Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:46 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Porysowany cylinder
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 8:42 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 10:32 am
Posty: 40
Miejscowość: Zduńska Wola
witam, wczoraj sciagnolem cylinder i okazalo sie za jest w srodku porysowany, co mam zrobic czy moge go zalozyc i jezdzic czy oddac do szlifu, jest to cylinder 55(60)?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 8:43 am 
Jeśli rysy są duże musisz oddać cylinder do szlifu.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 10:26 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Można jeździć, po warunkiem że rysy nie są zbyt głębokie, bo w przeciwnym razie będzie uciekała kompresja, przez co motor będzie słabszy.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 10:42 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 29, 2006 8:31 am
Posty: 397
Miejscowość: Stanowice
A jak jejzdziłes na nim to był słaby pod gurki czy normalny jezeli normalny to moim zdaniem nie trzeba przynajmniej na razie szlifowac

_________________
------tuning wizualny 40%-----
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą :),
Moja maszyna
**Ogara niema ale w mojej pamięci POZOSTANIE!!**


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 10:50 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 10:32 am
Posty: 40
Miejscowość: Zduńska Wola
Rys jest sporo i jak przejade paznokciem co czuje ze sa głębokie to chyba oddam do szlifu.

_________________
Zobacz Zobacz to na własne oczy!!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 10:58 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 29, 2006 8:31 am
Posty: 397
Miejscowość: Stanowice
najgorsze z tego wszystkiego jest docieranie:)

_________________
------tuning wizualny 40%-----
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą :),
Moja maszyna
**Ogara niema ale w mojej pamięci POZOSTANIE!!**


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 11:18 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 10:32 am
Posty: 40
Miejscowość: Zduńska Wola
noo, a jaki oddam do szlifu cylinder to tlok tez musze nowy kupic??

_________________
Zobacz Zobacz to na własne oczy!!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 11:24 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 29, 2006 8:31 am
Posty: 397
Miejscowość: Stanowice
tak tłok do ogara kosztuje około 15 zł :)

_________________
------tuning wizualny 40%-----
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą :),
Moja maszyna
**Ogara niema ale w mojej pamięci POZOSTANIE!!**


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 11:32 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 10:32 am
Posty: 40
Miejscowość: Zduńska Wola
a jeszcez jedno mam do was pytanie jak powinny byc ustawione tarczi sprzegła () czy (( czy tak )) chodzi mi o te zeby jak maja byc ustawione.

_________________
Zobacz Zobacz to na własne oczy!!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 11:45 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 29, 2006 8:31 am
Posty: 397
Miejscowość: Stanowice
nie zabradzo rozumie pytanie ale jest tak blacha z dziurami--->tarcza-->blaszka--->tarcza, jezeli o to chodiz a jezeli nie to niewime ;p :)

_________________
------tuning wizualny 40%-----
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą :),
Moja maszyna
**Ogara niema ale w mojej pamięci POZOSTANIE!!**


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 12:54 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 10:32 am
Posty: 40
Miejscowość: Zduńska Wola
chodzi mi o to jak powinny byc ustawione te tarczki, bo te zeby sa w jedna strone wykrzywione i nie wiem jak one powinny byc ustawione czy maja sie schodzic do srodaka czy powinny byc przekrzywione do karterow czy w druga strone obrazowo to wyglada tak mniej wiecej tak (( lub )) lub ()


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 1:41 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 9:54 am
Posty: 172
Miejscowość: Lubliniec
maja byc tak () :P

_________________
Moje maszynki http://polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar ... ,205/20832


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 3:04 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Cze 16, 2007 9:13 pm
Posty: 1
Miejscowość: Laski
jeżeli rysy wcylindże te rysy nie przekraczają o,1 mm to kup pierścienie na wienkszy szlif i zaplikuj je powinno być dobrze

_________________
!!!!!Wytrzewiać sierściuchy!!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 6:34 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Mar 24, 2007 1:52 pm
Posty: 66
Miejscowość: Okolice Łodzi
nie szlifuj cylindra bez sensu ........przede wszystkim stwierdz czy jest słaby czy nie jeśli ma siłe to nie warto szlifować ...........


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 9:25 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 10:32 am
Posty: 40
Miejscowość: Zduńska Wola
Dzięki wam wszystkim za pomoc. Pozdro

_________________
Zobacz Zobacz to na własne oczy!!!


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów porysowany tłok !

kewin

8

2495

Pią Mar 28, 2008 6:38 am

Kubik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Porysowany tłoczek do wywalenia???????/

KARP

3

1245

Czw Sie 23, 2007 8:00 am

Womax Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Silnik 223] Cylinder a cylinder

housemdt

6

2474

Pią Wrz 23, 2011 2:27 pm

housemdt Zobacz ostatni post

Brak nowych postów CYLINDER

jankes

6

2851

Czw Cze 22, 2006 9:26 pm

Ziomus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder

wyspa

10

3137

Wto Mar 27, 2007 9:47 pm

wyspa Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 80 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 20 Queries | GZIP : Off ]