Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 01, 2024 12:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cewka Butelkowa
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 9:46 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Mam 3 cewki butelkowe i nie wiem którą wybrać mam 6V 8V 12V wszystkie do jawki <spoko> Dodam że mam fabryczny iskrownik 30W.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 9:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Pianek, Załóż jak na Ogara przystało cewkę 6V, bo ta będzie najlepsza, chyba że jakieś modernizacje przeprowadzasz.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 10:23 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Właśnie nie wiem bo na AGmocie sprzedają też 8V i one też były oryginalnie montowane. Ta 12 jest od Jawy .Nie wiem jaką sobie zapodać <szampan> . Może iskra była by lepsza .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 12:15 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
A co to ma wspólnego z tuningiem technicznym? :|

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 1:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Bo może być lepsza iskra i np. sie lepiej wkręcać na obroty . I do tego pytam o niestandardowe cewki więc jak dla mnie do Tuningu pasi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 2:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Pianek, Heh rozwaliłeś mnie teraz, bo cewka butelkowa nie ma nic wspólnego z lepszym wkręcaniem się na obroty spulany. Jak Ci tak zależy to zakładaj i sam się przekonasz ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 2:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Fakt - w jawie 50 oryginalnie cewka była 8v ale jak dla mnie to głupota, że założyli taką cewkę jak iskrownik jest 6v. Więc wg mnie montuj cewkę 6v ;)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 7:02 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 14, 2008 12:00 pm
Posty: 102
Miejscowość: Żyrardów
W ogarach 200 też jest oryginalnie cewka W/N na 8 v ;)

_________________
Live To Ride Ride To Live


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 8:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Jacek-J129, Lepsza iskra !! Czyli MOŻE lepiej sie wkrencać na obroty ! Myślisz ze np. bo co robi sie zapłon Bateryjny ? Żeby iskra była lepsza i sie lepiej na obroty wkręcał.


Więc na ktorej cewce będzie lepsza iskra ? Myśle że na 6V była by największa . Ale zwroccie uwage na to że nie mam zwykłego iskrownika 20W tylko 30W nie wiem ile V , żarówki mam 12V :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 8:14 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 04, 2007 8:59 pm
Posty: 51
Miejscowość: Dobczyce
Najlepsza by była ta na 6V... ja bym nie kombinował z innymi bo po co??

_________________
Ogar 200
http://moto.kirc.pl/topics21/ogar-200-b ... vt4181.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 8:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Pianek napisał(a):
MOŻE

No właśnie kolego "MOŻE" ale nie musi, a z góry Ci powiem że żadna cewka nie będzie miała wpływu na obroty silnika, więc proszę Cię nie załamuj mnie tymi wypowiedziami zarobion.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 9:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Załóż 8V. Bo napięcie na cewce zapłonowej skacze na wysokich nawet powyżej i może się 6V cewka W/N grzać ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 1:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:36 pm
Posty: 11
Miejscowość: Z Domu
Planuje zrobić zapłon bateryjny więc chyba nie powinno skakać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 4:28 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 14, 2008 12:00 pm
Posty: 102
Miejscowość: Żyrardów
Nawet w oryginalnym schemacie elektryki pisze że cewka W/N ma mieć 8 volt więc taką załóż ;)

_________________
Live To Ride Ride To Live


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 9:48 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Pianek napisał(a):
wkrencać
<hahaha> spulany


Zapłon bateryjny sie robi po to żeby mieć stałą iskre (niezalezna od obrotów silnika).

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów wsk 125 jak zrobic zapłon z cewką butelkową z malucha ?

wskmotobike

0

2092

Pon Mar 26, 2012 8:13 pm

wskmotobike Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cewka i filtr powietrza

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Paweł1051

45

16513

Nie Lut 26, 2006 6:43 pm

Bluntman Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cewka wysokiego napięcia od WSK 125

Michal200

2

1821

Czw Lip 26, 2007 2:19 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z cewką zasilania (CDI)

ArcWolFF

7

3243

Wto Sty 15, 2013 5:42 pm

ArcWolFF Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 21 Queries | GZIP : Off ]