Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 28, 2024 3:15 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Śro Lip 13, 2011 3:53 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
A więc witam wszystkich serdecznie po roku przerwy. Rok temu ukradli mi mojego, zajebistego ogarka, w którego włożyłem kupe pracy, jak widać na darmo, bo go nie ma :( Zakupiłem Wsk'e rok temu, dopiero teraz wziąłem się za jej renowacje, co zrobiłem? A więc:

-'nowe' kartery
-nowy wał, tłok, pierścienie
-nowy tryb 3 biegu
-nowy wałek główny (?) nie kojarze już, który :P
-nowe wszystkie łożyska i simmeringi
-świeca, przerywacz, kabel

Z grubsza jest, to wszystki, motorek ma kompresje ładną, no ale dotychczas bujałem się Cz'tką 350(dwugarowa) i tutaj ustawiałem zapłon sam, jak i u kumpli w motorze, to samo z ogarem, ale w wsk'a jakoś nie mogę dojść do porozumienia, nie chcę ze mną współpracować :/

Iskra jest, motorek mi odpali, ale nie chce wejść na obroty, jak doświadczenie mi mów, to gaźnik, jak nie on, to znowu zapłon i tak wracam do wyjścia. Gaźnik w porządku, a zapłon... Może ktoś mi wytłumaczyć tak na chłopski rozum, dosłownie, jak ustawić najprościej zapłon w wsk? Przeszukałem internet, ale po prostu nic dla siebie nie znalazłem. Przepraszam z góry za tak proste pytanie, bo wiem, że jest to prosta czynność, no ale jak widać, to chyba nie to samo co CZ czy ogar ^^', Z góry dziękuje :)

Edit. jeszcze mam takie pytanko, kiedyś pamiętam, że apollan robił cylek do ogara, o pojemności chyba 70 lub 80, nie mogę znaleźć tematu, jeśli ktoś by mógł, niech tu napisze :)


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:47 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Śro Lip 13, 2011 7:39 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
tuning-techniczny-f3/projekt-70ccm-w-jawa-223-t22773.html

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Czw Lip 14, 2011 10:57 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Rozumiem, że nikt nie jest w stanie mi pomóc, skoro tak, to zamknijcie temat. Dziękuje.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:44 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Czw Lip 14, 2011 11:02 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Ziomek, na Twoim miejscu ustawiłbym książkowo przyśpieszenie zapłonu, jak nie będzie chodzić tak jak powinna -delikatnie przyśpieszać bądź opóźniać. Platynki mają odpowiednią rozwartość?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Czw Lip 14, 2011 11:26 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
O to mi chodzi, byście mnie lekko nakierowali jak. A więc pierw ustawić 0,3mm na platynkach, 3mm za GMP, tak? Jeśli wynik tego nie będzie mnie zadowalał czyt. przerywa, nie wchodzi na obroty, przyśpieszać lub opóźniać zapłon? Jestem zielony w tym. Stąd mój temat ;)

Edit. właśnie jak ustawić te przyśpieszenie zapłonu, książkowo?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:44 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Czw Lip 14, 2011 11:57 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 757
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
książkowo czyli 3 mm PRZED GMP. A jeżeli silnik będzie wykazywał oznaki 'złego' działania, np. kichał, przyspieszasz albo opóźniasz. Każdy silnik działa inaczej i nie możesz każdego ustawić na te 3 mm.

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Czw Lip 14, 2011 12:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Mam jeszcze jedno pytanie, w CZ cz ogarze, by ustawić zapłon, to cofam tłok i wtedy mi się styki przerywacza otwierają i ustawiam, a natomiast tutaj, w WSK'ce styki otwierają mi się, gdy tłok po prostu popycham dalej, w prawo. Czy ja coś tutaj źle rozumiem, czy w WSK'ce jest inaczej?
--------- 14 Lip 2011 15:22 Połączono ---------

Panowie, chyba mam poważny problem. Zatem... znalazłem szczeliniomierz... w końcu :D ustawiłem piękną iskre, odpaliłem, ładnie, wchodzi nawet na obroty, przejechałem się kawałek, ale czuje, że nierówno pracuje, a więc idąc tropem waszych wypowiedzi chciałem opóźnić/przyśpieszyć zapłon. A więc zabrałem się za to, odkręcam pokrywe, ale coś mnie podkusiło by zobaczyć przerwe no i teraz zonk, ustawiając GMP i 3mm za, duży otwór w kole zamachowym nie chce mi się zgrać z przerywaczem, odkręciłem je, zmieniłem klin, bo może poszedł się... przejść, ale ciągle to samo. Co się mogło stać?

edit. może troszke jaśniej, wygląda to tak jakby GMP mi się przesunął, heh dziwinie to brzmi, ale po prostu koło zamachowe jest całe, więc ono nie jest niczemu winne, więc dlaczego GMP nie zgrywam mi się z przerywaczem? Nie rozumiem już tego motoru całkowicie, jak nie jedno, to drugie :(

--------- 14 Lip 2011 18:17 Połączono ---------

Mam zdjęcie: http://imageshack.us/photo/my-images/705/img286r.jpg/ tak jak pisałem, jest to dość dziwne, może ktoś wie, co mogło się stać?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:43 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Pią Lip 15, 2011 2:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Kurna 3mm PRZED GMP a nie za!!!!

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Sob Lip 16, 2011 12:12 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Czytaj temat :) napisałem wcześniej, że w mojej wsce jest coś nie tak, przerywacz otwiera się dopiero ZA GMP, a do tego spójrz na zdjęcie i cofnij o 6mm, nic to nie da, bo i tak nie trafie w duży otwór w kole zamachowym, nie wiem co się stało.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:41 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Sob Lip 16, 2011 12:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
mogl sie wał przestawić na czopie



Weź i załóż koło zamachowe bez klina w tym miejscu w którym wg ciebie powinno być dobrze.

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Sob Lip 16, 2011 1:17 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Nie sądze by wał mógł się przestawić, bo jest nowy, zrobie jak mówisz, ustawie zapłon bez klina, a potem go założe.

edit, ale to mi nic nie da:/ bo, to będzie niedokładnie, no nie wiem, spróbuje inne koło zamachowe załatwić.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:40 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Sob Lip 16, 2011 8:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Sory nie doczytałem wcześniej. To że wał jest nowy nie oznacza że czop nie mógł sięprzestawić. Zawsze można trafić na jakiś bubel.

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Pon Lip 18, 2011 3:18 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Wał przestawiony na 100%, nie mam paragonu, kupiony na allegro. Zadzwonię do gościa jutro i się spytam czy przyjmie, a jak nie, to naprawie go w miejscowy zakładzie, tylko czy znowu mi się nie przestawi skoro od początku ma taką tendencję?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:34 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Nie Lip 24, 2011 12:58 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
A więc, wał wyciągnięty, będę odsyłał do gościa, który mi go sprzedał. Ale.. zostało po jednym łożysku z obu stron, jak je ściągnąć 'domowymi' sposobami?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:33 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk- problem z zapłonem [laik]
PostWysłany: Nie Lip 24, 2011 1:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Młotek + podbijak i jedziesz :P


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Problem z zapłonem

lukas1444

2

1734

Czw Lis 15, 2007 4:53 pm

RedDevil Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z zapłonem w 023

przemek125

7

3407

Śro Maj 16, 2012 4:44 pm

przemek125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z zapłonem komar

lysy1995

1

1399

Sob Maj 08, 2010 10:13 am

Constantine Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) problem z zapłonem chart

frytek

6

2593

Śro Lis 16, 2011 8:27 pm

frytek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z zapłonem elektronicznym [Fantic]

przem578

0

1595

Śro Cze 10, 2009 5:08 pm

przem578 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 77 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 21 Queries | GZIP : Off ]