Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 10:50 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problemy po remoncie
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:01 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Witam, zimą zrobiłem "remont silnika" w moim Ogarku, tzn. wymieniłem wszystkie simmeringi, łożyska (oprócz tego na korbowodzie), naprawiłem kopacz ;] . Wszystko złożyło się bez problemów, jazda próbna udała się. Jednak teraz, po przerwie zimowej coś nie tak jest z moim motorkiem. Zaczął strasznie wyć na wyższych obrotach (aż zaczyna piszczeć w uszach), stracił moc (na prostej drodze nie opłaca się wrzucać dwójki, bo strasznie go muli, o trójce już nie wspominając). Cóż mam zrobić? Zapłon już ustawiałem, paliwo wlałem :D ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:12 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
może to wina świecy wcześniej chodził na niej dobrze jak było ciepło , docierałeś go po remoncie , czy próbowałes ile pujdzie troche poszalałeś itp ... ?? silnik pracuje równo ?? zmieniałeś paliwo po zimie ?? jak długo stał ?? na biegu jałowym jak pracuje (chodzi mi o luz) równo nie za wysokie obroty pali z kopa jeśli tak to za którym razem ??

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
No więc po kolei:
1.Docierałem, nie sprawdzałem go
2.Silnik pracuje dosyć równo, tylko na wysokich obrotach jest fatalnie.(i dosyć szybko się grzeje)
3.Dolałem nowego paliwa do starego.
4.Stał ze 3 miechy.
5.Na biegu jałowym obroty trzyma tylko gdy nie jest gorący, gdy pojeździ się z 15min. to po zatrzymaniu sam się gasi.
6.Z kopa pali za 1-2 razem, tylko czasami ślizga mi się sprzęgło nie wiem dlaczego (nowe tarczki mam).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:29 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
a równo chodzi na wysokich obrotach ??
skoro szybko się grzeje to wygląda na regulacje zapłonu
a jak ci gaśnie jak dłużej pochodzi to podkręć obroty bo ma za niskie (ale to nie wina tego że ma muła tylko taka rada)
a jeszcze to ze spręgłem co napisałeś że się ślizga jest podejrzane , a czy przypadkiem nie występuje taka sytuacja że w czasie jazdy (na 2 czy 3 biegu) obroty rosną a motor coraz słabiej przyśpiesza ??

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:32 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Nie, nie ma takiego czegoś, ale już odkryłem od czego mi się to robiło... Gdyż mam nowe tarczki, to sprężyna od sprzęgła wraz z przykrywką troszkę wystaje i gdy kopałem to jednocześnie kopnik odzierał się o tą pokrywkę i wciskało się sprzęgło :D. Na wysokich obrotach na prostej drodze chodzi równo, ale pod górkę trochę zaczyna szarpać.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
czyli problem rozwiązany czy nadal ma muła na 2 i 3 biegu ??

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:35 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Nadal... no już nie wiem co mam robić... mogłem sobie odpuścić ten remot, wcześniej jeździł jak żyleta...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
w shoutboxie napisałeś że nie ma siły ruszyć tu napisałeś że się szybko grzeje i ogólnie nie ma siły na 2 i 3 biegu wskazuje to na regulacje zapłonu popróbuj poświęć trochę czasu i musi cykać <rotfl> <rotfl>

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
A te głośne dźwięki wydawane na wysokich obrotachmogą mieć coś wspólnego z wałem albo korbowodem?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
a jakie dokładnie ?? (no i polecałbym nie osiągać wysokich obrotów bezpośrednio po remoncie)

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
To jest coś w rodzaju głośnego rzegotu, uderzania i jakby trochę dzwonienia. A co do jeżdżenia na wysokich obrotach, to nie miałem wyjścia... skoro nie ma możliwości dwójki wrzucić, bo go zamula... nawet dobrze rozpędzonego. Czyli biorę się za zapłon.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 7:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Adrians napisał(a):
dzwonienia

nie dotarty... to pierścienie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 8:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Adrians napisał(a):
A co do jeżdżenia na wysokich obrotach, to nie miałem wyjścia... skoro nie ma możliwości dwójki wrzucić, bo go zamula... nawet dobrze rozpędzonego. Czyli biorę się za zapłon.

Miałeś wyjście :P motorek mógł stać i spokojnie na wolnych obrotach pracować tak też się dociera,skoro przed odstawieniem wszystko było w porządku to poleciłbym jeszcze przeczyścić dyszę i gaźnik.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 8:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Wcześniej był tutaj na forum fajny artykuł o ustawianiu zapłon, jednak linki, które są tam podane nie są już aktywne. Macie jakieś inne źródło?

A nie sorrki, już znalazłem :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 8:40 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Jacek-J129 napisał(a):
motorek mógł stać i spokojnie na wolnych obrotach pracować tak też się dociera

i to było by bardzo złe dla cylindra tłoka pierścieni i wału , silnik na wolnych obrotach ma dużo mniejsze smarowanie niż jadąc spokojnie nie wiem dokładnie od czego to zależy
słyszałem to od konkretnego fachowca a własnych teorii akurat nie chce mi się snuć :P

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 205] - problemy ze sprzegłem po remoncie.

wojtek

7

3009

Wto Wrz 01, 2009 4:25 pm

wojtek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów PO REMONCIE

kruczex

2

1648

Pią Wrz 15, 2006 7:48 am

pec12 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Po remoncie.

Sieku

4

1723

Wto Maj 27, 2008 1:58 pm

Sieku Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik po remoncie

maciek-info

9

2374

Pon Mar 26, 2007 3:56 pm

pasikonik ogier Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ogar po remoncie

szymek200

2

1692

Nie Maj 25, 2008 7:14 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 19 Queries | GZIP : Off ]