Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 19, 2025 4:38 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [023+K60B] Kilka drobnych spraw.
PostWysłany: Pon Lip 06, 2009 8:51 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 05, 2009 10:20 pm
Posty: 37
Pojazd: Stella (023+K60B)
Renault 5 1.4mono, Peugeot 205 1.1mono
Dzień dybry, chociaż właściwie dobry wieczór.

Moja Stella jest moim powodem do dumy. W sierpniu zeszłego roku urwało mi się zawieszenie (mocowanie amortyzatora) i motorynka z braku spawarki poszła do garażu, gdzie przeleżała całą zimę, wiosnę, dopiero parę dni temu ją wyciągnąłem.
Jestem z niej dumny, nie dlatego że leżała zepsuta, tylko że po tej długiej zimie wyciągnąłem ją, dwa razy zapchałem (odpaliła po kilku metrach), a potem paliła zupełnie jak rok wcześniej - zalać gaźnik, i od pierwszego kopa śmiga. Najlepiej odpalający Romet w promieniu kilku kilometrów.

Jednak po kilku przejażdżkach (które opiszę trochę dokładniej później) ta propaganda sukcesu się załamała - Stella zaczęła palić od 2, 3, nawet 6 kopa dopiero. A ostatnio to już w ogóle nie chciała palić z kopki.

Przejażdżka. Mam problemy z dwójką. Motorynka rusza w miarę sprawnie na jedynce (ale mogła by lepiej, wiem że ją stać), a kiedy wrzucam dwójkę... Zonk. Mogę się rozpędzić maksymalnie na jedynce i żyłować silnik, a i tak jak rzucę dwójkę to braknie mi mocy. Muszę ją rozpędzać na półsprzęgle (z duszą na ramieniu, że za parę kilometrów tarcze pójdą się bzykać) albo zeskoczyć i biec, pchając ją żeby się trochę rozpędziła. Potem jak się już bujnie, to mogę jechać na połowie gazu, i jak dam do końca manetkę to już ma porządnie kopa.

Gdy silnik już trochę popracuje, to po zgaszeniu już odpala na dotyk, nie tak jak na zimno - kilka podejść albo pych.

No i odwieczny problem... Miałem go od samego początku - silnik nie ma niskich obrotów, od razu gaśnie. Nigdy na żadnym gaźniku tego wyregulować nie mogłem. Żeby go nie zgasić muszę "pompować" manetką, bujać obrotami. Podejrzewam że to może być spowodowane słabą iskrą na niskich obrotach - ale wtedy by chyba tak ładnie nie palił na kopce...

Priorytety tych problemów
najważniejszy - słaba dwójka
ważny - odpalanie
mniej ważny - brak niskich obrotów

_________________
Stella leży w garażu w skrzyni, rozłożona na części pierwsze... Czeka na przypływ gotówki, wolnego czasu i na lepsze dni... Kiedyś - może jakeś małe 4T?.. :)
Obok czeka też agoniująca R5...
205 jest teraz moim głównym, klekoczącym środkiem lokomocji.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [023+K60B] Kilka drobnych spraw.
PostWysłany: Pon Lip 06, 2009 9:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Mi to wygląda na klasyczne objawy rozregulowanego zapłonu.

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [023+K60B] Kilka drobnych spraw.
PostWysłany: Wto Lip 07, 2009 8:41 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 05, 2009 10:20 pm
Posty: 37
Pojazd: Stella (023+K60B)
Renault 5 1.4mono, Peugeot 205 1.1mono
Mogę spróbować... Ale kiedyś już miałem na igiełkę ustawiony a niskich obrotów nie było dalej.

_________________
Stella leży w garażu w skrzyni, rozłożona na części pierwsze... Czeka na przypływ gotówki, wolnego czasu i na lepsze dni... Kiedyś - może jakeś małe 4T?.. :)
Obok czeka też agoniująca R5...
205 jest teraz moim głównym, klekoczącym środkiem lokomocji.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów k60b

kamillo93

2

2024

Sob Mar 15, 2008 3:14 pm

kamillo93 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów K60b

jasiu111_2007

4

2841

Śro Mar 26, 2008 8:15 pm

Sponer Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Słaby 023 z K60B

Łowca Śrubek

10

3878

Pon Maj 26, 2008 5:04 pm

Szisz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. gaźnik K60b

przemko

1

1960

Nie Sie 24, 2008 1:02 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [k60b] regulacja

adamus007

0

1679

Śro Lut 25, 2009 2:28 pm

adamus007 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 19 Queries | GZIP : Off ]