Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:29 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2007 9:37 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 5:06 pm
Posty: 2
Miejscowość: Dębe koło Czarnkowa
Michal200 daj mi znac jak dasz opis tego wynalazku na forum.

_________________
Gdy gazuje gdy wciskam sprzęgło i przedewszystkim gdy zmienia bieg wtedy czuję że jade. 3 najlepsze rzeczy w moim życiu to motorynka simson s51 i ogar 900


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2007 9:51 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
DxV, podtlenek azotu działa troszeczkę inaczej, aczkolwiek też chłodzi mieszankę, w 2 suwie nie polecam za bardzo chłodzić mieszanki, może się to skończyć pękniętymi pierścieniami (rozgrzany silnik + zimy gaz)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2007 10:03 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Wrz 24, 2007 10:07 pm
Posty: 59
Miejscowość: Pwo
Olo, możliwe. Ale widziałem kiedyś Nitro w Crossie ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2007 10:13 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
w crossie jak najbardziej, ale silnik jawki nie jest tak wytrzymały...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2007 10:41 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Wrz 24, 2007 10:07 pm
Posty: 59
Miejscowość: Pwo
aha no cóż to tylko motorower, ale bym chciał widzieć takiego ogara z nitro ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 27, 2007 8:09 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
To raczej niemożliwe :) Ciekawi mnie ten pomysł z czystym tlenem :D

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 27, 2007 10:08 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 4:53 pm
Posty: 34
Miejscowość: Wrocław
No dobra widzę że trochę jest tu montlik pomogę ponieważ bawię się z autami gaźnikowymi jeśli chodzi o tuning mechaniczny 4 lata .
1.Podtlenek azotu czyli n2o to gaz który nie jest palny!lecz do czasu kiedy się go rozpręży z np. butli z nitro rozkłada się na tlen i azot a tlen wspomaga reakcje a azot jest dopalaczem.
to tyle co do teorii.
2.W aucie z tym gazem od zapalniczek to częściowo prawda osobiście sie spotkałem z kilkoma żeczmi właśnie z tą sytuacją po pierwsze nigdy nie psikamy go gdy stoi to szkodzi silnikowi po drugie musi być zrobiony dolot dynamiczny(dla tych co nie wiedzą jest to rura skierowana przed atrapę auta w naszym przypadku bym dał na bok aby łapał powietrze i im szybciej jedziesz tym tak powiem mocniej go uturbiasz i wtedy psikasz ten gaz i masz wreszcie kopa sporego racze dać rurę tam gdzie pasażer daje nogi i doprowadzić tam jak największej średnicy rurę i wokół wlotu rury zrobić tzw.lejek kutry będzie wyłapywał więcej powietrza.
3.Teraz opisze jak prawidłowo powinno to wyglądać jak zrobiłem to u siebie i rzeczywiście kopniak niezły choć lepszy jest plak 98@ nitro a wiecie co się dzieje już z nitro po rozprężeniu:
-Kup wd-40 x2
-Plak ,lub gaz do zapalniczki
-Zrub dolot dynamiczny
-Kup kurtki twardy wężyk
-Kup chęci
Tak na początek składamy dolot ale nie zakładamy lejka później z jednego wd 40 wyciągnij tom rurkę małą i wsadź przy wlocie powietrza i później sprobuj upchnąć lejek rurka i lejek muszą być obok siebie wylot lejka nie może być mały musi być tak aby mieścił się ledwo do rury ,już jak mam y zrobiony dolot lejek wsadzony i rurka od wd40 zakładamy twardy wężyk na rurkę wd 40 i zaciskamy lub sklejamy rurkę do wężyka następnie sklejamy rurkę drugą z wd 40 razem z tym górnym czymś co się naciska aby psiknęło i zakładamy to na gaz do zapalniczek lub plak rozpędzamy się do min 40 ,37km/h i psikamy efekt na 100% odczuwalny!Sorki że tak chaotycznie to napisane ale się spieszę!

[ Dodano: 27 Wrzesień 2007, 11:09 ]
Image

[ Dodano: 27 Wrzesień 2007, 11:10 ]
Kto chce dostanie to na emaila

[ Dodano: 27 Wrzesień 2007, 11:11 ]
To co sądzicie o moim pomyśle na pewno się sprawdzi gwarantuje to!Sprawdzone

_________________
Grzesiek


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 27, 2007 11:07 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Grzesiek12 napisał(a):
tlen i azot a tlen wspomaga reakcje a azot jest dopalaczem.
sciema tlen wspomaga spalanie a azot to nie zaden dopalacz tylko przy rozpręzaniu schładza mieszanke dzięki czemu ma miejsza objetość i wiecej jej sie dostaje do cylindra a wiecej mieszanki +wiecej tlenu = wiekasze bum :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 27, 2007 11:13 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 4:53 pm
Posty: 34
Miejscowość: Wrocław
Możliwe tak bardzo nitrem się nie zajmuje

[ Dodano: 27 Wrzesień 2007, 12:16 ]
Z tego co widzę podawanie tylko tlenu grozi rozsadzeniem silnika w końcu azot to chłodzi a tlen w reakcji spalania może nie wiem czy to do końca prawa ale osiągnąć do 500stopni celcjusza.

_________________
Grzesiek


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 27, 2007 2:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
o temperature bym sie nie martwił i tak spaliny pewnie są cieplejesze po podaniu samego tlenu jak dlamnie nic sie nie powinno stać tyle ze dostanie kopa ale jak złapie wyzsze obroty to sie bedzie szybciej grzał i wtedy moze być problem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 27, 2007 8:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Musze spróbować :D tak jeszcze nie zrobiłem

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 27, 2007 10:26 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
1. Więcej tlenu nic nie da, jeżeli nie dostanie więcej paliwa. W instalacjach na podtlenek dodatkowo steruje się dawką wtrysku lub montuje dodatkowe wtryskiwacze.
2. więcej paliwa i więcej utleniacza to wyższa temperatura spalania, wiec tu też może być problem.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 28, 2007 4:11 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 4:53 pm
Posty: 34
Miejscowość: Wrocław
Ale jesli ktoś opisał ze mu sie dławi to potrzebuje powietrza

_________________
Grzesiek


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Nitro xD

Adrians

2

1360

Śro Lis 28, 2007 5:28 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.061s | 21 Queries | GZIP : Off ]