Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Lip 17, 2025 8:46 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cewka Butelkowa
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 9:46 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Mam 3 cewki butelkowe i nie wiem którą wybrać mam 6V 8V 12V wszystkie do jawki <spoko> Dodam że mam fabryczny iskrownik 30W.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 9:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Pianek, Załóż jak na Ogara przystało cewkę 6V, bo ta będzie najlepsza, chyba że jakieś modernizacje przeprowadzasz.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 10:23 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Właśnie nie wiem bo na AGmocie sprzedają też 8V i one też były oryginalnie montowane. Ta 12 jest od Jawy .Nie wiem jaką sobie zapodać <szampan> . Może iskra była by lepsza .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 12:15 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
A co to ma wspólnego z tuningiem technicznym? :|

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 1:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Bo może być lepsza iskra i np. sie lepiej wkręcać na obroty . I do tego pytam o niestandardowe cewki więc jak dla mnie do Tuningu pasi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 2:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Pianek, Heh rozwaliłeś mnie teraz, bo cewka butelkowa nie ma nic wspólnego z lepszym wkręcaniem się na obroty spulany. Jak Ci tak zależy to zakładaj i sam się przekonasz ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 2:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Fakt - w jawie 50 oryginalnie cewka była 8v ale jak dla mnie to głupota, że założyli taką cewkę jak iskrownik jest 6v. Więc wg mnie montuj cewkę 6v ;)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 7:02 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 14, 2008 12:00 pm
Posty: 102
Miejscowość: Żyrardów
W ogarach 200 też jest oryginalnie cewka W/N na 8 v ;)

_________________
Live To Ride Ride To Live


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 8:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Jacek-J129, Lepsza iskra !! Czyli MOŻE lepiej sie wkrencać na obroty ! Myślisz ze np. bo co robi sie zapłon Bateryjny ? Żeby iskra była lepsza i sie lepiej na obroty wkręcał.


Więc na ktorej cewce będzie lepsza iskra ? Myśle że na 6V była by największa . Ale zwroccie uwage na to że nie mam zwykłego iskrownika 20W tylko 30W nie wiem ile V , żarówki mam 12V :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 8:14 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 04, 2007 8:59 pm
Posty: 51
Miejscowość: Dobczyce
Najlepsza by była ta na 6V... ja bym nie kombinował z innymi bo po co??

_________________
Ogar 200
http://moto.kirc.pl/topics21/ogar-200-b ... vt4181.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 8:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Pianek napisał(a):
MOŻE

No właśnie kolego "MOŻE" ale nie musi, a z góry Ci powiem że żadna cewka nie będzie miała wpływu na obroty silnika, więc proszę Cię nie załamuj mnie tymi wypowiedziami zarobion.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 9:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Załóż 8V. Bo napięcie na cewce zapłonowej skacze na wysokich nawet powyżej i może się 6V cewka W/N grzać ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 1:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Planuje zrobić zapłon bateryjny więc chyba nie powinno skakać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 4:28 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 14, 2008 12:00 pm
Posty: 102
Miejscowość: Żyrardów
Nawet w oryginalnym schemacie elektryki pisze że cewka W/N ma mieć 8 volt więc taką załóż ;)

_________________
Live To Ride Ride To Live


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 9:48 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Pianek napisał(a):
wkrencać
<hahaha> spulany


Zapłon bateryjny sie robi po to żeby mieć stałą iskre (niezalezna od obrotów silnika).

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów wsk 125 jak zrobic zapłon z cewką butelkową z malucha ?

wskmotobike

0

2286

Pon Mar 26, 2012 8:13 pm

wskmotobike Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cewka i filtr powietrza

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Paweł1051

45

18215

Nie Lut 26, 2006 6:43 pm

Bluntman Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cewka wysokiego napięcia od WSK 125

Michal200

2

2030

Czw Lip 26, 2007 2:19 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z cewką zasilania (CDI)

ArcWolFF

7

3664

Wto Sty 15, 2013 5:42 pm

ArcWolFF Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 19 Queries | GZIP : Off ]