Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 2:04 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kilka problemów w ogarze 205
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 7:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
A wiec tak zaczołem remont/tuning ogara 205 (silnik 023) i mam kilka problemów...

1. Gdy wcisnę sprzegło i naciskam kopnik, to tak jakby nie było sprzegła... (normalnie powinien się starter ślizgać, a się tak nie dzieje);/ O co chodzi?

2. Gdy mam równo kierownice, prosto przed siebie, to wtedy mam przekrzywione przednie koło ;/ Czym to jest spowodowane i jak to naprawić?

3. Czy klin na wale ma trochę odstawać, czy ma cały wejść do czopu wału?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 7:35 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 06, 2008 3:15 pm
Posty: 64
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Zipp Quantum
1. Wyreguluj sprzęgło.
2. Koło jest scentrowane albo poprostu padły łożyska.
Pozdrawiam Manifacturs


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 7:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
1. Wyreguluj sprzęgło. Jaki stan tarcz i popychacza ??

2. Krzywe widełki, scentrowane koło.

3. zarobion oczywiście, przecież wał musi się na czymś trzymać z magnetem spulany

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 8:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
Manifacturs napisał(a):
Wyreguluj sprzęgło.


MarcinO napisał(a):
Wyreguluj sprzęgło. Jaki stan tarcz i popychacza ??


Dobra jutro coś spróbuje wyregulować... I sprawdzę przy okazji wymiany uszczelki tarcze...

MarcinO napisał(a):
Krzywe widełki


I co z tym? Jak to naprawić?

MarcinO napisał(a):
oczywiście, przecież wał musi się na czymś trzymać z magnetem


Czyli klin musi wystawać? Tak z jakiś 1mm?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 11:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
może nawet więcej niż 1 mm ;] widełek raczej nie wyprostujesz

a po co chcesz tarcze wymieniać przy okazji?przecież nie zdejmujesz pokrywy tylko regulujesz od spodu silnika xD

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 12:00 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
wojtek napisał(a):
I sprawdzę przy okazji wymiany uszczelki tarcze...
Z tego co ja zrozumiałem to sprawdzi stan tarcz przy okazji wymiany uszczelki.
wojtek napisał(a):
Czyli klin musi wystawać? Tak z jakiś 1mm?
Klin ma wystawać tyle, jakiej głębokości jest rowek z magnecie.

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 3:33 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 13, 2006 12:09 pm
Posty: 448
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Pony 301 - engine 023 :D
MarcinO napisał(a):
1. Wyreguluj sprzęgło. Jaki stan tarcz i popychacza ??


tarcze to jedynie za dobre ma wiec sprawdzenie nic nie dsa :D jedynie regulacja linka pod silnikiem lub przerobienie jej (ja tak musiałem zrobic bo jak była załozona to sprzegło wcisniete było :) )

kroczus napisał(a):
widełek raczej nie wyprostujesz


no jak nie :P ja po wypadku prostowałem i jest gites :D

kumpel trzymał koło zeby sie nieruszało a ja z odpowiedniej strony pret miedzy widełki zaparłem i ciagnołem az sie naprostowały :) troche roboty było ale działa :D

_________________
W moim posiadaniu:
Motorynka Pony 301 z silnikiem 023

Kiedyś:
Ogar 205 z silnikiem 019
Ogar 205 z silnikiem s38


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 5:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
ja widełki sam wyprostowałem. Stanij przed rometem nad przednim kołem sciśnij je nogami złap za kierownice i ciągnij żeby się naprostowało. A sprzęgło to zrób tak że jak jest linka od niego to pod silnikiem co jest śrubka os sprzęgła to ja tyle wykręcaj żeby panceż miał luz może z 1mm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 5:52 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 13, 2006 12:09 pm
Posty: 448
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Pony 301 - engine 023 :D
kamil_ziomek napisał(a):
ja widełki sam wyprostowałem. Stanij przed rometem nad przednim kołem sciśnij je nogami złap za kierownice i ciągnij żeby się naprostowało.


w rowerze przejdzie ale jak masz znacznie wygiete widełki to watpie :P

_________________
W moim posiadaniu:
Motorynka Pony 301 z silnikiem 023

Kiedyś:
Ogar 205 z silnikiem 019
Ogar 205 z silnikiem s38


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 7:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
Robiłem przy romecie i okazało się, że tarcze są jeszcze dobre. :-) A nie regulowałem linki, bo wogóle o niej zapomniałem...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 3:10 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
A popychacz w jakim stanie ??

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 9:03 pm
Posty: 85
Miejscowość: świebodzin
Cytuj:
Klin ma wystawać tyle, jakiej głębokości jest rowek z magnecie.
no właśnie a co do sprzęgła to dokręcaj po troszke śróbkę na karterze od strony zapłonu do sprzęgła

_________________
jawencja to motorek wart podziwu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
MarcinO napisał(a):
A popychacz w jakim stanie ??


Bdb...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 10:32 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 9:03 pm
Posty: 85
Miejscowość: świebodzin
to sprawdź z ta śróbką

_________________
jawencja to motorek wart podziwu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 7:05 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Regenerowałem kumplowi kiedyś zawieszenie ogara po wypadku, najlepiej jest wszystko rozebrać i wtedy prostować oddzielnie lagi a oddzielnie widelec i wtedy zrobimy naprawdę równo, potem sprawdzić czy nie naruszyliśmy spawu i składamy. Co do sprzęgła to spróbuj podciągnąć linkę, jeżeli nie zadziała to sprawdź stan popychacza, pierwszej tarczy z kulką i sprężynę, skoro mówisz, że tarcze są dobre.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Kilka problemow z Ogarem 205

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Dany2210

17

5599

Sob Kwi 05, 2008 9:21 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka problemów jawa 50

pawkli

3

1965

Pią Sie 08, 2008 8:00 am

mackus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Honda MTX] kilka problemów.

gronio19

3

1811

Sob Wrz 19, 2009 7:34 am

Driver Zobacz ostatni post

Brak nowych postów kilka problemow z chart'em

Justyna

5

2127

Nie Mar 07, 2010 1:13 pm

fryta48 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka problemow z motorynką

kamis11

12

3311

Pią Maj 14, 2010 2:03 pm

kamis11 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 22 Queries | GZIP : Off ]