa wyciągam z 65-70km/h ale i tak nie jadę na całej pecie.
Taka prędkość to tylko niebezpieczeństwo.W ogóle Ogar nie jest do tego przystosowany ;)

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 2:51 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 10:17 am
Posty: 118
Miejscowość: Radom
A tak przy okazji: słyszałem że
na tuningowych czeskich częściach można osiągnąć 100km/h
Myślicie że to prawda??

Ciekawe czy dało by sie jakoś kierować przy takiej prędkości??

_________________
Imposible is nothing :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 3:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 25, 2006 9:25 am
Posty: 395
Miejscowość: Pelplin
Przy stanie polskich dróg pewnie, że nie :P

_________________
[center]Moj Ogar - Kliknij[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 56 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Prędkość

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Lukasz205

25

6641

Wto Lip 01, 2008 1:37 pm

Łowca Śrubek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zwiększyć prędkość

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

mikich95

35

14252

Wto Sie 31, 2010 7:42 am

PaletaKadet780 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów SIMSON Większa prędkość ?

Piotr14

13

5247

Czw Maj 22, 2008 1:41 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 70 i mniejsza prędkość

spider15

6

2789

Pią Paź 22, 2010 6:39 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet Chart 210] Prędkość po remoncie ?

BudziasKowalewo

8

3752

Wto Wrz 29, 2009 1:53 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 22 Queries | GZIP : Off ]