Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 03, 2024 12:20 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Śro Cze 09, 2010 10:31 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 19, 2010 1:10 pm
Posty: 145
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Komar 2351 z silnikiem Charta
ETZ 150
Sytuacja wygląda tak: mam komarka do którego został włożony silnik Charta, ale wydaje mi się że jest po prostu słaby, bo kumpel bierze mnie na przyspieszenie Ogarem <wow> . Zębatki są identyczne jak w Charcie, lecz koła są trochę większe bo nie 17 a 19 cali, ale myślę, że to nie wpływa mocno na osiągi. Zastanawia mnie sprawa tłumika, który jest od komara ojapier myślę, że to przez niego nie ma pełnej mocy, ale czy to robi aż tak ogromną różnicę? Czy jeśli założę tłumik np. od simsona to dostanie mocy? Proszę o porady, opinie. Z góry dzięki ;-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Śro Cze 09, 2010 11:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
do oryginalnego charta, oczywiscie oryginalny tłumik - dopiero po przeróbkach mógłbyś myślec nad zmianą tłumika ,albo zrobic spawaka

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Czw Cze 10, 2010 8:46 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Ja w charcie, żeby mieć jakąś "moc" to muszę mieć założony tłumik i gaźnik połączony z puszką za pomocą gumy.
Bez tego silnik prawie mocy nie ma, źle wkręca się na obroty, a bez gumy na gaźniku potwornie i obrzydliwie buczy dobani
Wydech z simka już na pewno lepszy niż z komarka :) , ale lepiej z charta dać uważam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Czw Cze 10, 2010 9:07 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 12, 2009 8:33 pm
Posty: 424
Miejscowość: Toruń
Pojazd: Romet Chart 210
Wiesz co może zrób tak by sprawdzić czy to przez tłumik. Na początek kup sobie stopery (przydadzą się), odkręć tłumik, ale zostaw kolanko, weź go w odpowiednie miejsce i przejedź się. Jak bedzie różnica to wszystko jest oczywiste. A jak chcesz powrócić do takiego chartowskiego stanu rzeczy to w silniku daj jakąś miejszą zębatke o ząb lub 2 (raczej 2). I powinno pomóc.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Pon Cze 14, 2010 11:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Bez wydechu to już pewnie w ogóle będzie lipa. Simsonowski taki jak i chartowski, kup simsonowski ale jakiś DDR albo a`la DDR, byle by nie węgra bo nie ma stożka w środku, nie ma rezo i jest dupa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 7:56 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 12, 2009 8:33 pm
Posty: 424
Miejscowość: Toruń
Pojazd: Romet Chart 210
A mu nie było lipy chodził normalnie się wkręcał i wogóle. Więc nie wiem czemu tak uważasz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 7:57 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 12, 2009 8:33 pm
Posty: 424
Miejscowość: Toruń
Pojazd: Romet Chart 210
A mu nie było lipy chodził normalnie się wkręcał i wogóle. Więc nie wiem czemu tak uważasz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 8:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
komar ma z tylu malutką dziurke (koncówka wydechu tak gdzie spaliny wylatują) weź to lekko przytnij szlifierką żeby dziurka była większa i zobacz:P już widzialem charta co jeździł na wydechu komara ale właśnie z lekko usiętą końcówką i normalnie chodził.
PS Yazimmo gdzie w seryjnym charcie rezo <lol>

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 9:24 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Jakbyś chciał zauważyć rezonans w dwusuwie zawsze występuje - no chyba, że się kupuje blokowane pseudosporty, czy "wybebesza" się tłumiki lub całkiem je ściąga i twierdzi, że dużo lepiej jeździ, a prawdą to nie jest.

--------- 15 Cze 2010 09:26 Połączono ---------

P.S. Nie znam budowy chartowskiego wydechu, seria simson ma tak skonstruowany wydech, że rezo występuje tylko moc jest oddawana na tyle płynnie, że tego nie czuć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 5:01 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Pelas, rezo jest w charcie (u mnie) po 40km/h. Pomijając fakt, ze Vmax jest 50 :/
Jak jadę pod górkę na 3 to puki nie spadnie poniżej 40 to jedzie jakoś, a jak spadnie poniżej 40 to czuć, że szybciej schodzi z obrotów (wymięka).

Ja polecam kupić wydech charta. Komarek jest lżejszy więc przyspieszenie będzie jak w charcie za to Vmax powinien być większy (większe koła).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Pią Cze 18, 2010 10:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Tłumik charta czy simka może być ja mam silnik simka tłumik charta i ładnie śmiga. :) krzysiuslapa u mnie też tak było i teraz tez jest że jak nie ma siły to schodzi do pewnych obr i ciągnie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 8:17 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
ale zeby tlumik ci z komara dzialal to go rozpruc trzeba bo on malutki przelot ma i chacik sie dusi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 9:04 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 19, 2010 1:10 pm
Posty: 145
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Komar 2351 z silnikiem Charta
ETZ 150
Witam ponownie. Skołowałem sobie tłumik od simacza i teraz poprostu rozpruwam szosy w porównaniu do tego co było wcześniej ;]. Na razie tak tylko mam przymocowane żeby się dało jechać, ale jutro się za to biorę i mogę śmigać.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Czw Cze 24, 2010 5:28 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
to gites
Miłej jazdy życzę :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik Charta a tłumik
PostWysłany: Nie Cze 27, 2010 12:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
po co zakładałeś ten tłumik ;[ teraz nie wezmę cie na przyspieszenie ;[

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Silnik chart a tłumik z komara

przemek5535

3

2264

Czw Wrz 27, 2012 7:33 am

przemek5535 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik charta słaby:(:(

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Zamotek

24

5589

Nie Maj 09, 2010 6:32 pm

krzysiuslapa Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłumik

miniek

4

1694

Pon Lis 19, 2007 2:50 pm

Konrad Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [019] Tłumik

arrrtur

5

1687

Czw Maj 21, 2009 12:51 pm

Constantine Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Tłumik?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Toomi

15

4235

Pon Cze 15, 2009 6:49 am

marcintroc01 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]