Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 10:33 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Na 1 ciagnie a na 2 jest slaby...
PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 8:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
A wiec tak: moj ogar na 1 ciagnie jak szalony no normalnie trudno jest sie na nim utrzymac, ale jak wrzucam 2 to nie ma sily :| Mam filtr paliwa i mysle czy to czasami nie jego wina, ze podaje za malo paliwa? Albo slaba kompresja? Mam uszczelke pomiedzy cylindrem a glowica ta z tych dennych uszczelek za jakies 5zl, oczywiscie uszczelka metalowa ;) . Teraz pytania:
1.Czy to moze byc wina tego filtra paliwa (filtr jest papierowy)
2.Slaba kompresja? Moze dac 2 uszczelke pomiedzy glowice a cylinder?
3.Filtr powietrza? Nie wiem ile on ma, bo go nie wymienialem odkad ja robie ogarka
4.Tlumik jest czysciutki bo ostatnio sciagalem z niego blokade i polerowalem wiec byl kompleksowo czyszczony.
5.Jutro po szkole zajde i zobacze jeszcze kolanko
6.Zle wyregulowany zaplon? skoro na 1 ciagnie to i na 2 powinien...

Dodam, ze mam nowe platynki i kondensator, cewke WN i cewki swietlne, kabel WN, fajke i swiece champion (odpowiednik F80). Cos mi tez stuka w silniku... :| Zanim sie przejechalem to wszystko bylo dobrze, ale po tym jak przejechalem jakis 1km to zaczelo cos stukac... Mysle moze, ze to glowica sie poluznila... Balem sie baaardzo mocno dokrecac, zeby szpilek nie uszkodzic. Piszcie co o tym sadzicie- chcem ti jutro zrobic, bo w weekend chcem zrobic probna jazde, a w nastepnym tygodniu przyszpanowac i pierwszy raz przyjechac do szkoly swoja maszyna <faja>

[ Dodano: 15 Marzec 2007, 20:02 ]
Aha dodam jeszcze, ze zaplonu nie moge bardziej w lewo przestawic, bo mi cewki zahaczaja o karter :/ Ta plytka taka mi haczy :/ Czyli moge przestawiac zaplon jedynie w zakresie tych wybrzuszen na cewki. Silnik mam oddlawiony a roznice widac tylko na 1, a na 2 i 3 jak bylo tak jest... No wlasnie :P Jeszcze jak mu daje gazu na 2 to zaczyna mi przygasac, zreszta jak wkreci mi sie juz na obroty (nie wazne na ktorym biegu) to jak mu daje manetke na maxa, to on zamiast jeszcze troche cos z siebie dac to on zwalnia :|


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 9:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Na Twoim miejscu pobawiłbym się z regulowaniem gaźnika poprzez zwiększenie odpływu benzyny być może za mało dostaje i będzie słaby.
Co do tej kompresji to nic nie da że dasz 2 uszczelkę.Kompresja jest słaba wówczas gdy tłok jest do niczego (zmniejszy się jego obwód,oraz gdy pierścienie kończą swój żywot).Zaleciłbym wymienić tłok oraz pierścienie,oczywiście jeśli jest taka potrzeba być może cylinder też wymaga szlifu bo to też wpływa na kompresje.
Cewki hmm tutaj zagadkowe pytanie :)....Mówisz że haczą Ci te wypustki od cewek ?....a więc śmiało można spiłować te wypustki w niczym to nie przeszkodzi motor będzie chodził tak jak powinien.
Na zapłon tutaj bym nie stawiał ponieważ skoro na 1 biegu jest bardzo silny to nie będzie wina zapłonu.
Pozdrawiam.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 9:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Pierscionki byly wymieniane, tlok i cylinder sa eleganckie (co prawda nie po szlifie, ale sa w bdb stanie). Jutro jeszcze pokombinuje. Pojade do znajomego mechanika, zeby mi zmierzyl mi sprezanie w cylindrze. zobacze kolanko i zdejme gume od filtra powietrza. Pogrzebie sie w gazniku (regulacja blaszki i poprzestawiam iglice (sam nie wiem na jakim rowku teraz jest :P))


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 9:26 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
........i powiedz nam czy pomogło po tych zabiegach,będziemy pomagali dalej :).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 4:12 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
heh... Miałem podobny problem, ale okazało się, że winowajcą była linka od gazu, a ja kombinowałem co to może być. :) na dwojce wogole mi nieciągną, a na jedynce jak głupi, chociaż czasem zwalniał. obadaj linke od gazu. Jeżeli to nie ona to zajrzyj do filtra powietrza, może już czas wymienić? Przeczyść też dysze.

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 4:34 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
mi to wygląda na defekt wału (stuka w silniku mówisz). być może łożysko korbowodu jest zjechane.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 9:01 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
A wiec tak:
1.Wymienilem kondensator
2.Ustawilem zaplon najlepiej jak tylko moglem (wadza mi te cholerne cewki)
3.Wymienilem filtr powitrza
4.Ustawilem wolne obroty
I powiem szczerze, ze nie jezdzilem za duzo bo nie mam swiatel :P (zarowki najprawdopodobniej do wymiany) ale jak go pogazowalem, i z 1 na 2 wrzucalem to lepiej ciagnal. Ladnie spalil gume a i na kolo go postawilem ;) Zebatke zdawcza mam z12. Jutro pojezdze troche to powiem co i jak.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 9:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Crush napisał(a):
wadza mi te cholerne cewki

a spróbuj zrobić tak lekko poluzuj śrubki i spróbuj odsunąć od magneta cewke wkładając śrubokręt między cewke a magneto i naginając ...
a czy przypadkiem cewki nie trą o mageto wsłuchaj się bo moze to powodowac spadek mocy bo silnik ma cięzej

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 11:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Cewki nie tra, bo sam osobiscie jak kupilem to musialem spilowac te podstawy bo wlasnie tarly mi o magneto ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 10:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
ja nei mogłem ruszyć , słaby był to wziołem i zapłon przspeiszyłem i jest dobrze ( u mnie ) A maż wysokie obroty na jedynce ? Mozę za dużo poweitrza

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 11:05 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Conqeror napisał(a):
ja nei mogłem ruszyć

No a wlasnie mi na 1 dobrze ciagnie tylko problem jest z 2 i 3 ;) Gdzies o 12 wybiore sie do garazu i przejade sie chwilke. Przyjade na chate i napisze co daly te wczorajsze wyczyny ;)

[ Dodano: 17 Marzec 2007, 10:22 ]
Nakrecilem wczoraj filmik aparatem jak chodzi silnik. Daje zalacznik ;) Napiszcie czy jest w miare dobrze ;) (wywalilem obraz bo przekroczylem limit uploadu :P )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 11:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Crush-z tego co słyszę silnik dobrze wchodzi na wysokie obroty.Próbowałeś już coś robić z gaźnikiem zwiększyłeś dawkę benzyny ?.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 11:29 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
ładnie kręci chyba powinno być już wszystko OK napisz co i jak

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 11:30 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Gaznik jest raczej dobrze ustawiony, bo mam w tym wprawe ;) Juz go chyba z 300 razy ustawialem :P W tygodniu mam zamiar wybrac sie nim do szkoly to zajade do sklepu z czesciami do starych sprzetow i zobaczy czy maja dysze 70, bo teraz mam 68 a by sie przydalo troche wiecej mocy ;)

[ Dodano: 17 Marzec 2007, 15:04 ]
Przejechalem sie jakies 20 km juz i jakos nawet dobrze jezdzi- na 2 juz ladnie sie wkreca na obroty i ladnie nawet ciagnie ale na 3 nie ma kompletnie mocy jeszcze zaraz pojde zobacze, na ktorym rowku jest iglica.

[ Dodano: 24 Marzec 2007, 17:20 ]
Nosz w morde :| 1 ok, 2 ok 3.... zle... Jak postawie go na stopce i krece kolem w powietrzu to normalnie sie wkreca na obroty na 3 ale jak jade to nie ma mowy, zeby sie wkrecil na takie obroty jak na 2 :/ kolejny problem: jak daje mu gazu na maxa to tyle sie dzieje, ze bardziej buczy, a nie jedzie, wrecz przeciwnie spada z obrotow :| Zaplon mam wyregulowany najlepiej jak sie tylko dalo :| Moze to wina paliwa? Moze za duzo oleju? Co prawda kopci troche no ale chyba nie az tak bardzo... HELP!! Bo wezme i sie zastrzele :|

[ Dodano: 24 Marzec 2007, 17:21 ]
Aha iglica (ma 4 rowki) jest wlozona na drugi rowek od dolu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 7:42 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 06, 2007 2:00 pm
Posty: 100
Miejscowość: Sterkowiec
odepnij sobie ta rure od filtra powietrza :) w/g to to :) tez mialem kiedys takie objawy jak Ty i to pomoglo :) jak pomoze to albo wypierz albo kup nowy filtr :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Slaby simek:/ Help

luk333

2

1744

Śro Paź 24, 2007 8:06 am

luk333 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ciągnie na sprzęgle.

Maka_91

9

3761

Śro Kwi 30, 2008 4:10 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie ciągnie na wysokich

Mozgi

10

2726

Pon Cze 02, 2008 5:23 pm

Mozgi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [027] Sprzęgło nie ciągnie.

Sk@tty1

13

3842

Czw Lis 13, 2008 11:30 pm

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów cross nie ciągnie

robertkoza333

3

1927

Pon Wrz 13, 2010 6:20 am

Majonez Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 93 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 20 Queries | GZIP : Off ]