Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:23 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 115 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 9:02 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Wychodzi tak ale nie wychodzi prawda pomyłka może być rzędu 1tys obrotów przecież jeśli obciążasz motorower opony się "wgniatają" i obwód sie zmienia, liczniki też nie pokazują 100% prawdy szczególnie te rometowskie tylko obrotomierzem możesz zmierzyć obroty mogłeś popełnić masę błędów ja mierzyłem obroty jawki obrotomierzem i wyszło mi trochę około 7000rpm a na tym lipnym zestawie sporo mniej.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 7:37 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
ja mierzylem predkosc z honda mt5 i bylo 60 km/h poszedlem dalej... jak policzylem obrotyto policzylem uzytkownikowi miki1002 przy jego kolach i przelozeniach predkosc przy 6900 obr/min, co sie okazalo z moich obliczen wyniklo ze powinien jechac 65 km/h... on mierzac predkosc rowniez z kims tam tyle wlasnie jechal...
takie odksztalcenia opon nie sa chyba duze a jak juz to napompujmy je pozadnie i po sprawie ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 9:48 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Podczas jazdy nie dokręci nawet do 6 tys na 3 biegu, zobacz ile masz jeszcze obrotów jak wciśniesz sprzęgło.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 3:08 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
to dlaczego jawa podaje moc maksymalna przy 6400 obr/min ?

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 5:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
odblokowana tak.a poza tym to wiadomo że max moc osiągnie na najwyższych obrotach,ale nikt nie powiedział że ją się osiągnie ;]

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 7:49 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
To że przy 6400 rpm ma moc max to nie znaczy że na 3 biegu da radę do tylu dokręcić.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 8:26 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
kroczus napisał(a):
a poza tym to wiadomo że max moc osiągnie na najwyższych obrotach

a tu sie nie zgodzę :P nie musi mieć maksymalnych obrotów by osiągnąć maksymalną moc :P np: silnik taki a taki osiąga moc taka a taką przy np: 3500 obr/min. ALE największe obroty silnika wynoszą np: 5000 obr/min. Wszytsko zależy od charakteru silnika :P oczywiście nie chodzi mi tu tylko o silnik 223 ale wszelakie silniki 2T i 4T. To samo tyczy się momentu obrotowego
Silnik benzynowy
Image
Silnik diesla
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 9:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
ponieważ moc silnika przekazywana jest przez przeniesienie napędu na dyfer ktory przekazuje moc na koła i to od wartości przełożenia na poszczególnych elementach (skrzynia i dyfer) zależy przy jakich obrotach na poszczególnych biegach silnik osiągnie swoją maksymalną moc i tak jak napisał Olo, wcale nie potrzebne jest osiągnięcie maksymalnych obrotów aby uzyskac maksymalną moc

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 10:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
no i to jest konkretna rozmowa z człowiekiem co zna się na rzeczy :D <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 30, 2007 9:53 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Cytuj:
ponieważ moc silnika przekazywana jest przez przeniesienie napędu na dyfer ktory przekazuje moc na koła i to od wartości przełożenia na poszczególnych elementach (skrzynia i dyfer) zależy przy jakich obrotach na poszczególnych biegach silnik osiągnie swoją maksymalną moc

tego to ja nie rozumiem
to czy silnikm osiąga max moc przy 1000rpm czy 12000rpm zależy kształt krzywek na wałkach (4t) wielkość zaworów, skok zaworów, długość wydechu i dolotu podobnie w 2t.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 11, 2007 7:05 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 2:37 pm
Posty: 113
Miejscowość: Ryglice
Mam takie pytanie. Czy przy 60-tce jest inne ustawienie zapłony niż przy standardowej 50-tce?

_________________
http://images11.fotosik.pl/62/96194886e5425564m.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 11, 2007 8:35 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 21, 2006 8:24 pm
Posty: 45
Miejscowość: Tarnobrzeg
Tak bo jest trochę inny

_________________
Tuning techniczny : 65%
Tuning wizualny : 55%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 11, 2007 9:21 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pasikonik ogier zawsze należu ustawić....

Wystarczy że nie dasz podkładki pod cylinder albo mocniej dokręcisz i już będzie inaczej :P Zawsze się ustawia po takich zabiegach

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 11, 2007 9:37 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 2:37 pm
Posty: 113
Miejscowość: Ryglice
aha to dobra. Jutro ustawie. No fakt niedałem podkładki pod cilinder bo ułożyłem na sylikonie wysoko temperaturowym (czerwonym) Bo łapał i gasł. To jutro ustawie.

[ Dodano: 12 Kwiecień 2007, 21:20 ]
Ustawiłem zapłon ale jeszcze nieodpalał więc zająłem się gaźnikiem. Okazało się że zamoało paliwa dostawał ale ustawiłem i już chodzi.
THX za pomoc.

_________________
http://images11.fotosik.pl/62/96194886e5425564m.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 4:12 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 8:46 pm
Posty: 102
Miejscowość: nowy sacz
ujakiego goscia kupiles podajcie link ktore sa bardzo dobre

_________________
dj.morele


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 115 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Cylinder 60ccm do komara

koziel

6

3132

Pią Cze 15, 2007 10:17 pm

Kadziu27 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 60ccm simson s 51

marktds

5

4038

Śro Paź 03, 2007 5:21 pm

PawelECO Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder 60ccm do Kadeta

LuMeL

1

1642

Wto Paź 02, 2007 10:10 am

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson S51] Cylinder 60ccm

Marcin92

3

3584

Nie Maj 10, 2009 9:47 am

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson] Cylinder 60ccm 4 płuki

vander

12

6720

Pon Wrz 29, 2008 4:33 pm

adaś Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]