Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 5:35 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 22, 2006 7:20 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
opór w tych przerywaczach robi bardzo wiele a jesli podłaczysz pzrerywacz 12v do instalacji 6v to nie jest powiedziaen zę zadziała

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 22, 2006 2:35 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Mar 08, 2006 6:36 pm
Posty: 19
Miejscowość: Francja
Nie zadzialal jesli to by bylo przerywacz elektroniczny....Ale jak to bimetal chyba dobrze ?
Sprobuje to i zobacze jak bedzie...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 22, 2006 10:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
Ludzie ludzie!
Fredi dobrze kombinuje z tym przerywaczem! zwykły przerywacz to nic innego jak bimetal czyli kawałek metalu który się nagrzewa i wygina. to czy się nagrzeje to zależy od tego jaki prad będzie płynął przez ten bimetal i NIE zależy to od napięcia pracy tylko od przepływającego prądu! a to czy podłączysz go pod 12V i 42W czy pod 6V i 20W to prąd i tak będzie prawie taki sam! więc ja sądzę i wiem że to wypali <ok> <ok>

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 6:25 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Mar 08, 2006 6:36 pm
Posty: 19
Miejscowość: Francja
No wiedzialem ze bedzie dobrze dobrze :D:D:D Dzieki Artizzz :P chociaz ktos sie ze mna zgadza tutaj :P
Czesc kolego !! i pozdro dla wszystkich !!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 8:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
jak już psiałem pod koniec po dłuzszych przemysleniach niepokił mnie tylko fakt 12v przeywacza przy 6 v ale skro działa to gratuluje

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 29, 2006 2:29 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Gru 05, 2005 8:14 pm
Posty: 128
Miejscowość: GLIWICE
Błąd masz na schemacie!!źle z mostkiem prostowniczym połączyleś.Tu wrzucam poprawioną wersje schematu(według mnie moja powinna działać;)Pozdrawiam!!aha i ta cewka co jest u mnie polączona z prostownikiem, to ona niemoze z masą stykać!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 29, 2006 8:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Mar 08, 2006 6:36 pm
Posty: 19
Miejscowość: Francja
No faktycznie...w samochodzie tak jest zrobione, od razu do masy nie idzie. Na poczatku tez chcialem tak zrobic a w koncu zmienielem decyzje :P . Dzieki ze napisales :) teraz jestem pewien jak trzeba robic :)
POZDRAWIAM serdecznie


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 2:11 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Gru 05, 2005 8:14 pm
Posty: 128
Miejscowość: GLIWICE
no to był Twój błąd,i by wtedy niedzialalo,bo diody przewodza tylko w jedną strone a z cewki masz prąd zmienny,dlatego raz by przewodziło a raz nie.

_________________
Szykują sie zmiany...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 16, 2007 10:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 08, 2006 9:58 pm
Posty: 126
Miejscowość: KleszczÃłw ŁĂƒłdzkie
jeśli pozwole sobie o coś spytac. W silniku 023 są 2 cewki i każda daje 6V?

_________________
Dlaczego w "Pojazd:" nie ma jawy 350TS?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 16, 2007 10:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
2 cewki świetle i każda daje 6V =tak

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 18, 2007 3:07 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 08, 2006 9:58 pm
Posty: 126
Miejscowość: KleszczÃłw ŁĂƒłdzkie
a jak je inaczej podłącze to dadzą 12V?

_________________
Dlaczego w "Pojazd:" nie ma jawy 350TS?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 18, 2007 3:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
inaczej znaczy szeregowo,bo fabrycznie są połączone równolegle

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 18, 2007 4:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Na jednym z forum zapodałem schemat (mojego autorstwa), ale nie sprawdzony. Cewka zapłonowa jest jak w ogarze 200, a w iskrowniku 3 cewki świetlne połączone szeregowo. A tu dodaje dokładny opis:

Za prostownikiem dałem regulator napięcia LM7808, który ograniczy podawane napięcie na akumulator do około 7,5V (powinien 8V ale tak nie da rady...). Za tym kondensator 1000uF, który zmniejszy wahania prądu. Oczywiście zwiększyłem "pojemność" prostownika na 8A (aby się nie przegrzał). Prostownik i LM7808, najlepiej przykręcić do radiatora, dla poprawy chłodzenia i wydajności.


http://img228.imageshack.us/my.php?imag ... newnc2.jpg


Prośba do Artizzz'a:

Artizz czy takie połączenie da radę ładować??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 19, 2007 12:09 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
Artizzz odpowiada ;)
takia instalka nie ma prawa bytu :/ oto wyjaśnienie (zakładamy że magneto faktycznie ma moc 30W):
po pierwsze nie zastosowałbym stabilizatora napięcia w takim wykonaniu do ładowania aku. stabilizator LM7808 ma wydajność prądową bodajże do 1,5A, od biedy do ładowania aku wystarczyłoby. Ale według schematu on ma zasilać również zapłon i światła!! =XawiD=, mam nadzieję, że się pomyliłeś;)
Napięcie 8V jest za duże - powinno ono wynosić ok 7V, kondensator jest niepotrzebny - jego rolę spełni akumulator. Pozatym na niskich obrotach ładowania w ogóle nie będzie, a stabilizator wprowadzi tylko niepotrzebne straty :/ najlepiej więc w ogóle się go pozbyć.

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 19, 2007 12:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
No dobra, a ta ma "prawo bytu"??:


http://img440.imageshack.us/my.php?imag ... widle5.jpg

Tu jest "prawie" to samo, tyle że 2 cewki są połączone szeregowo, a jedna.... osobno :).


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Akumulator bez ładowania a kierunkowskazy

martyn

4

1925

Śro Lut 27, 2008 9:52 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar205]Kierunkowskazy i akumulator

Koki

7

3271

Pią Lut 13, 2009 8:08 am

Koki Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak podłączyć kierunkowskazy do Ogara 200?

mechanik001

1

2039

Sob Sie 29, 2009 4:42 pm

Matej Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Akumulator Kadet

kuba848

13

4094

Czw Sie 10, 2006 9:47 pm

prezes Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. motorynka, kierunkowskazy

hubert723

5

2061

Pon Sie 13, 2007 8:01 pm

hubert723 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 35 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.061s | 21 Queries | GZIP : Off ]