Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 12:13 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 10:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
Ta kumam ;] A jak tego nie będzie to co sie stanie? Bo zrobiłem na imbusach a śruby w takim wypadku będę musiał znaleźć :(

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 11:48 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Mateusz529 napisał(a):
Teraz już wiem o którą sprężynę chodzi. Mvvs napisał "sprężynkę" a więc myslałem, że chodzi wam o tą małą sprężynkę od simmeringa:P

Mi właśnie chodziło o tą sprężynkę, która w simmerze siedzi (dociska wargę simmera do powierzchni). Ona normalnie jest "rozkręcalna"-w pewnym miescu wystarczy, że rozkręcisz ją tak jakbyś odkręcał nakrętkę ze śrubki potem kleszczykami odetniesz powiedzmy 3 zwoje (ale z tej grubszej strony) i skręcisz na nowo. Tak robisz aż przestanie cieknąć.

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 3:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Żadnych sprężyn nie ucinaj, chyba że tą w simmeringu.
Na twoim miejscu zlałbym cały olej i wlał odpowiednią ilość (około 150ml bo wszystko nie zlejesz). Skoro piszesz, że olej wylewa się górą nawet jak teleskop nie pracuje tzn że jest go za dużo.
Zainwestowałbym też w dobre simmeringi firmy Corteco. Jak i to nie pomoże to możesz kupić simmeringi wysokociśnieniowe, ale jedna sztuka kosztuje około 30zł.

Jesteż pewny, że wszystko dobrze złożyłeś ??

Jest jeszcze taka możliwość, że masz mocno porysowaną lagę górną w miejscu kontaktu z simmeringiem.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Chart] krzywa laga

murzyn1996

4

1621

Pią Gru 18, 2009 5:02 pm

murzyn1996 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pomocy peknienta kapa prawa silnik

xamasz

6

2049

Czw Maj 07, 2009 8:52 pm

Błażej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak odkrecić prawa komore silnika żeby dostać się do zębatki

martyn

12

2530

Nie Sie 26, 2007 11:43 am

wojtek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Chart zmiana zębatki z 44 na 35 zębów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

mk666

35

13528

Pią Cze 27, 2008 6:25 pm

karolik8 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Chart z obrotomierzem od fiata 125p

mk666

3

3003

Śro Lip 02, 2008 9:37 am

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 20 Queries | GZIP : Off ]