Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Gru 02, 2025 6:01 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: kłopot z mieszanką
PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 10:05 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Lis 15, 2007 9:45 pm
Posty: 2
Miejscowość: sępólno
Mam problem. Zrobiłem kapitalkę przy moim komarku ale nie mogę cieszyć się jazdą ponieważ po remoncie coś mi zapycha dysze i komar staje. Po oczyszczeniu jedzie ale tylko 500 m i znów staje. Nie mam pojęcia co to może być. bak czysty, kranik, nowy wężyk. Podejrzewałem paliwo ale wszyscy przecież na nim jeżdżą. Jakaś biała kaszka w paliwie jakby olej się ważył. Ja jeżdżę na oleju Lux 10. Myślę sobie może przeoczyłem coś w gaźniku ale próbowałem na trzech i nic. Może ktoś z was miał podobny problem? pomocy! Z góry dziękuje za odpowiedzi.


Ostatnio edytowany przez szymonktoś, Sob Lis 17, 2007 2:37 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 17, 2007 2:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
Boże..kto w dzisiejszych czasach jeździ na lux??kup mixol nie sorry mixol to dopiero g****kup olej z orlena taki czerwony jakiś syntetik 10zł a dużo lepsze osiągi i lepsze smarowanie lux to stary olej jak moja babcia weź go wyrzuć...lub spal go.


Ostatnio edytowany przez CharcikX, Sob Lis 17, 2007 2:38 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 17, 2007 2:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
szymonktoś, Wygląda na to że zrobiłeś za bogatą mieszankę. Dolej do baku czystej benzyny, lub nalej świeżej z odpowiednią proporcją.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 10:33 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 28, 2007 6:05 pm
Posty: 6
Miejscowość: PUŁTUSK
ja nie pamiętam w swojej karierze żeby ktoś jeździł na luxie g*no to dopiero musi być ;( kup stihla 6 zeta 100 ml poczujesz różnice.


Ostatnio edytowany przez adrianek1161, Nie Lis 18, 2007 5:04 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 11:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Gru 02, 2007 9:31 pm
Posty: 10
Miejscowość: sępólno
dzieki


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 10:43 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 22, 2007 7:47 pm
Posty: 9
Miejscowość: Poznań
Zainwestuj w filtr paliwa i mieszanki nie rób za bogatej Sthilla nie polecam bo pierścienie wysiadają po dłuższej jeździe na początku będziesz zadowolony a przejedziesz jakieś 1000km na tym oleju i zmienisz zdanie. Najlepiej Mixol jest bardzo dobry jak i tani sam na nim jeżdżę i nie narzekam. Dysze pamiętaj czyść sprężonym powietrzem nigdy nie przekuwaj czymś ostrym. :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: olej
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 12:44 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Moje oleje stosowane od zakupu: najpierw: Orlen 2T (czerwony),-||-, Lux 10 ;/ , Mixol ;/ , potem same 2T. Lux i Mixol to najwyżej do smarowania łańcucha w rowerze albo na podpałkę w piecu. Oczywiście żartuje, ale 2T ja uważam za najlepszy. Nie próbowałem innych.

[ Dodano: 5 Styczeń 2008, 13:49 ]
Grandezz napisał(a):
nigdy nie przekuwaj czymś ostrym. :-)


Ja dysze czyściłem szpilką założoną na wiertarkę i na niskich obrotach wymiatałem. Powiększyła sie <rotfl> . potem szmatka na szpilkę i wszystko ładnie wyczyściłem. Powiecie pewnie, że jestem głupi, ale przy nieostrożnym obchodzeniem się z tą robotą można się skaleczyć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 1:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
mmateuszzz napisał(a):
Ja dysze czyściłem szpilką założoną na wiertarkę

Nie wiem czy się mam śmiać, czy pogratulować głupoty spulany

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 3:01 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Jacek-J129, ja wiem, że jesteś na pewno bardziej doświadczony w motoryzacji, ale ja postępuję tak jak uznaję. Przepraszam, ale nie chce mi się tracić kasy na zegarmistrza, aby rozwiercić dysze <spoko> . Trzeba sobie radzić.

PS. Nie kłócę się. ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 3:08 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
mmateuszzz, nie chodzi o to... o czym Ty myslisz... lecz o to że rozkalibrowałeś dysze :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: trudno
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 3:12 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Ja tak zrobiłem. Podajcie mi przykład przedmiotu, który można zamontować do wiertary tak aby rozwiercić dysze. Ja wybrałem szpilkę. Zobaczę w tym tygodniu jaki będzie efekt.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 12:35 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
U zegarmistrza byś za to zapłacił kilka złotych. Jak byś dobrze zagadał to za darmo by to zrobił.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: wreszcie
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 9:38 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Magnum 200, ja wiem, że zegarmistrz robi takie rzeczy, ale jak to się mówi: Raz kozie śmierć <piwo> . Jak mój sposób nie wypali, to mam zapasowe dysze i najwyżej dam do tego zegar-bota :D . Nie będę więcej się sprzeczał. Jak się uda, to się uda. <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 1:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Dobra koniec tego OT.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 07, 2008 4:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 06, 2008 10:30 pm
Posty: 11
Miejscowość: Nowy Staw
kup sobie valvoline

[ Dodano: 7 Styczeń 2008, 15:16 ]
a dymi ci mocno z wydechu ?? jesli tak to za duza mieszanka dolej czystej bezyny wtedy powinno byc normalnie. tez to mialem

_________________
Nie wazne przy czym sie stoi , wazne jak sie tym jezdzi !!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Kłopot z 019.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Maka_91

16

5342

Śro Wrz 03, 2008 3:56 pm

kamcio00123 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Instalacja 6V- Kłopot.

P-men

3

2241

Pon Lis 26, 2007 8:08 pm

Womax Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Światła działają ale kłopot ze zmianą

sauroon

9

3694

Czw Kwi 27, 2006 6:35 am

Jaco999 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Mam kłopot z zeskrzynią biegów ogarze200

Łukasz112

1

1330

Czw Lis 22, 2007 8:21 pm

mlodyellow Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Mieszanka

Mateusz210

12

4028

Czw Lip 26, 2007 10:08 am

yazimoo Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 21 Queries | GZIP : Off ]