Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 19, 2025 4:52 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 10:58 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
vorbis, własciwie to jeszce nic :) Tyle ze pół silnika to nowe części :D Cylinderek tuningowy to podstawa, jeszce nie dotarty i skrócona górna część tłoka o 1mm. Reszta jest poprostu nowa. Stare zostały tylko kartery i tryby :P

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 11:13 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
Nie chce sie chwalić czy coś, ale niewiem czy palenie gumy na asfalcie z zębatką 13 to tak wiele. Na moim starym silniku ogarek tez palił gume na asfalcie bez problemów na zębatce 13. Ta moc zawdzięczał tylko staremu cylindrowi oryginalnemu po 1 szlifie. Teraz kuzyn zrobił remont swojego silnika i założył ten cylinderek i jawka ma tyle samo mocy lub więcej nić wtedy moj ogar. Mówie odrazu w cylindrze nic nie było przerabiane, ale jest on oryginalny czeski po 1 szlifie. Sorka za OT :PP


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 9:54 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
a niech mi ktoś powie teraz czy jak bym już założył ten profesjonalny :) zawór membranowy , uciął górną część tłoka na tyle żeby otwór nigdy się nie zamykał to czy wielkość skrzyni korbowej nadal ma znaczenie? przecież i tak do cylindra wleci tyle mieszanki ile cofnie się tłok i wypchnie jej ze skrzyni korbowej...

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 10:12 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Przy mniejszej objętości skrzyni korbowej wzrośnie ciśnienie sprężania w tej skrzyni.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 10:16 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
no niby tak,ale chyba niewiele nie? no i może w takim razie lepiej nie obcinać górnej części tłoka bo wtedy pojemnośc skrzyni korbowej wzrośnie o przestrzeń aż do membrany... ? a przecież czy górna częśc bedzie obcięta czy nei to nie powinno mieć znaczenia, bo dopływ mieszanki zamknie sie w momencie gdy tłok będzie w GMP i górny płaszcz tloka nie ma tu już nic do gadania :) skrzynia korbowa napełnia się tylko dopuki tłok posuwa sie w kierunku świecy i niezaleznei czy będize obcięty czy nie, napełni się dtakiego samego cisnienia jakie jest po obu stronach membrany. Tyle tylko na plus przy obcięciu tłoka,ze to zmniejszy jego masę...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 10:23 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Jak założysz dobre wypełnienie skrzyni korbowej to da to jakiś sensowny przyrost ciśnienia sprężania wstępnego, a co za tym idzie wzrost ciśnienia sprężania w cylindrze.
Przy membranie faktycznie rozrządem steruje już membrana a nie płaszcz tłoka.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 10:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
mandos napisał(a):
Przy membranie faktycznie rozrządem steruje już membrana a nie płaszcz tłoka.


i właśnie dlatego teraz zastanawiam się czy go obcinać czy nie... obcięcie zmniejszy znacznie masę,ale zwiększy objętość skrzyni... co jest bardziej opłacalne??

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 11:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Ja bym nie obcinał. Po obcięciu zmieni się także rozkład mas t temperatur w tłoku.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 6:19 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
zależy ile chcesz obciac. tak 2-3mm mozesz skrócic górną nózke i bezdie bambocha. kiedys nawet dolna skróciłęm o 2 mm

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 7:19 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 08, 2007 7:55 pm
Posty: 23
Miejscowość: konotop
jak mamy załozoną membranę to mozemy w tłoku od jawki wyciąc takie otwory co na zdięciu http://www.agmot.pl./polecamy/21920.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 8:41 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
wojtek 16, no nie głupie :) a ile można max obciąć dolną nóżkę żeby wydech nie otwierał sie od strony karteru? Bo można by w takim razie zrobić takie nacięcie wzdłuż tłoka z góry i dla równowagi tyle samo obciąć dolną nóżke dla równowagi. Co nie? choć w sumie i tak wydaje mi sie to zbędne jednak... głównei chodzi mi o odchudzenie tłoka,ale jeśli znowu miałoby to zmienić środek ciężkości całego wału to chyba nei ma sensu.

ps, a jak wyważany jest wał? srodek ciężkości jest na jego osi razem z założonym tłokiem czy bez niego??

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:02 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 08, 2007 7:55 pm
Posty: 23
Miejscowość: konotop
wał jest wyważany z samym korbowodem bez tłoka a te wycięcia mają być tylko od strony kanału dolotowego i nie chodzi tu o to aby odchudzić tłok a o to zeby był dłuzszy czas otwarcia okna dolotowewgo co zwiększy moc

[ Dodano: 27 Maj 2007, 09:06 ]
i wtedy nie musimy obcinać nóżki tłoka ale możemy ją obciąc o jakieś 3mm i dodatkowo wyciąć te dziury ale wtedy też mozemy podciąć nóżkę tłoka o 1,5mm od strony wydechu wtedy nadal tłok będzie zamykał wydech a wpłynie to na wyzsze obroty silnika


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:08 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
wojtek 16, ale mając membranę, czas otwarcia okien przez tłok nie ma juz żadnego znaczenia, bo nie tłok steruje tylko membrana ilością wpływającej mieszanki. Czyli mniejsza masa tłoka nie powinna być problemem na wale, więc przyczyni się to tylko do wzrostu mocy :)

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:38 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 08, 2007 7:55 pm
Posty: 23
Miejscowość: konotop
otwarcie okna dolotowego nie ma znaczenia w tym przypadku można podciąć tłok ale najlepiej podciąć 2-3mm i zrobić ate otwory ale podcinanie tłoka od strony kanału dolotowego nie powinno przekroczyć 1,5mm bo wtedy mieszanka z skrzyni korbowej będzie uciekała do wydechy bo okno wydechowe nie będzie zamknięte i moc spadnie

[ Dodano: 27 Maj 2007, 09:39 ]
nawet nie zaleca się podcinania tłoka od strony wydechu ale można lekko aby zmniejszyć jego masę


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 1:00 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Cytuj:
nawet nie zaleca się podcinania tłoka od strony wydechu ale można lekko aby zmniejszyć jego masę


dlaczego? moim zdaniem tlok powinien byc symetryczny... a od str wydechu od konca nozki do okna jest ok 5 mm a to juz dosc sporo

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Membrana w 027

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 11, 12, 13 ]

MVVS

193

90906

Czw Lut 03, 2011 7:42 pm

Sosek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co to membrana ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Damianooosik

34

41835

Wto Sie 07, 2012 9:38 pm

Artur1983 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4/3+membrana+g20

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kubagliw

21

10902

Śro Paź 20, 2010 5:03 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4 + membrana itp.. w 223

Sopel234

14

6581

Wto Lut 21, 2012 8:36 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Membrana inaczej

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

R-Man

19

11051

Nie Maj 25, 2008 8:14 pm

Z3US Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]