Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 12, 2025 1:28 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 6:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
kazik3193 napisał(a):
a chart idzie na 1 do 20
<wow>
Fajnie, że do 20km/h do 10, 15km/h to rozumiem ale do 20.

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 6:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
pawlak0908, to co powiesz na to że mój idzie do 25? :P (wuja go na 1 przypiłował). To nie simson (4 biegowy na 1 krótką).

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 6:56 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
A mam jeszcze pytanie
Jak nacisne sprzęgło i kopie starterem ( kopką ) to powinła ona iść bez oporu ??. U mnie jest tak że jak nacisne sprzęgło i kopie kopką to chodzi z oporem wcale go nie rozsprzęgla dopiero za 3 - 4 razem juz kopka chodzi bez oporu .

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 7:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Takie delikatne tarcie jest.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 7:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
=XawiD=,
=XawiD= napisał(a):
To nie simson (4 biegowy na 1 krótką).
No wiem, że simek sa 1 bieg krótki bo mam simka, ale nie wiidziałem, że chart na 1 biegu może ciągnąć aż do 25km/h. Ale teraz już wiem :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 7:35 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
Pierw naciągne linke od sprzęgła jak to nic nie da to wymienie cały mechanizm ;))

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 10:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Jeżeli chodzi o Charta, to oryginał na pierwszym biegu rozpędza się do 18km/h.

Jeżeli chodzi o sismona to pierwszy bieg jest identyczny w 3biegowej jak i 4biegowej wersji, więc =XawiD= nie pisz głupot że 4biegowy simson ma krótszą jedynke.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 11:08 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Mój chart tak samo idzie do ponad 20km/h ale to wszystko już trzeszczy. Tak normalnie to do około 17-18km/h.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 7:27 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 25, 2007 11:40 pm
Posty: 101
Miejscowość: bydgoszcz
a moj jedzie 30 na 1 a silnik jest na dobitce
moja rada co do sprzegla jak jest ten grzybek wyciagany na srodku sprzegla to daj pod niego podladke i to zalatwi sprawe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 3:09 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
A słuhajcie ja mam tak : bardzo często się zdarza, że jak go mocno rozpędzę na 1 to potem ciężko wrzucić 2 i strasznie zgrzyta skrzynia jak się wrzuca 2 nie wiem czemu tak jest mam nową skrzynię znaczy się wodzik i wałek główny, ale wałek zdawczy i tak nie ciągnie 2 biegu, a sprzęgło wymieniłem w wakacje 2007 znaczy się tarcze sprzęgłowe. Czego to jest wina?? Dodam że żaden bieg nie zgrzyta i lekko wchodzi oprócz tej dwójki.

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 23, 2008 1:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:19 pm
Posty: 20
Miejscowość: Legnica
Do jakich wy obrotów te wasze charty na jedynce kręcicie? <:o> To nie plastikowa Japonia że gaz do oporu CISZA. Co do wrzucania jedynki, to czasem trza kilka cm przepchnąć, bo nie zawsze się zęby zgrywają w skrzyni. A przy redukcji ok 3 do jeden jak się stoi, to ma oprawo się czasem przyciąć, ale wystarczy mały ruch do przodu/tyłu i wszystko chodzi. Ja wam powiem, ze nigdy problemów ze skrzynią nie miałem większych(oczywiście poza wybijaniem się 2jki, ale rzadko :p) Ale to może dla tego, ze kupiłem charta z oryginalnym przebiegiem 1500km :D. A teraz mam 3500km, więc może mam małe doświadczenie, ale(odpukać) nigdy mnie nie zawiódł. <jupi>
PZDR


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 24, 2008 11:43 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Ale gdzie reguluje się te biegi?? Jest jakieś pokrętło?? I wystarczy tylko na drugim biegu zrobić tak aby ząbki od kosy były równomiernie ustawione względem wodzika??

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Chart 210 big problem

jasiu111_2007

13

4505

Czw Lip 26, 2007 12:18 pm

jasiu111_2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem - chart

VeGo

2

1828

Czw Lis 08, 2007 5:14 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. CHart 210 problem

kristo92

1

1472

Pią Maj 02, 2008 8:23 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem Chart

Maciek210

4

2359

Sob Cze 07, 2008 2:35 pm

Maciek210 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów CHART-Problem

Maximus_07

5

1952

Wto Lip 27, 2010 10:29 am

bigsoft Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 18 Queries | GZIP : Off ]