Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 22, 2024 1:31 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Ale to gościu który ci sprzedawał tak powiedział czy sprawdzałeś?? 68 czeska miała wcięcie na śrubokręt i główkę na klucz podajże 7 czy 8 i wybity nr dyszy. Polskie maja okrągłą główkę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:45 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
sprawdezilem i mam polska dysze


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
sprwawdz ustawienie ukl. zaplonowego moze byc zle ustawioy jak wszyscy wiemy na trojce idzie najwieksze obciazenie na silnik moze byc zla szczelina lub zla przerwa na swiecy sprawdz tez wyprzedzenie zaplonu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:47 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
skoro mi pali na kopa to chyba dobrze nie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
nie poniewaz na luzie nie masz obciazenia silnika a na trojce masz i to spore dlatego na 70% jest to wina zaplonu wymien styki chyba ze masz nowe i wymien swiece na F80 lu F75S


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
styki czyli platyny? mam f80 ale duzo juz na niej pojezdzilem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 10:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
styki to taki mechanizm gdzie ustawiasz szczeline tak nawiasem to ciekawy temat bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem i nic wiecej ci chyba nie poradze


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 10:21 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
ile takowe kosztują? mogą byc takie jak są w polskim silniku 023?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 21, 2006 3:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Muszą być do silnika jawki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 21, 2006 3:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
wiem ze to droga sprawa kupic caly iskrownik ale styki cos 40zl chyba


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 21, 2006 5:12 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Przerywacz kosztjue 8-12zł w zależnosci od sklepu. Jak dwa lata temu kupowąłem to zapłąciełm 11,50zł. Oryginalny czeski, moze dlatego przez dwa lata go nie ruszałem:P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 9:11 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
kupiłem przerywacz i nic to nie dalo. jezdzi jak jezdzil


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 9:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
kurcze najlepiej rozbier caly silnik i sprawdz czy cos w srodku nie poszlo


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 11:21 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Zaczys napisał(a):
kurcze najlepiej rozbier caly silnik i sprawdz czy cos w srodku nie poszlo

Skoro ładnie odpala to nic w silniku nie poszło.
Słuchaj kumpel miał podobny problem.Oryginalnie są 2 cewki na światło podłączone i 1 na zapłon.Ja zawsze miałem na odwrót czyli 2 cewki na zapłon i 1 na światło fakt że światło było słabsze (ale było :D).2 cewki dają lepszą iskrę i przy mojej maszynce to pomagało.Próbowałeś coś z tym paliwem robić ? zwiększałeś dopływ ??

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 11:45 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
iskre mam dobrą, paliwo regulowalem, zaplon ustawialem... a jak te cewki polaczyc?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Dziwne zachowanie silnika

gotham

9

2890

Pią Sie 29, 2008 11:09 am

gotham Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] Dziwne zachowanie....

scorpionKing

7

2974

Pon Wrz 29, 2008 8:02 am

scorpionKing Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Dziwne zachowanie, brak mocy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

_Maciej_

17

7208

Nie Wrz 09, 2007 4:55 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów muli na trójce

Kermit

2

1862

Pon Gru 04, 2006 9:00 pm

Kermit Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet 50T-1] Słaby na trójce.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Maxboy133

16

4831

Sob Sty 31, 2009 11:45 am

wasil0915 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]