Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 21, 2025 9:34 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Śro Sie 27, 2008 2:08 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Ja już to kiedyś pisałem ale napiszę jeszcze raz. Nie łatwiej jest użyć oryginalnej głowicy?
Wyfrezować cały środek to jest do średnicy tulei cylindra Nagwintować drobnym zwojem i wkręcić odpowiednio obrobiony kawałek alu o pożądanych kształtach. Kiedyś tak robili by zmniejszyć komorę spalania. No i wiele łatwiej jest wtedy porównać objętość.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 9:24 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 23, 2008 3:23 pm
Posty: 72
Miejscowość: Kępice
Pojazd: Ogar 200
A gdyby starą głowice oddać do zakładu w którym spawa się aluminium ? By zaspawali cały stary otwór na świecę, a potem tylko na tokarce obrobić komorę spalania, zrobić otwór na świecę i nagwintować.

_________________
Polska jazda -> http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/15734
BikePics -> http://www.bikepics.com/members/konius/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 12:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
http://c.wrzuta.pl/wi248/2333407a000ec7 ... ZcmdV&ft=f widzieliście to? zrobione na podstawie głowicy dezameta... do tego widać spawany tłumik?
ciekawy ogr


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 1:37 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Link popraw bo nie działa ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 2:23 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
wystarczy odświeżyć :P
ale macie tak:
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 12:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Gru 29, 2008 9:21 pm
Posty: 11
Pojazd: ogar
a nie pomyślałeś że głowica z 023 zmniejszy chłodzenie cylindra bo go cała zasłania ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 12:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
Ma ktos moze wymiary tej głowicy (słońce) dokłądnie chodzi mi o długość tych promieni glębokośc komory spalania i jak gruba ma byc ta komora ?

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 9:10 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Ta głowica w 223 spełnia wazną funkcję, nie pozwala na zmieszanie się świeżej mieszanki ze spaloną. Prawdopodobnie moment obrotowy spadnie gdy założycie "hemi" głowicę do tego silnika.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 9:23 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
czyli należałoby poprawić kąty wpadania mieszanki do komory spalania ?

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 9:25 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
I to w górną część :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 10:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Raczej nie poprawicie tego, kanały w 223 sa powiedzmy równoległe do tulei, więc zbyt dużo nie zdziałacie.
Mozna zrobić głowicę ala "hemi" ale moc którą zyskacie - osiągniecie dopiero przy wysokich obrotach, a na dodatek wykres mocy będzie bardzo stromą górką. Efekt? - znaczny wzrost mocy w rezo, ale poniżej muł.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 11:08 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 23, 2008 1:25 pm
Posty: 95
Miejscowość: Radziechowy
Pojazd: Ogar 200
Gość od tej słoneczkowej pisał że ona sama daje wzrost mocy o 0.5KM więc chyba coś daje
"Samotná hlava zvýší výkon asi o 0,5 koně." chyba że coś źle zrozumiałem.

Kod:
http://fichtl.kx.cz/index.php?str=upravy,tuning-azmarek

_________________
http://www.youtube.com/user/muciekk500
Układy zapłonowe, regulatory napięcia, instalacje elektryczne, diagnostyka
http://www.motocdi.com ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 9:05 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Tak, popisać sobie może, to sam stopień sprężania w górę = moc w rezo w górę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 223 ala HEMI
PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 1:51 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
r4g3 napisał(a):
Ta głowica w 223 spełnia wazną funkcję, nie pozwala na zmieszanie się świeżej mieszanki ze spaloną.


Dlatego cylinder jest zamontowany poziomo, a przerobienie tego jest nierealne

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [223] ala HEMI
PostWysłany: Śro Kwi 08, 2009 9:22 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 22, 2009 4:42 pm
Posty: 31
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Pojazd: Romet Ogar 200
Ta głowica do jawki odpada!! Bo będzie mniejsze chłodzenie cylka ;-)

/MVVS - Zdanie zaczynamy wielką literą oraz piszemy "będzie" a nie "bendzie"... Podstawy...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 19 Queries | GZIP : Off ]