Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 02, 2024 7:57 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 19, 2006 2:07 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
na najwyzszym zabku jezdzil dobrze zaraz po remoncie. ostatnio jeszcze pojawil mi sie taki proglem ze jak dodam gazu na full to zwalnia jakby sie zalewal.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 19, 2006 2:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Spróbuj porególować gaźnik,jeśli się na tym nie znasz zleć to komuś kto się zna.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 19, 2006 3:34 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
mogloby to byc spowodowane dyszami? bo wymienilem...

[ Dodano: 19 Grudzień 2006, 16:29 ]
przed chwilą wyczyściłem gażnik i pupa! nic to nie dało!! jade na dwójce, rozpedzam sie, wrzucam trójkę i jakby powoli hamował... ja juz niewiem. zaplon idealnie ustawiony, odpala za minimalnym kopnieciem, wchodzi pieknie na obroty na luzie, jedynce i dwójce, mocy ma że szok! ale tylko na jedynce i dwojce... <zniesmaczony>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 7:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
A spróbuj jeszcze bez filtra powietrza. Może ma na 3 za mało powietrza.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 8:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
ja mysle ze masz cos z dysza wolnych obrotow , wez dokladnie rozkrec gaznik na czynniki pierwsze i wymyj w benzynie ( bron Boze w wodzi ) potem zloz gaznik dokladnie , dokrec wszystko na maksa i wyreguluj go i sprawdz czy chodzi motor a jak nie to moze byc zepsuta dysza wolnych obrotow

[ Dodano: 20 Grudzień 2006, 19:21 ]
szczegolnie zwroc uwege na filtr wymyj go dokladnie , zmniejsz doplyw paliwa na iglicy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 8:35 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Yyyy a co ma dysza biegu jałowego do jazdy na pełnym gazie?? Z samej nazwy wynika że dysza odpowiada za ilość paliwka na wolnych obrotach a nie podczas jazdy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 8:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
moze miec zle wyregulowana albo zepsuta co powoduje ze mu nie becie dobrze ciagnac

[ Dodano: 20 Grudzień 2006, 19:46 ]
jednak ja mysle ze filtr jest brudny im trzeba zmniejszyc doplyw paliwa , nie musi byc full zeby dobrze jechal , moze miec za duzo paliwa do zbyt malej ilosci powietrza


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 8:50 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Heh jak dysza może być źle wyregulowana?? Dyszy nie da się wyregulować da się dobrać przelot i można ja tylko wkręcić na maksa to wszystko. Poza tym prędzej dysza paliwowa ta "główna" i większa. Oryginalnie 68. Kermit wymieniłes na większą czy na mniejszą?? Bo jak wiadomo w tłumionych ogarkach stosowano dysze 65. Może dałes tą właśnie dysze?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 8:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
da sie wyregulowac dokrecasz na maksa albo nie tam regulujesz niskie obroty bardzo dokladniea jak niewiezysz to sprawdz w instrukcji

[ Dodano: 20 Grudzień 2006, 19:55 ]
albo moze ci cos trzec w silniku na trojce dlatego hamuje mogla pojsc zebata albo jakis zabek mogl sie ulamac i hamuje


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:03 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Cytat z książki serw. : " Gaźnik silnika typu 223 reguluje się podobnie jak omówiony wyżej, z tą różnicą, że bieg jałowy jest regulowany śruba regulacyjną przepustnicy 15." koniec cytatu. Schemat na stronce artizza nr 15 - śruba na sprężynce wkręcana pomiędy DYSZE. To miałeś pewnie na myśli - to nie jest żadna dysza tylko wkręt wolnych obrotów. Poza tym nie wiem czy zauważyłeś ale tu chodzi o JAZDĘ a nie POSTÓJ. W momencie gdy masz gaz na maksa ten wkręt nie ma nic do rzczy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
chodzi mi o dysze a nie o wkret ale tak jak mowie po raz 100 mysle ze jest filtr zapchany a gazu za duzo


PS. Olo napisz na moje pytanie inne motory > problemy techniczne > tłok pierscienie cylinder


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:24 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
filtr jest czysciutki, gaznik tez byl przedmuchiwany cisnieniem 12 bar. te dysze byly takie same jak stare...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
wyczysc wydech i sprobuj zwiekszyc doplyw paliwa


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Dyszą nie reguluje sie obrotów gdzieś na forum było to juz poruszane. A ty piszesz o gaźniku GM12F1 czy Jikov 2917 Psb?? Bo chyba cos ci sie pomyliło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 9:37 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
gdyby to byl wydech to by go zamulało przy dodawaniu gazu na luzie


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Dziwne zachowanie silnika

gotham

9

2870

Pią Sie 29, 2008 11:09 am

gotham Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] Dziwne zachowanie....

scorpionKing

7

2951

Pon Wrz 29, 2008 8:02 am

scorpionKing Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Dziwne zachowanie, brak mocy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

_Maciej_

17

7158

Nie Wrz 09, 2007 4:55 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów muli na trójce

Kermit

2

1846

Pon Gru 04, 2006 9:00 pm

Kermit Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet 50T-1] Słaby na trójce.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Maxboy133

16

4808

Sob Sty 31, 2009 11:45 am

wasil0915 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 22 Queries | GZIP : Off ]