Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Cze 01, 2024 3:38 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Nie Lis 22, 2009 8:46 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Witam!
Ostatnio wyczytałem ze w NSR 50 AC08 jest blokada: - usczelka pod głowicą (jest grubsza)
Ja widzę taką metalową blaszke zamiast uszczelki.Co z tym zrobic?

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Śro Lis 25, 2009 9:05 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
ta uszczelka wg mnie powinna wyc metalowa :) i watpie zeby to byla blokada ;]

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Czw Lis 26, 2009 4:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Wszystkie (a bynajmniej te które widziałem) motorowery i motory mają aluminiowe uszczelki pod głowice. Jak ją ściągniesz to zwiększysz stopień sprężania ale stracisz szczelność.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Czw Lis 26, 2009 7:59 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
kamil_ziomek, to niewiele widziałeś chyba...
Ten silnik jest chłodzony cieczą i miejsce gdzie jest uszczelniona tuleja to jest metal, a tam gdzie są uszczelnione kanały wodne to jest blaszka pokryta jakimś takim papieropodobnym materiałem jeżeli dobrze pamiętam :)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Czw Lis 26, 2009 8:10 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 3:45 pm
Posty: 343
Miejscowość: Giżycko
Pojazd: Romet Pony
Simson Sr 50
Jeżeli masz silnik chłodzony cieczą po usunięciu tej uszczelki możesz załatwić cały silnik bo woda będzie mogła się dostać do silnika albo zatrzeć bo woda może wycieknąć.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Pony_50/24812" target="_blank

http://bikepics.com/members/juhas102/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Czw Lis 26, 2009 10:34 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 22, 2009 3:29 pm
Posty: 157
Miejscowość: Sypniewo.koło Ostrołęki
Pojazd: Honda MBX 80, Kadet M780lux, ETZ 150
POPRZEDNIE POJAZDY:
-Ogar 205,200
-Wsk 125 x2
- Jawa 50
- Chart 210 x2
- Motorynka
- Mińsk 125
- MZ 250 x2
też gdzieś słyszałem że w niektórych hondach zmniejszano moc stosując grubsze uszczelki pod głowicą, zmieniając w ten sposób stopień sprężania. Ale Twoja uszczelka na pewno jest ok. nie jest to uszczelka za gruba, po prostu normalna.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Nie Lis 29, 2009 10:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Może pyt. nie na temat ale czy masz jakieś części do tego silnika?

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Śro Gru 02, 2009 3:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Tak czy siak jeśli uszczelka jest papierowa to w miejscu gdzie dochodzi do głowicy tuleja cylindra musi być aluminum (tak jak to jest w silniku samochodowym) a to że reszta jest z jakiegoś papieru to zwyczajna ekonomia.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Śro Gru 02, 2009 7:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
No co ty :|
To nie papier. Jest to jakaś guma...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 2:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Tak mnie ciekawiło.. dużo osób pisze że po szlifie NSR mają o "wiele" więcej mocy.Dlatego myślałem że to może być uszczelka.

A mam problem z gaźnikiem... Po zmianie Hm166 na HM183 po odpaleniu silnik wyje na obrotach 5-6tyś regulacja gaźnika nic nie daje.Ssanie nie ma różnicy czy jest włączone czy nie.Może to też przez źle ustawiony Zapłon ? mam na max w lewo a słyszałem że powinno być na maxa w prawo.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 3:18 pm 
zapłonu nie ustawia sie na metode prawo lewo
tylko bo to jest napewno elektronik uzywa sie do tego lampy stroboskopowej


Góra
  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 3:31 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 22, 2009 3:29 pm
Posty: 157
Miejscowość: Sypniewo.koło Ostrołęki
Pojazd: Honda MBX 80, Kadet M780lux, ETZ 150
POPRZEDNIE POJAZDY:
-Ogar 205,200
-Wsk 125 x2
- Jawa 50
- Chart 210 x2
- Motorynka
- Mińsk 125
- MZ 250 x2
nie domyka Ci się na pewno przepustnica, albo linka jest za krótka, lub po prostu regulacja naciągu linki pomorze. jeśli nie to bierze gdzieś lewe powietrze... ja mam zapłon na maxa w prawo, tak jak radził mi R-man z forum, u mnie nie przyniosło to żadnej różnicy, pierw miałem na środku.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 7:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Błażej w tych silnikach nie ma takiej regulacji jak w polskich czy innych. W jedną stronę zablokowany drugą odblokowany tyle tylko że się robi dziura w tłoku...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 10:47 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Dziura w tłoku robi się jak jest gaźnik źle wyregulowany...

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50 -> Uszczelka glowicy -> BLOKADA !
PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 2:58 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Iglica na bank domyka sie.Słychcać nawet jak idbija.
A nieszczelności ? gdzie ? i by aż tak mocno wył?
A może to od ssania?

P.S jak przestawic zapłon?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Uszczelka

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kamilkudlak

20

5970

Pon Lut 19, 2007 8:41 pm

birs Zobacz ostatni post

Brak nowych postów uszczelka

janek992

3

1791

Czw Mar 22, 2007 7:41 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Uszczelka

King109

12

2912

Śro Cze 18, 2008 12:58 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [019] uszczelka

arrrtur

7

2233

Pon Maj 18, 2009 8:46 pm

spider15 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Uszczelka pod głowicą

Zibik

5

2294

Nie Sie 06, 2006 5:31 pm

pablo990 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 19 Queries | GZIP : Off ]