Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:58 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Czy możliwa jest podwójna instalacja? Oraz zasialnie obrotka
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 7:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Witam! Czy możliwe jest, że w simsonie mam tak zrobione, że aku i kierunki na 6v, a światła na 12v? Pytam, bo nie mam żadnego miernika, żeby u siebie sprawdzić, a sprzedający tak powiedział. Chodzi mi, czy technicznie jest to możliwe. Druga sprawa, mocno związana z tematem, to zasilanie obrotomierza. Mam założony obrotomierz od poloneza, zasilany z baterii 9v. Wszystko działa, tylko szkoda kasy na bateria. I chodzi mi o to, że jeżeli mam światła na 12v, to mogę zasilać obrotek spod zasilania świateł, a nie z magneta? Oczywiście wiem, że trzeba by było zastosować mostek prostowniczy... Tylko jaki?? A więc najpierw odpowiedzcie na moje pierwsze pytanie, a wtedy kupię miernik uniwersalny i mostek prostowniczy, taki jak mi polecicie... Pozdrawiam!

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 8:05 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
mikolaj211, i co... ładuje CI aq prądem 12v.... Już by go dawno załatwiło.. W/g mnie nie możliwe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 8:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Nie... Chodzi o to, e np. cewka od ładowania aku jest na 6v, a świetlna na 12v. Czy takie coś jest możliwe...

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 9:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
mikolaj211 napisał(a):
Czy możliwe jest, że w simsonie mam tak zrobione, że aku i kierunki na 6v, a światła na 12v?

Możliwe bo sam tak miałem, ale świeciły kiepsko.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 11:23 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
mikolaj211 napisał(a):
a światła na 12v
Mozliwe, ale wtedy masz tylko lampy na 12v, a zapłon i reszte na 6v.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 7:17 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
możliwe widziałem cos takiego juz xD

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 7:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Jest możlie, jak chcesz zasilać obrotek z pod świateł to jest troche bez sensu nie lepiej zrobić 12V instalacje i zrobić do porzadku jak sie nalezy ? Czy nie masz kasy, jak chcesz z pod swiateł puscic to nie wiem jak to sie bedzie sprawowac. Jak masz aku 6v i zarówki 12V to słabiej świecą, i pozatym tylko natezeniem pradu sie chyba instalacje róznią 12V i 6V no i tym ze w 6V przeważnie były tyrystory i czerwone magneta a w 12V mostek gertza elba i czarne magneto. Tylko tak moge pomuc nie wiadomo czy cos nie jest pozmieniane.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 12:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Troche tu niektórzy namieszali w temacie.
Po pierwsze światło przód nie ma nic wspólnego z akumulatorem więc może być na 12V a reszta na 6V. Nie jest prawdą że jak tak masz to będzie słabiej świecić. Obrotomierz nie może być zasilany prądem z cewki świetlnej, gdyż to napiecie jest zmienne wraz za wzrostem prędkości obrotowej silnika. Musisz mieć albo przerobić obrotomierz pod 6V, albo tak jak ktoś wcześniej napisał przerobić instalacje (czyli cewke ładowania, aku, żarówki do kierunków, przerywacz ew ELBA jak masz) na 12V.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 2:45 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Pumba92 napisał(a):
6V przeważnie były tyrystory i czerwone magneta a w 12V mostek gertza elba i czarne magneto
Mój kumpel miał 12V i czerwone magneto (od Elektronika).

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 3:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
A jakiś stabilizator napięcia??

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 9:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
mikolaj211, jak chcesz zrobić jak pan Bóg przykazałto zrób ładowanie 12V. Czyli cewka ładowania Elba ale chyba masz elbe i akumulator 12V.

Magnum 200, jak miał 12V elektornik to mógł miec czerwone bo magneta są podzielone na z krzywką i bez krzywki. Bez krzywki elektronik z krzywka platyniarz. Seryjnie czarne 12V czerwone 6V. Jak nikt nic nie zmieniał to tak powinno być.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 5:34 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
A kto wie jak przerobić obrotek 12V ( od poloneza taki http://allegro.pl/item293162710_licznik ... lonez.html , właśnie kupiłem ) na 6V tak aby go zasilić z akku 6V?? Bez sensu jest go zasilać małą bateryjką 12V i wymieniać co dwa tygodnie:/ Proszę napiszcie kto wie:)

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 7:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Wogóle sie da bo to chybas trzeba by było to i owo z płytki wylutować tam i wsadzić coś innego. Tak mi się wydaje.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 8:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Było na forum sto razy. Sprawdź poradniki to dowiesz się jak przerobić obrotomierz.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 9:14 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Poradniki?? Czyli co?? Szukałem na forum ale nie ma takiego postu w którym, by było opisane jak przerobić zasilanie na 6V w okrągłym obrotomierzu od poloneza. Może mi ktoś dać jakieś linki lub napisać?? Będę bardzo wdzięczny:):):)

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. GDY JEST ZIMNA- przez jakieś 3 minuty jest bardzo słaba

cielak92

9

3096

Śro Maj 21, 2008 10:14 pm

Leszczu5000 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] JEst iskra, jest paliwo, cieknie z tłumika nie odpala

kmisnik

7

3813

Wto Sie 18, 2009 11:12 am

kmisnik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023]Iskra jest, paliwo jest(świeca zalana) i nie pali

Majonez

10

4952

Pon Wrz 13, 2010 8:31 pm

Majonez Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [chart] Jest iskra, jest paliwo, ale niepali.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

krzysiuslapa

22

7463

Wto Paź 07, 2008 6:40 pm

Wojtek400 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kierunki oraz stop

Cyprus

10

4663

Wto Paź 04, 2005 9:53 pm

Cyprus Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 88 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]